تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99

دراین مقاله به توضیحات لازم در خصوص نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 پرداخته ایم.

نحوه‌ و زمان پرينت برگ راهنما و كارت شركت در آزمون سراسری 99

یکی از الزامات موجود  برای ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری به همراه داشتن کارت ورود به جلسه است. علاوه بر کارت ورود به جلسه همراه داشتن کارت شناسایی ضروری است.

هرساله در نیمه اول تیرماه،  کنکور سراسری برگزار می شود که حدودا  یک هفته قبل از برگزاری آزمون سراسری، سازمان سنجش اطلاعیه ای درخصوص دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 در سایت سنجش sanjesh.org  منتشر می کند.

تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99

داوطلبان آزمون می بایست حدودا چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور سراسری 99 ، به سایت ثبت نام کنکور سراسری 99 مراجعه کرده و با کلیک بر روی دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری99 و بعد از مشاهده اطلاعات درج شده بر روی آن در صورت نداشتن مغایرت آن را پرینت نمایند . 

محل و زمان دقیق آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت در کارت ورود به جلسه قرار می گیرد .

اطلاعات مندرج شده در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99  شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع ديپلم، شماره ملی، سری و سريال شناسنامه، محل تولد، سهميه، معدل كتبی نهايی ديپلم، محل اخذ مدرک ماقبل ديپلم، محل اخذ مدرک ديپلم، عنوان مدرک پيش دانشگاهی است.

ذكر مهم: چنانچه داوطلبی  به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و يا كد پيگيری مورد نياز، موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به پايگاه اطلاع‌ رسانی  اين سازمان و ورود به سيستم پاسخگویی  و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيری  نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، و يا كد پيگيری  ثبت­ نام اقدام نمايند و به هيچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه نمايند. 

لازم به ذكر است اين امكان برای  داوطلبانی  فراهم می باشد كه در سيستم پاسخگویی  دارای عضويت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی كه اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضويت در اين سيستم نسبت به بازيابی اين اطلاعات اقدام نمايند.

محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون سراسری 99

محل رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون  كليه داوطلبان گروه ­های آزمايشی علوم رياضی  و فنی ، علوم انسانی ، علوم‌ تجربی ، هنر و زبان های خارجی  بر مبنای  شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلی آنان ، مشخص‌ گردیده خواهد شد.

 مشاهده مغايرت در مندرجات كارت شركت در آزمون سراسری 99

چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب دارای اشكالاتی از جمله؛ فاقد مُهر عكس، واضح نبودن عكس، درج عكسی  به جزء عكس داوطلب (اشتباه عكس) و ... مي ­باشد ضروری است  دو روز قبل از برگزاری آزمون از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 18:00 با همراه داشتن 2 قطعه عكس 4×3، كارت ملی  يا شناسنامه عكسدار شخصاَ به نماينده اين سازمان مستقر در باجه رفع نقص‌حوزه  مراجعه نمايند و موضوع را دنبال نموده تا مشكل برطرف گردد.

تبصره: در صورتی  كه در اين خصوص كارت داوطلب دارای  اشكال می باشد و تا روز قبل از آزمون نسبت به رفع آن اقدام ننمايد مطابق مقررات مربوط به تخلف و تقلب با وی رفتار خواهد شد.

تذكرهای مهم‌

1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملی و يا اصل شناسنامه عكس­دار الزامی است.

2- درب حوزه­­ های  امتحانی صبح ­ها رأس‌ ساعت‌ 7:00 (هفت) صبح و بعدازظهرها رأس ساعت 14:30 (دو و نيم بعدازظهر) بسته خواهد شد و شروع فرآيند برگزاری  آزمون صبح ­ها راس‌ ساعت‌ 7:30 (هفت و سی دقيقه) و بعداز ظهرها راس ساعت 15:00 (سه بعدازظهر) آغاز مي­گردد. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درب حوزه­ های  امتحانی ممانعت به عمل خواهد آمد.

3- هر داوطلب برای  حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون گروه آزمايشی  مربوط‌، لازم است اصل كارت ملی و يا اصل شناسنامه عكس­دار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يک سنجاق و يا سوزن به همراه داشته‌ باشد.

4- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافی  از جمله كيف دستی ، ساک  دستی ، وسايل محاسباتی  و هرگونه وسايل ارتباط الكترونيكی  و دستگاه حافظه دار (از قبيل پيجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری ، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و ...)، جزوه، كتاب، ماشين حساب، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصی  به جلسه آزمون اكيداً خودداری  نمايند. درصورت همراه داشتن وسايل ذكر شده و تحويل آنها به هنگام ورود به محل حوزه، حوزه برگزاری  هيچ گونه مسئوليتی برای مفقود شدن يا آسيب ديدن وسايل مذكور، نخواهد داشت.

تذكر بسيار مهم : همراه داشتن هرگونه وسايل ارتباط الكترونيكی و دستگاه حافظه‌دار (از قبيل پيجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری ، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و ...)، در جلسه آزمون حتی  درحالت خاموش، علاوه بر اينكه موجب محروميت از گزينش در آزمون می شود، به عنوان تقلب و تخلف نيز تلقی  شده و با داوطلبان ذيربط براساس قانون رسيدگی به تخلفات و جرايم در آزمون های سراسری  رفتار خواهد شد.

 برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری99  کافیست ابتدا وارد سایت سنجش به آدرس sanjesh.org   شوید و در صفحه اول روی لینک "کارت شرکت در آزمون سراسری 1399 " کلیک کنید . سپس همانطور که در صفحه زیر مشخص است به چهار صورت می توانید کارت خود را دریافت کنید :

1) با وارد کردن شماره پرونده ، کد رهگیری و شماره شناسنامه

2) با وارد کردن شماره پرونده ، کد ملی و سریال شناسنامه

3) با وارد کردن شماره پرونده ، شماره داوطلبی

4) با وارد کردن شماره سریال ، شماره شناسنامه

تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99

در صورت وجود هرگونه سوال و پرسشی می توانید آن را بصورت کاملا رایگان با کارشناسان ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.