اعلام نتایج مدارس شاهد 97 - 98

در این پست درباره اعلام نتایج نهای مدارس شاهد در سال تحصیلی 97 - 98 و زمان اعلام نتایج این مدارس توضیح داده می شود .

مشاوره اعلام نتایج مدارس شاهد 97 - 98

پس از ثبت نام دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس شاهد در سال تحصیلی 97 - 98 در پایه های اول ابتدایی ، پایه هفتم و دهم مرحله ی بعد ، ارسال نتایج غیر قطعی از طریق سایت و ارسال پیامک توسط مدارس بر طبق جدول زمانی ارائه شده توسط سامانه سجا است و در مرحله ی بعدی شامل بررسی مدارک تحصیلی دانش آموزان توسط ستاد ثبت نام مدرسه و تایید در سایت سجا می باشد . مرحله اخر که مرحله اعلام نتایج می باشد شامل تایید مدارک ثبت نام دانش آموزان از سوی منطقه و استان و اعلام نتایج قطعی به والدین می باشد . در این بخش در مورد زمان اعلام نتایج مدارس شاهد در سال تحصیلی 97 - 98 و نحوه مشاهده نتایج توضیح داده می دهیم .

اعلام نتایج مدارس شاهد 97 - 98

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 97 - 98

پس از طی شدن مراحل ثبت نام و بررسی مدارک نوبت به اعلام نتایج پذیرفته شدگان در مدارس شاهد می رسد . طبق جدول زمان بندی نتایج مدارس شاهد 97 - 98 برای پایه اول ابتدایی و پایه هفتم و پایه دهم دانش آموزان لازم است برای مشاهده نتایج به سایت سجا بخش دانش آموزی به آدرس student.saja.medu.ir مراجعه نمایید . 

جدول زمان بندی
اول ابتدایی
سال هفتم
سال دهم
ارسال نتایج غیر قطعی از طریق سایت و ارسال پیامک توسط مدارس
17 تا 19 خرداد ماه
16 تیر ماه
25 تیرماه
بررسی مدارک تحصیلی دانش آموزان توسط ستاد ثبت نام مدرسه و تایید در سایت سجا
20 تا 27 خرداد ماه
17 تا 27 تیرماه
26 تیرماه تا 3 مرداد
تایید مدارک ثبت نام دانش آموزان از سوی منطقه و استان و اعلام نتایج قطعی به والدین
27 خرداد تا 3 تیر
28 تیر تا 3 مرداد ماه
3 تا 17 مرداد ماه

نحوه مشاهده نتایج مدارس شاهد 97 - 98

پس از اعلام نتایج مدارس شاهد سال تحصیلی 97 - 98 دانش آموزان با مراجعه به سایت سجا به آدرس student.saja.medu.ir می توانند نتایج را مشاهده نمایند . بر طبق تصویر زیر لازم است دانش آموزان با وارد نمودن کد ملی و شماره سریال شناسنامه نتایج را مشاهده نمایند . هنگام مشاهده نتایج سه حالت ممکن است وجود داشته باشد . حالت اول در مدارس شاهد پذیرفته شده باشید . حالت دوم اسم شما در لیست ذخیره باشد و حالت سوم پذیرفته نشده باشید . دانش آموزانی که به صورت قطعی پذیرفته شده اند با مراجعه به مدارس طبق جدول زمان بندی مدارک ثبت نام را ارائه دهند . کسانی که اسم آنها به عنوان ذخیره می باشد باید مدارک ثبت نامی خود را تحویل مدارس دهند و در صورتی که دانش آموزانی که بصورت قطعی پذیرفته شده اند به مدارس شاهد برای ثبت نام مراجعه نکنند و یا دانش آموزانی که مدارک لازم شاهد برای ثبت نام را نتوانند ارائه دهند دانش آموزان ذخیره جایگزین این افراد می شوند. 

اعلام نتایج مدارس شاهد 97 - 98

پس از کلیک بر روی لینک ورود دانش آموزان وارد صفحه زیر می شوید  و سپس در صفحه ی بعد بر اساس تصویر زیر کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را واردمیکنید تا نتایج را مشاهده نمایید . 

اعلام نتایج مدارس شاهد 97 - 98