بهترین منابع و کتاب های تست زیست یازدهم

در این مقاله بهترین منابع زیست یازدهم ( درسنامه و تست ) مورد بررسی قرار می گیرد .

مشاوره بهترین منابع و کتاب های تست زیست یازدهم

با توجه به اینکه کتاب های سال یازدهم تالیف جدید هستند بسیار ضروری است که دانش اموزان یازدهم تجربی بهترین منابع کمک درسی ، تست و درسنامه را در درس زیست شناسی تهیه کنند تا به قبولی خود در رشته ی دلخواه برسند . همان گونه که می دانید درس زیست شناسی در بین دروس اختصاصی کنکور تجربی دارای بالاترین ضریب می باشد و باید دانش اموزان و داوطلبان بهترین منابع برای برای مطالعه درس زیست شناسی تهیه کنند و بهترین کتاب تست زیست یازدهم و بهترین منبع و کتاب زیست یازدهم که در بازار موجود است را برای مطالعه انتخاب نمایند . همچنین می توانید به پست بهترین منابع کمک درسی یازدهم جهت آشنایی با سایر مطالب می توانید مراجعه کنید . در این پست ما به تحلیل کتاب های زیست شناسی سال یازدهم انتشارات مختلف میپردازیم و نکات هر یک را مورد بررسی قرار خواهیم داد . ذکر این نکته در این جا بسیار حائز اهمیت است که مطالعه متن کتاب درسی زیست یازدهم باید در اولویت قرار بگیرد .

بهترین منابع و کتاب های تست زیست یازدهم

معرفی کتاب تست زیست یازدهم خیلی سبز

کتاب تست زیست یازدهم خیلی سبز دارای چند بخش مختلف می باشد . در ابتدا درسنامه ی کامل مربوط به هر بخش را ارائه نموده است و ادامه تست های خط به خط مربوط به آن را ارائه کرده و سپس تست های ترکیبی و پاسخ های تشریحی تست ها در ادامه هر فصل قرار گرفته است . درسنامه های توضیح داده شده شامل نکات کنکوری و ترکیبی می باشد . از نکات بسیار مهم این جزوه بانک بسیار کامل از سوالات ترکیبی می باشد که از نکات قوت از این کتاب است . به طور کلی کتاب تست زیست یازدهم تجربی می تواند یکی از بهترین منابع زیست یازدهم از لحاظ درسنامه و تست باشد .

بهترین منابع و کتاب های تست زیست یازدهم

معرفی کتاب تست زیست یازدهم میکرو گاج

کتاب زیست یازدهم میکرو گاج شامل آموزش کامل مطالب کتاب درسی زیست یازدهم قالب درسنامه همراه با بیان نکات مفهومی و ترکیبی هر فصل می باشد . کتاب زیست میکروگاج یازدهم شامل  تست های چهار گزینه ای مطابق با سبک جدید کنکور سراسری همراه با تست‌ های ترکیبی در انتهای هر فصل می باشد . این کتاب دارای ساختار مناسب درسنامه و تست می باشد .

بهترین منابع و کتاب های تست زیست یازدهم

معرفی کتاب تست زیست یازدهم نشر الگو

کتاب زیست یازدهم نشر الگو شامل درسنامه و تست می باشد . این کتاب شامل درسنامه‌ی کامل و سوالات تست با پاسخ‌های تشریحی به همراه پوشش سؤالات کنکور سراسری و نکات کنکوری و ترکیبی کتاب زیست یازدهم می باشد . با توجه به حجم این کتاب باید تایم کافی را برای مطالعه آن اختصاص داد .

بهترین منابع و کتاب های تست زیست یازدهم

توضیحات بهترین منابع و کتاب های تست زیست یازدهم

با توجه به اینکه تمام انتشارت ها کتاب تست و درسنامه زیست یازدهم را منتشر نکرده اند این پست در هفته ی آتی دوباره آپدیت خواهد شد و لیست کتاب های مناسب برای مطالعه اضافه خواهد گردید . منابعی که در این بخش معرفی گردید دارای محتوای مناسب و کنکوری برای مطالعه هستند لذا برای مطالعه یک یا دو منبع برای مطالعه می توانید انتخاب کنید . 

م
محمدرسول

من میکرو دارم..برای تست نشرالگو بهتره یا خیلی سبز؟میگن نشرالگو خیل ینظام قدیم محوره..درسته؟

ک
کریم

عزیزمیگم واسه تست نه درسنامه از نظر تست کدوم تنوع بیشتر و تستاش چالشی تره اخه راحت میشه درسنامه و نکاتو از تست فهمید بنظرم درسنامه چیز الکی هست که فقط وقت میگیره

آ
آتنا

فقط میکرو ...