ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

این بخش شامل راهنمای کامل ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 و زمان ثبت نام در این آزمون می باشد .

مشاوره ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

یک از بزرگترین آزمون های علمی کشور هر ساله در گروه علوم پزشکی توسط وزارت بهداشت در مقطع دکترا برگزار می شود . داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دکتری 98 را دارند لازم است درباره شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 ، زمان و نحوه ثبت نام آزمون و سایر شرایط اطلاعات کافی را کسب کنند . با توجه به اینکه آزمون دکتری وزرات بهداشت و آزمون دکتری علوم پزشکی دانشگاه ازاد به صورت مشترک و قالب یک آزمون برگزار میگردد تمامی داوطلبان لازم است در آزمون دکتری 98 وزارت بهداشت ثبت نام نمایند . در ادامه این پست در مورد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 به توضیحات کامل می پردازیم .

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

زمان و نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

بر طبق روند سال های گذشته احتمالا زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 در بهمن ماه خواهد بود . هر یک از داوطلبان پس از اعلام زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتری 98 وزارت بهداشت با مراجعه به وب سایت sanjeshp.ir با تهیه کارت اعتباری ثبت نام از طریق سایت نسبت به انجام ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند و پس از تکمیل فرم ثبت نام کد رهگیری ثبت نام را دریافت نمایند . داوطلبینی که متقاضی شرکت در دو رشته یا مجموعه هستند باید برای هر کدام یک پرداخت جداگانه را انجام دهند . تمامی داوطلبین متقاضی ثبت نام در کنکور دکتری وزرات بهداشت 98 لازم است قبل از انجام فرایند ثبت نام ، دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 را مطالعه نمایند و در مورد شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 اطلاعات کافی را کسب نمایند . زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتری در این بخش و همچنین بخش اخبار تحصیلی وب سایت همکلاسی اطلاع رسانی خواهد شد . 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

در پست مربوط به شرایط شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 کلیه ی نکات و ضوابط مربوط به ثبت نام در این آزمون شرح داده شده است که در این بخش به بعضی از این ضوابط اشاره می کنیم .

دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه ای بر طبق جداول مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 

پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی 97 که در دانشگاه ثبت نام نکرده اند و یا انصراف داده اند حق شرکت در کنکور دکتری وزارت بهداشت 98 را ندارند . این محرومیت شامل دانشجویان شهریه پرداز نمیشود

هر یک از داوطلبان مرد متقاضی ثبت نام از لحاظ مقررات نظام وظیفه نباید مشکلی داشته باشند .

توصیه می شود پست مربوط به شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 را مطالعه نمایید .

چگونگی پذیرش در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

بر اساس قانون ، سنجش و پذیرش داوطلبان در مقطع دکتری تخصصی و پژوهشی به شرح زیر است .

شیوه پذیرش
آزمون کتبی
سوابق آموزش ، پژوهشی و فناوری
مصاحبه علمی
تهیه طرح واره
دکتری تخصصی
50 %
20 %
30 %
-
دکتری پژوهشی
30 %
20 %
30 %
20 %

آزمون به صورت تستی و متمرکز برگزار می شود که هریک از داوطلبان می توانند در دورشته یا مجموعه شرکت نمایند . جهت مطالعه کامل نحوه پذیرش در آزمون دکتری 98 وزارت بهداشت توصیه می شود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزرات بهداشت 98 را مطالعه نمایید .


زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

در ال حاضر زمان دقیق برگزاری و اعلام نتایج آزمون دکتری 98 وزارت بهداشت اعلام نشده است . اما احتمالا زمان برگزاری این آزمون در اردیبهشت ماه می باشد و زمان اعلام نتایج اولیه در مرداد و نتایج نهایی در شهریور ماه می باشد که زمان دقیق برگزرای و اعلام نتایج در این بخش و بخش اخبار تحصیلی اطلاع رسانی خواهد شد .