نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 به همراه تحلیل

در این بخش نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه آزمایشی رشته ی تجربی در کنکور سراسری 96 در دروس زبان و ادبیات فارسی ، عربی ، دینی ، زبان انگلیسی و زمین شناسی ، ریاضی ، زیست و فیزیک و شیمی به طور کامل توضیح داده شده است .

مشاوره نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96

هر ساله سازمان سنجش طی آماری رسمی میزان و درصد پاسخ گویی داوطلبان گروه های آزمایشی کنکور سراسری را منتشر می کند . این آمار نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در دروس عمومی و دروس اختصاصی می باشد و وضعیت پاسخگویی در درس های مختلف را به طور میانگین و کامل بیان کرده است  ما در این پست به ترتیب هر درس تحلیل مربوطه را ارائه خواهیم نمود . اطلاع از نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 برای تمام داوطلبان کنکور سراسری دارای اهمیت بالایی می باشد تا از میزان رقابت در نحوه پاسخ دهی به دروس عمومی و اختصاصی آشنا شوند .

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در زبان و ادبیات فارسی

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه آزمایشی تجربی در کنکور سراسری 96 در درس ادبیات و زبان فارسی به این شرح می باشد . تعداد داوطلبان شرکت کننده در کنکور تجربی 96 پانصد هزار و هجده هزار نفر بوده است . نزدیک به 13 هزار نفر درصد منفی را در درس زبان و ادبیات فارسی کسب کرده است . بیشترین درصد کسب شده در این درس زبان و ادبیات فارسی در بین درصد های 0 - 10 بوده است . حدود 419 هزار نفر در این درس درصد زیر 50 را کسب نموده اند . همچنین 47 نفر درصد 100 را در این درس کسب نموده اند که نشان می دهد با مطالعه ی کافی و کنکوری می توان در این درس به موفقیت رسید .در جدول زیر می توانید درصد های پاسخ گویی را در درس ادبیات و زبان فارسی به طور کامل مشاهده نمایید .

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در درس عربی

نحوه پاسخگویی داوطلبان رشته ی تجربی در کنکور سراسری 96 در عربی به این ترتیب می باشد . حدود 10 هزار نفر درصد منفی را در درس عربی به دست آورده اند . حدود 437 هزار نفر در درس عربی درصد های زیر 50 را به دست آورده اند که بیشترین بازه ی درصدی در پاسخ گویی بین 0 تا 10 درصد بوده است . در کنکور سراسری 96 تجربی 6 نفر در درس عربی درصد 100 را کسب کرده اند .

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در درس دینی

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در درس دین و زندگی بدین شرح می باشد . حدود 51 هزار نفر درصد منفی داشته اند . حدود 426 هزار نفر درصد های زیر پنجاه را در درس دینی داشته اند و 16 نفر درصد صد را کسب نموده اند .

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در درس زبان انگلیسی

 نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در درس زبان انگلیسی همانند سایر دروس بوده و بیشترین درصد پاسخ دهی کمتر از 50 درصد بوده است و 37 نفر درصد 100 را کسب کرده اند . در یک جمع بندی در نحوه ی پاسخ گویی به دروس عمومی می بینیم که بیشترین درصد پاسخ دهی بین 0 - 10 بوده است و همچنین امسال در تمام دروس عمومی درصد صد کسب شده است .

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 به همراه تحلیل

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در درس زمین شناسی

در این بخش نگاهی کوتاه به نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه آزمایشی تجربی در کنکور سراسری سال 96 خواهیم داشت . در بررسی نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در درس زمین شناسی می بینیم  که حدود 119 هزار نفر درصد منفی داشته اند و 371 هزار نفر درصد 0 تا ده را کسب کرده اند . در واقع درس زمین شناسی جز درس هایی بوده که داوطلبان توجه بسیار کمی به آن داشته اند اما این در حالی است که این درس در رتبه داوطلبان بسیار تاثیر گزار است . از نکات بسیار جالب این آمار این است که تنها 125 نفر درصد های بالای 50 را کسب نموده اند . در کنکور سراسری تجربی 96 هیچ کدام از داوطلبان درصد 100 را به دست نیاورده اند . 

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در درس ریاضی

اما نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در درس ریاضی بدین صورت بوده که نزدیک 77 هزار درصد منفی کسب نموده و 268 هزار نفر درصد های بین صفر تا صد را داشته اند . حدود 24 هزار نفر درصد های بالای پنجاه را بدست اورده اند که نشان می دهد داوطلبان زمان کافی را برای مطالعه درس ریاضیات تجربی اختصاص نمی دهند و دانش آموزان و داوطلبانی که میخوانند به رتبه های عالی دست پیدا کنند باید به درصد های بالای پنجاه فکر کنند که به راحتی دست یافتنی است . در کنکور تجربی 96 در درس ریاضی 67 نفر موفق به کسب درصد 100 شده اند

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در درس زیست

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در درس زیست شناسی که مهمترین درس رشته ی تجربی به این شرح می باشد . نزدیک به 138 هزار نفر درصد منفی را در درس زیست شناسی کسب کرده اند . حدود 233 هزار نفر درص های صفر تا ده داشته اند و نزدیک به بیست هزار نفر درصد های بالای 50 را کسب کرده اند که یک نفر درصد 100 را کسب کرده است .

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در درس فیزیک

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در درس فیزیک شامل 104 هزار نفر درصد منفی ، 297 هزار درصد های بیت 0 و 10 و حدود هشت هزار نفر درصد بالای 50 داشته که 31 نفر آنها درصد 100 را کسب کرده اند . 

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در درس شیمی

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 در درس شیمی بدین نحو است که حدود 103 هزار نفر درصد منفی و 275 هزار نفر درصد هایی بین صفر تا 10 داشته اند و نزدیک به 12 هزار نفر درصد بالا پنجاه داشته که سه نفر در درس شیمی 100 درصد شده اند .

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 به همراه تحلیل

در بخش پایانی می توانید میانگین درصد نفرات برتر در کنکور سراسری 96 تجربی را مشاهده نمایید .

نحوه پاسخگویی داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری 96 به همراه تحلیل

م
محمد جواد

خیلی مفید و جالب بود...دمتون گرم

ا
امیررضا

بسیار عالی بود. بابت اطلاعات فوق العاده مفید و امیدوار کننده در مورد نحوه ی پاسخگویی داوطلبان خیلی ممنونم . اقای محمد جواد برای شما هم ارزوی موفقیت در کنکور سراسری را میکنم.