دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97

این بخش شامل دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97 به همراه نکات مربوط به آن می باشد .

درباره دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 97

دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 97 همزمان با شروع فرایند انتخاب رشته این آزمون در نیمه ی دوم خرداد ماه از سوی سازمان سنجش منتشر خواهد شد . در دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97 نکات مهمی پیرامون انتخب رشته وجود دارد که ما در این پست به طور خلاصه این نکات را توضیح خواهیم داد و به همه ی داوطلبان شرکت کننده در آزمون ارشد 97 توصیه می کنیم که در مطالب دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد ناپیوسته 97 را به طور کامل مطالعه نمایند . لینک مربوط به دفترچه انتخاب رشته ارشد 97 وزارت علوم در گروه های علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ،کشاورزی ، هنر و دامپزشکی به محض انتشار دفترچه ها از سوی سازمان سنجش در این پست فعال خواهد شد .

لینک دانلود تمام رشته ها فعال می باشد و از طریق لینک های زیر می توانید دفترچه مورد نظر خود را دانلود کنید .

دانلود دفترچه اصلاحیه انتخاب رشته آزمون ارشد 97 ( اصلاحات یک تا پنج افزوده شد )

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 97 گروه علوم انسانی

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 97 علوم پایه

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 97 فنی مهندسی

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 97 کشاورزی

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 97 هنر

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 97 دامپزشکی

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97

بخش کلیات دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 97

در بخش کلیات و شرایط و ضوابط مربوط به دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97 راجع به روش های گزینش ، بورسیه ، روش های آموزش مقطع ارشد ناپیوسته ، سهمیه ها ،شرایط پذیرش استعداد های درخشان ، تذکرات مهم در رابطه با معدل  و غیره به طور کامل توضیح داده شده است . لازم می باشد که هر یک از داوطلبان شرکت کننده در آزمون ارشد 97 که قصد انتخاب رشته دارند مطالب موجود در دفترچه انتخاب رشته را به طور کامل مطالعه و بررسی نمایند .

بخش جداول دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 97

بخش دوم دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد 97 شامل کد رشته محل های تحصیلی در گروه های علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ،کشاورزی ، هنر و دام پزشکی می باشد که لازم است هر یک از داوطلبان گروه های مختلف در هنگام تکمیل نمودن فرم تقاضانامه اینترنتی انتخاب رشته کنکور ارشد 97 کد شته های وارد شده را به درستی وارد نمایند تا کد رشته ای بصورت اشتباه وارد نشود و پس از انجام انتخاب رشته کدهای وارد شده کنترل گردد .

بخش پیوست دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 97

بخش پیوست ها دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 97 شامل شهریه دوره های مختلف تحصیلی ، شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاهی مختلف و ... می باشد که لازم می باشد تمام داوطلبان بخش های مربوطه در این قسمت از دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد 97 را مطالعه نمایند .