کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم 97 - 98

این پست شامل راهنمای کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم 97 - 98 و زمان دریافت کارت ورود به جلسه می باشد .

توضیحات کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم 97 - 98

پس از انجام فرایند مربوط به ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم هر یک از داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند لازم است قبل از حضور در جلسه آزمون سنجش هوش کارت ورود به جلسه ی خود را دریافت نمایند . با توجه به اهمیت اطلاع از زمان و نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم در این پست قصد داریم تا در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 و آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 97 - 98 اطلاعات کافی را در اختیار داوطلبن عزیز قرار دهیم .

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم 97 - 98

بر اساس مندرجات موجود در دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان زمان توزیع و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش مدارس استعداد درخشان یک هفته قبل از برگزاری فرایند سنجش هوش می باشد . با توجه به اینکه آزمون سنجش هوش تیزهوشان و نمونه دولتی در تاریخ 5 مرداد 97 برگزار می شود لذا کلیه ی داوطلبان قبل از زمان برگزاری آزمون سنجش هوش با مراجعه به سامانه ثبت نام به آدرس hoosh.medu.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه ی خود اقدام نمایند . داوطلبان عزیز دقت نمایند که کلیه مراحل ثبت نام ، دریافت کارت ورود به جلسه ، مشاهده نتایج ، ثبت درخواست تجدید نظر و دریافت پاسخ به صورت اینترنتی می باشد . 

اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم 97 - 98

اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه شامل نام و نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی دانش آموز ، عکس داوطلب ، نام مدارس استعداد های درخشان انتخاب شده به ترتیب اولویت و نشانی دقیق حوزه سنجش می باشد . داوطلبان دقت داشته باشند که شرکت در جلسه سنجش بدون همراه داشتن کارت ورود به جلسه ممنوع می باشد .