تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 + دفترچه انتخاب رشته

دفترچه ی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 توسط سازمان سنجش منتشر شد . همچنین زمان تکمیل ظرفیت کنکور 96 را در این بخش می توانید مطالعه نمایید .

مشاوره تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

طبق خبر رسمی منتشر شده توسط وب سایت سازمان سنجش زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 از تاریخ 96/09/04 تا تاریخ 96/09/11 می باشد که داوطلبان کنکور سراسری 96 می توانند در بازه ی زمانی مشخص شده و با مطالعه کامل دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 نسبت به انتخاب کد رشته ی های مورد علاقه خود اقدام نمایند . در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 این تکمیل ظرفیت شامل تکمیل ظرفیت دوره‌های روزانه (سراسری ) ، نوبت دوم (شبانه) ، مجازی و پرديس خودگردان دانشگاه‌ ها و مؤسسات آموزش عالی می باشد و تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی می باشد .

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 + دفترچه انتخاب رشته

شرایط تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

داوطلبانی که قصد شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 در رشته ی متمرکز را دارند باید از شرایط آن به طور کامل آگاه باشند .

1 - در صورت قبولی در رشته ی جدید قبولی رشته ی قبلی آن لغو و در کنکور سراسری 97 حق شرکت ندارد . در صورتی قبولی در رشته ی جدید مانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد .

2 - دانشجویان پذیرفته شده در کنکور سراسری 96 در رشته های بورسیه و یا شرایط خاص دارای تعهد خدمت و همچنین پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی با تعهد خدمت مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 نمی باشند .

3 - شرط شرکت در رشته های دانشگاه فرهنگیان شامل حداقل معدل 15 و نمره کل 6500 می باشد و سایر ضوابط مربوط به آن را نیز از طریق دفترچه باید مطالعه نمایند .

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 در دو دفترچه که شامل تکمیل ظرفیت رشته های متمرکز و تکمیل ظرفیت رشته ی بر اساس سوابق تحصیلی توسط وب سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 96 می توانند هر دو دفترچه این ازمون را در قالب یک فایل از بخش زیر دریافت نمایند 

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور 96 


دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور 96 صرفا بر اساس سوابق تحصیلی

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 1.11 مگابایت
منبع : همکلاسی