ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم 97 - 98

این پست شامل راهنمای جامع در مورد ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم 97 - 98 می باشد .

مشاوره ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم 97 - 98

پس از اعلام تصمیم جدید وزارت آموزش و پرورش مبنی بر حذف آزمون های تستی چند گزینه ای از آزمون های ورودی در پایه ششم به هفتم ابتدایی مدارس نمونه دولتی در سال تحصیلی 97 - 98 شیوه جذب دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی با تغییرات اساسی رو به رو شد . یکی از دلایلی که توسط وزرات آموزش و پرورش برای حذف آزمون های تستی اعلام شد به خاطر استرس های ناشی از این آزمون ها است که بر دانش آموزان ابتدایی وارد می شود . پس از تصمیم گیری های نهایی آزمون سنجش هوش برای دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس نمونه دولتی شکل گرفت . در ادامه این پست شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم 97 - 98 به همراه منابع و زمان ثبت نام و اعلام نتایج توضیح داده می شود .

جهت دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام به انتهای این پست بخش دانلود مراجعه کنید 

ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم 97 - 98

شرایط ثبت نام و منابع آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم 97 - 98

جهت ثبت نام در آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم سال تحصیلی 97 - 98 کسب مقياس خيلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پايه پنجم ابتدایی در سال تحصيلی 95-96 و کسب مقياس خيلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پايه ششم ابتدایی در سال تحصيلی 96 - 97 لازم است و آزمون سنجش هوش در واقع فرایندی جهت سنجش هوش و استعداد تحصیلی و خلاقیت هر یک از داوطلبان است . لذا جهت شرکت در آزمون سنجش هوش هیچ گونه آمادگی قبلی لازم ندارد و هیچ گونه منبعی برای مطالعه قبل از شرکت در فرایند سنجش هوش لازم نیست .

زمان و نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم 97 - 98

بر طبق برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش زمان ثبت نام در آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم 97 - 98 از تاریخ 19 خرداد الی 24 خرداد می باشد و هر یک از داوطلبان به سایت سنجش هوش به آدرس hoosh.medu.ir مراجعه کرده و بصورتی اینترنتی جهت شرکت در این آزمون ثبت نام نمایند .

جدول زمانی آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم 97 - 98

در جدول زیر برنامه زمانی آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم در سال تحصیلی 97 - 98 شامل زمان ثبت نام و برگزاری و اعلام نتایج را می توانید مشاهده نمایید . جهت اطلاع از اخرین اطلاعیه های منتشر شده در مورد آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی به بخش اخبار تحصیلی سایت همکلاسی مراجعه نمایید .

موضوع
تاریخ
زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی هفتم
19 خرداد لغایت 24 خرداد
زمان برگزاری آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی هفتم
5 مرداد 97
زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی هفتم
نیمه دوم شهریور

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0.59 مگابایت
منبع : همکلاسی