برنامه راهبردی گاج [ آپدیت 1402 ]

دانلود برنامه ر اهبردی آزمون‌های گاج برای کنکور 1402 رشته‌های تجربی، ریاضی، انسانی و همچنین کنکور منحصراٌ زبان و کنکور رشته فرهنگ و معارف اسلامی

یکی از دغدغه‌های اصلی و همیشگی داوطلبان کنکور سراسری چگونگی برنامه‌ریزی برای خواندن حجم عظیمی از درس‌هاست.

موسسات کنکور با ارائه بودجه‌بندی و برنامه راهبردی برای آزمون‌های خود این کار را برای داوطلبین کنکور ساده کرده اند. چه قصد شرکت در آزمون‌های آزمایشی این موسسات را داشته باشید و چه نداشته باشید، می‌توانید از بودجه‌بندی آن‌ها برای برنامه ریزی درسی خود استفاده کنید. چرا که معمولا به صورت رایگان بر روی وب سایت رسمی این موسسات قابل دسترسی است.ما نیز در اینجا برنامه راهبردی گاج را برای دانلود در اختیارتان قرار داده‌ایم. گاج از جمله انتشارات و موسسات کنکور شناخته شده است.

با استفاده از فهرستی که در بالای صفحه درج شده می‌توانید به راحتی برنامه راهبردی مد نظر خود را پیدا کنید. داوطلبان کنکور سراسری 1402 باید بودجه بندی مربوط به پایه دوازدهم تحصیلی را دانلود نمایند.

البته گاج از کلاس چهارم ابتدایی تا دوازدهم متوسطه آزمون های آزمایشی برگزار می کند.

آزمون‌های آزمایشی گاج برای آمادگی داوطلبین کنکور 1402 از تیرماه ماه نود و نه آغاز شده و تا اردیبهشت هزار و چهارصد ادامه می یابد،این آزمون‌ها به طور معمول هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود.

آن چنان که در وب‌سایت رسمی خود گاج آمده است در این آزمون ها  20 الی 30 درصد از سوالات در سطح ساده، 40 الی 60 درصد در سطح متوسط و 20 الی 30 درصد از سوالات در سطح دشوار طراحی می‌شوند. از نظر داوطلبانی که در آزمون‌های آزمایشی گاج شرکت کرده‌اند، سطح سوالات این آزمون‌ها در حالت کلی کمی دشوارتر از سطح سوالات کنکور است.

اما اینکه چه قدر رتبه شما در این آزمون‌ها به رتبه‌اتان در کنکور نزدیک خواهد بود بستگی به جامعه آماری این آزمون‌ها خواهد داشت. خود گاج مدعی است که رتبه داوطلبین آزمون‌های آزمایشی گاج تنها پنج درصد با رتبه این داوطلبین در آزمون‌های سراسری گذشته اختلاف داشته است.

آیا بودجه بندی آزمون‌های گاج با برنامه مدرسه هماهنگ است؟

نه تنها گاج بلکه سایر موسسات معتبر کنکور نیز بودجه بندی و برنامه راهبردی خود را مطابق با طرح درس و برنامه ریزی آموزش و پرورش برای پیشرفت تدریس معلمان تنظیم می‌کنند. بنابراین اگر برای مثال اکنون در پایه دوازدهم مشغول به تحصیل هستید و هنوز فصل دوم ریاضی 3 تدریس نشده است، در آزمون مهرماه گاج نیز سوالی از این فصل نخواهید دید.

در ادامه می‌توانید برنامه راهبردی گاج را به ترتیب برای پایه دوازدهم در رشته‌های تجربی، ریاضی، انسانی و کنکورهای منحصرا زبان و همچنین کنکور فرهنگ و معارف اسلامی دانلود نمایید. توجه داشته باشید که این برنامه راهبردی مربوط به نظام جدید آموزشی می‌باشد. سازمان سنجش هنوز از طرح سوالات مربوط به نظام قدیم در کنکور 1402 سخنی نگفته است. 

برنامه راهبردی گاج برای دروس عمومی پایه دوازدهم (تجربی- ریاضی – زبان) - کنکور 1402

بودجه بندی درس های عمومی کنکور سراسری یعنی درس‌های ادبیات و زبان فارسی، دین و زندگی، عربی و زبان انگلیسی برای رشته های تجربی، ریاضی و زبان را می توانید از طریق لینک زیر دریافت نمایید.

بودجه‌بندی دروس عمومی دوازدهم (رشته‌های ریاضی، تجربی، زبان) - کنکور 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 0.54 مگابایت
منبع : گاج

برنامه راهبردی گاج برای دروس اختصاصی دوازدهم تجربی- کنکور1402

بودجه بندی فوق شامل درس‌های‌ اختصاصی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی است. اگر دقیق‌تر بخواهیم بگوییم این برنامه راهبردی درس‌های ریاضی، زیست‌شناسی، فیزیک و شیمی سه سال متوسطه دوم را در بردارد که می‌توانید آن در این بخش دریافت کنید.

بودجه‌بندی دروس اختصاصی دوازدهم تجربی - کنکور 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 0.59 مگابایت
منبع : گاج

برنامه راهبردی گاج برای دروس اختصاصی دوازدهم ریاضی - کنکور 1402

درس‌های اختصاصی سه سال متوسطه رشته ریاضی یعنی درس‌های ریاضی1، حسابان 1و2، هندسه 1تا 3، آمار و احتمال و ریاضیات گسسته و همچنین فیزیک و شیمی دهم تا دوازدهم در این برنامه راهبردی گنجانده شده است. این بودجه بندی را می‌توانید در این بخش دریافت نمایید.

بودجه‌بندی دروس اختصاصی دوازدهم ریاضی - کنکور 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 0.62 مگابایت
منبع : گاج

برنامه راهبردی گاج برای دروس عمومی واختصاصی دوازدهم انسانی - کنکور 1402

 در بودجه بندی گاج برخلاف برنامه راهبردی قلمچی دروس عمومی انسانی از دروس عمومی ریاضی و تجربی جدا شده است. در لینک اول می توانید برنامه راهبردی دروس عمومی انسانی شامل درس‌های زبان و ادبیات فارسی، دین و زندگی، عربی و زبان انگلیسی را دانلود نمایید. 

لینک دوم نیز برنامه راهبردی دروس اختصاصی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم انسانی را دربردارد. این درس‌ها شامل علوم و فنون ادبی(1و2و3)، ریاضی و آمار (1و2و3) ، عربی زبان قرآن (1و2و3)، جامعه‌شناسی (1و2و3)، تاریخ (1و2و3)، جغرافیا (1و2و3)، فلسفه، منطق، اقتصاد و روانشناسی می‌باشد.

بودجه‌بندی دروس عمومی دوازدهم انسانی - کنکور 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 0.54 مگابایت
منبع : گاج

بودجه‌بندی دروس اختصاصی دوازدهم انسانی - کنکور 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 0.59 مگابایت
منبع : گاج

برنامه راهبردی گاج برای دروس عمومی واختصاصی دوازدهم فرهنگ و معارف اسلامی - کنکور 1402

به منظور برنامه‌ریزی برای خواندن درس‌های مربوط به رشته فرهنگ و معارف اسلامی در کنکور 1402 می توانید از برنامه راهبردی این بخش استفاده کنید. لینک اول برنامه راهبردی درس‌های عمومی این رشته یعنی زبان و ادبیات فارسی، دین و زندگی، عربی زبان قرآن و زبان انگلیسی را دربر دارد.

لینک دوم نیز برنامه راهبردی درس‌های اختصاصی این رشته در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را شامل می‌شود.

بودجه‌بندی دروس عمومی دوازدهم فرهنگ و معارف اسلامی - کنکور 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 0.39 مگابایت
منبع : گاج

بودجه‌بندی دروس اختصاصی دوازدهم فرهنگ و معارف اسلامی - کنکور 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 0.43 مگابایت
منبع : گاج

برنامه راهبردی گاج برای کنکور زبان 1402

در این برنامه راهبردی تاریخ آزمون‎ها و بودجه بندی مربوط را برای دروس اختصاصی کنکور زبان انگلیسی می‌بینید. بودجه‌بندی فوق با توجه به کتاب‌های  زیر ارائه شده است:

English grammer in use

 absolutely essntial words 504

Speak English like an American

Toefl readin flash

بودجه‌بندی دروس اختصاصی کنکور منحصراً زبان 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 0.44 مگابایت
منبع : گاج