دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 97

در این پست می توانید دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 را دانلود نمایید .

مشاوره دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 97

با توجه به ادغام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد کسانی که در کنکور ارشد 97 شرکت نماید حق انتخاب رشته ارشد 97 دانشگاه آزاد را نیز دارند . دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 97 در نیمه ی دوم خرداد ماه از سوی سایت دانشگاه آزاد منتشر خواهد شد و شامل توضیحات و کد رشته ها و سایر موارد لازم جهت انتخاب رشته ارشد 97 ازاد می باشد . لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 97 بعد از انتشار از سوی دانشگاه ازاد در این بخش قرار خواهد گرفت . به تمام داوطلبان متقاضی شرکت در انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97 دانشگاه آزاد توصیه می گردد تمام مطالب مندرج در دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 97 را به طور کامل مطالعه نمایند . 

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 97 ( لینک  دانلود دفترچه فعال می باشد )

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 97

درباره دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 97

فهرست مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته 97 با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد شامل انتخاب رشته و پذیرش دانشجو ، شرایط و نحوه ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون ، انتخاب رشته اینترنتی ، نام و کد رشته ها و واحدهای دانشگاهی دوره کارشناسی ارشد با آزمون و بدون آزمون و سایر مطالب میباشد .

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 2.51 مگابایت
منبع : همکلاسی
ا
امیر

سلام. بنده مشمول سربازی هستم و تا ۳۱ خرداد فرصت معرفی دارم. متاسفانه برای کنکور ارشد امسال آمادگی کافی ندارم و از طرفی به هیچ عنوان قصد سربازی هم ندارم. اگر کنکور ۹۷ ارشد شرکت کنم و دانشگاه آزاد ثبت نام کنم، و برای کنکور ۹۸ آماده بشم برای دانشگاه های برتر روزانه، تا چه تاریخی فرصت دارم از دانشگاه آزاد انصراف بدم؟ (نباید فاصله داشته باشه انصراف و قبولی بعدیم چون سرباز فراری حساب میشم). ممنون میشم این برنامه که من در سر دارم رو بررسی کرده و بفرمایید چقدر عملی است!

b
b.aha

برو سربازی از درس هیچی در نمیاد