برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه 98 (رشته های نظری و رشته های فنی و حرفه ای )

برنامه امتحانات نهایی خرداد 98 پایه دوازدهم برای رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معرف اسلامی برنامه امتحانات نهایی خرداد 98 سال سوم متوسطه نظام قدیم (نیم سالی - واحدی) برای رشته های نظری و رشته های فنی و حرفه ای برنامه امتحانات نهایی خرداد 98 دوره پیش دانشگاهی

برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه 98

هرساله مرکز سنجش اموزش و پروش در اسفندماه برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه سال آینده را منتشر می کند. امسال نیز جدول امتحانات نهایی خرداد 98 در دهه اول اسفند از سوی مرکز سنجش آموزش و پرورش اعلام شده گردیده است. برنامه امتحانات نهایی منتشر شده شامل موارد زیر است:

_ برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه ( روزانه ، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد)

_ برنامه امتحانات نهایی سال سوم متوسطه نیم سالی - واحدی( بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد)

_ برنامه امتحانات نهایی پیش دانشگاهی نیم سالی - واحدی (بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد)

براساس جداول زمان بندی برنامه امتحانات مشاهده می شود که امتحانات برای پایه دوازدهم و همچنین داوطلبان سال سوم متوسطه در شاخه نظری ( ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) از 31 اردیبهشت 98 آغاز خواهد شد و تا 25 خرداد ادامه خواهد داشت، اما برای هنرجویان شاخه فنی و حرفه ای در سال سوم متوسطه پایان امتحانات در روز یازدهم و در بعضی از شاخه ها در دوازدهم خرداد ماه خواهد بود. برای دانش آموزان دور پیش دانشگاهی نظام قدیم نیز امتحانات از 31 اردیبهشت تا 8 خرداد 98 ادامه خواهد داشت.

با توجه به تاثیر مثبت سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 دانش اموزانی که در کنکور سراسری ثبت نام کرده اند، لازم است با آماگی کامل در این امتحانات حضور یابند. دانش اموزان پایه دوازدهم می توانند برای افزایش امادگی خود برای امتحانات نهایی پست مربوط به بارم بندی پایه دوازدهم را مشاهده کنند. همچنین داوطلبانی که قصد ترمیم معدل خود در کنکور سراسری 98 را دارند بهتر است تا یک ماه قبل از شروع امتحانات نهایی خرداد برای ثبت نام در طرح ترمیم معدل اقدام کنند.

برنامه امتحانات نهایی خرداد 98 پایه دوازدهم | ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی 

 

برنامه امتحانات نهایی سال سوم متوسطه خرداد98 | ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی

 

برنامه امتحانات نهایی خرداد 98| دوره پیش دانشگاهی

 

برنامه امتحانات نهایی خرداد 98 سال سوم متوسطه | رشته های شاخه فنی و حرفه ای