دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری 98

در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری 98 تمام اطلاعات مربوط به ثبت نام این آزمون درج شده است که در ادامه میتوانید دانلود نمایید .

درمورد دفترچه ثبت نام کنکور دکتری 98

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری در سال 98 شامل راهنمای ثبت نام و شرکت در این آزمون می باشد . در دفترچه ی ثبت نام آزمون دکتری 98 وزارت علوم که ویژه داوطلبان قبولی در دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس ، پیام نور ، موسسات غیرانتفاعی ، دانشگاه آزاد و غیر می باشد اطلاعات کاملی در مورد نحوه ی ثبت نام و شرکت در آزمون دکترا 98 وجود دارد که با توجه به اهمیت مطالب درج شده در دفترچه ثبت نام دکتری 98 به همه ی داوطلبین توصیه میگردد مطالب درج شده در دفترچه ثبت نام کنکور دکتری 98 را به طور کامل مطالعه نمایند . با توجه با اینکه کنکور دکتری سراسری و دکتری ازاد ادغام شده است دانشگاه آزاد بصورت جداگانه ثبت نام ندارد و تمامی داوطلبانی که در کنکور دکتری 98 شرکت نمایند حق انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز دارند . تمام داوطلبینی که قصد ثبت نام کنکور دکتری 98 را دارند توصیه میشود پست مربوط به شرایط شرکت در آزمون دکتری 98 را مطالعه نمایند . دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 98 همزمان با شروع ثبت نام آزمون دکتری 98 منتشر خواهد شد . لینک دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری 98 بعد از انتشار این دفترچه از سوی سازمان سنجش در این پست فعال خواهد شد .

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری 98

 

توضیحات دفترچه ثبت نام کنکور دکتری 98

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری 98 در سه بخش تدوین شده است که بخش اول به کلیات ثبت نام آزمون دکتری 98 اختصاص دارد و شامل مقررات آموزشی دوره Ph . D ، شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در این آزمون ، سهمیه ها و شرایط اختصاصی ویژه بورس خارج از کشور و ... می باشد و بخش دوم دفترچه ثبت نام آزمون دکترا 98 وزارت علوم درمورد رویه ی ثبت نام و اجرای آزمون دکتری می باشد که شامل مراحل این آزمون و مدارک لازم برای شرکت و ثبت نام در این آزمون ، نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی ، امتحانات و نحوه ی پذیرش دانشجو و .. می باشد . بخش سوم دفترچه ثبت نام دکتری سراسری و آزاد 98 اختصاصا دارد به جداول و فرم ها که شامل ضرایب دروس رشته های امتحانی ، رشته های امتحانی و غیره می باشد . به تمامی داوطلبان توصیه اکید می شود که مطالب مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری 98 را به طور کامل مطالعه نمایند . 

لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری 98 بعد از انتشار از سوی سازمان سنجش در این بخش فعال خواهد شد .