مشاوره تحصیلی کنکور 98 با دانشجویان پزشکی + ویدئو

در ادامه میتوانید با طرح مشاوره ای همکلاسی آشنا شوید ، این طرح تماما با دانشجویان پزشکی مورد تایید ما انجام میشود که در ادامه میتوانید با امتیازات و ویژگی های این طرح آشنا شوید.

موفقیت، هدف، برنامه ریزی، مشاوره، آموزشگاه کنکور، کلاس خصوصی، کنکور آسان، کنکور دشوار، آزمون آزمایشی، رتبه، تراز و ...

 اینها واژگانی هستند که به محضی که شما استارت مطالعه کنکورتون را بزنید، کم کم به سراغ شما میان و کمتر از 10 روز کل ذهن و فکر شما را مشغول خودشون می کنند و تجربه نشون داده که همین واژگان به ظاهر ساده، به دغدغه یکسال دانش آموزای کنکوری و خانواده شون تبدیل می شود.

شما عزیزان کنکوری قبل از شروع مطالعه به صورت جدی برای کنکور باید مسیری را که در مدت یکسال قراره طی کنید را به خوبی بشناسید و با موانع و پیچ و خم های این مسیر آشنا باشید، چون که وقتی شما با صفر تا صد یک مسیر آشنا باشید، به خوبی می تونید در این راه قدم بردارید و به بهترین شکل به مقصد برسید.

 به قول قدیمی ها زمانی که شما راه را بلد نیستید، به یک بلد راه نیاز دارید تا اینکه به بی راهه نرید ، تا اینکه در این مسیر خسته نشید، تا اینکه فکر طولانی بودن مسیر شما را دلزده و نا امید نکنه، تا اینکه این بلد راه به خوبی به شما یاد بده که در پس این راه سخت و دور و دراز و بعضا خسته کننده، مقصدی آرام و پر رفاه انتظار شما را می کشد.

 این بلد راه باید خودش کل این راه را رفته باشه و به این مقصد رویایی رسیده باشه تا بتونه  شما را برای رسیدن به آرزوهاتون کمک کنه. بلد راه هایی که خودشون در رشته های تاب دانشگاهی و در دانشگاه های مطرح کشور تحصیل میکنن.

امسال همکلاسی تصمیم گرفته که به خاطر تجربه زیاد خودش در بحث مشاوره کنکوری ، طرح مشاوره ای ویژه خودش را برای کنکور 98 معرفی کنه ، این طرح شامل بسته های مشاوره ای برای بچه های رشته تجربی ، ریاضی و انسانی میباشد

بیشتر از این متن را ادامه نمیدیم و شمارا به دیدن فیلم معرفی بسته ویژه ما برای رشته تجربی دعوت میکنیم :



حالا که ویدئو را دیدید شمارا به تفکیک با قسمت های مختلف برنامه و ویژگیهاش آشناتون میکنیم :

1.قرارگرفتن یک دانشجوی پزشکی (یا سایر رشته ها ) به عنوان مشاور شما

زمانی که طرح مشاوره ای ما را دریافت میکنید ، یک دانشجوی رتبه برتر از رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و ... با توجه به علاقه شما برای قبولی در یک رشته ، از طرف همکلاسی به عنوان مشاور فردی شما انتخاب میشود و این مشاور تا پایان سال تحصیلی شما را برای رسیدن به موفقیت در کنکور سراسری و قبولی در رشته دلخواه همراهی میکند .

مشاوره تحصیلی کنکور 98 با دانشجویان پزشکی + ویدئو

2. پیگیری کارهاتون در تلگرام

حالا که برنامه را دریافت و اجراش کردید ، موظفید که به صورت روزانه گزارش کارتون را به مشاور خودتون ارسال کنید تا مشاور در جریان اجرای برنامه قرار بگیره. حواستون باشه که مشاورا هر شب تمام روند اجرای برنامه را برسی میکنند

3. دوبار تماس تلفنی در هفته توسط مشاوران ما

زمانی که برنامه را از مشاورتون دریافت کردید ، یک جاهایی نیازه که با مشاورتون در تماس باشید و راجع به محتوای برنامه و یا مشکلات احتمالی و یا خیلی از بحث های مشاوره ای دیگه با مشاورتون در تماس باشید . مشاورهای ما در هفته 2 بار باهاتون در تماس هستند تا همه چیز خوب و بدون دردسر به پیش بره .

مشاوره تحصیلی کنکور 98 با دانشجویان پزشکی + ویدئو

4.بحث های انگیزشی

بعد از گذشت مدتی از شروع درس خوندتون همه چیز عالی پیش میره ولی از یک زمانی به بعد نا امیدی و خستگی ناشی از درس خوندن به سراغ شما می آید . در مدتی که در بحث مشاوره کنکوری فعالیت میکنیم به دفعات دیدیم بچه هایی را که در نیمسال اول ،وضعیت تحصیلی خوبی داشتن ولی در نیمسال دوم به خاطر فرسایشی بودن مسیر ، قادر به ادامه دادن راه نبودند و از مسیر خارج شدند ...

اینجاست که نقش مشاوران ما به خوبی خودش را نشون میده و باعث میشه که شما در گردنه های مسیر گیر نکنید و با قدرت و انگیزه کار خودتون را ادامه بدید .

مشاوره تحصیلی کنکور 98 با دانشجویان پزشکی + ویدئو

H
Hussein. amini

درباره خوندن سال کنکور تجربی