برنامه راهبردی قلم چی [ آپدیت سال 1402 ]

دانلود برنامه راهبردی قلم چی کنکور 1402 برای رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در سه سال متوسطه همراه با جدول هزینه آزمون های قلم چی

برنامه راهبردی کانون برای کنکور 1402 

وقتی تعداد و حجم درس‌هایتان زیاد می‌شود، برنامه ریزی و تنظیم زمان برای خواندن تمامی آن‌ها کمی سخت می‌شود و این مشکلی است که به خصوص در سال کنکور با آن روبه رو می‌شوید. 

پیشنهاد ما برای حل چنین مشکلی استفاده از برنامه‌های راهبردی موسسات معتبر کنکور است که آزمون‌های آزمایشی برگزار می‌کنند. برنامه راهبردی قلمچی از جمله این بودجه‌بندی‌هاست که می‌توانید از آن برای تنظیم زمان برای خواندن درس‌های مختلف خود کمک بگیرید.

چه بخواهید در آزمون های قلم چی شرکت کنید و چه قصد شرکت در این آزمون ها را نداشته باشید می توانید از برنامه آزمون های قلم چی برای برنامه ریزی زمانی درسی خود استفاده کنید.

در برنامه های راهبردی که در ادامه مقاله برای دانلود قرار داده شده است، تاریخ آزمون های قلم چی ذکر شده است. آزمون های قلم چی به طور معمول هر دو هفته یکبار برگزار می شود مطابق با تاریخ این آزمون ها، بودجه بندی و برنامه ریزی درسی ارائه شده است که می توانید همگام با آن پیش بروید.

عدم برنامه ریزی صحیح باعث سردرگمی، بی نظمی و اتلاف وقت می شود. همچنین احساس پوچی و بی فایدگی از روال درس خواندن را  برای شما به وجود می آورد که می تواند باعث سردی و ناامیدی شما از رسیدن به اهدافتان شود.

مجددا تاکید می کنیم که برای استفاده از این برنامه راهبردی حتما لازم نیست که در کنکورهای آزمایشی کانون ثبت نام کرده باشید صرفا با استفاده از بودجه بندی قلم چی می توانید یک برنامه ریزی آماده و دقیق داشته باشید و همگام با تاریخ آزمون های قلم چی پیش بروید.

اما اگر قصد شرکت در آزمون های قلم چی را داشته باشید، در این اوضاع اقتصادی شاید بیشترین نگرانی شما مربوط به هزینه ثبت نام این آزمون ها باشد. در بخشی از همین مقاله در خصوص میزان قیمت آزمون های قلم چی صحبت کرده ایم که می توانید با مراجعه به این بخش تا حدودی میزان شهریه را بسنجید.

برای دانلود برنامه راهبردی قلم چی 1402 مخصوص کنکوری ها و همچنین برنامه راهبردی پایه های یازدهم و دهم تجربی، ریاضی و انسانی در سال تحصیلی 1402-1401 به انتهای مطلب مراجعه کنید. 

هزینه ثبت‌نام قلم چی 

هزینه ثبت نام در کنکورهای آزمایشی دغدغه بسیاری از دانش آموزان کنکوری است. از آنجا که این مقاله به برنامه راهبردی قلم چی می پردازد، در این بخش هزینه آزمون های قلم چی بررسی می کنیم. 

با بررسی وب سایت رسمی کانون متوجه می شویم که هزینه این آزمون ها درنمایندگی های کانون در شهرهای مختلف و برای هر مقطع تحصیلی متفاوت است. برای مثال برای سال دوازدهم هزینه هر آزمون قلم چی  در سال گذشته در تهران 62 هزار تومان و در شهر ری 57 هزار تومان بوده است. اما به طور معمول برای سال دوازدهم حداقل 54 هزار تومان و حدکثر 62 هزار تومان است. 

در جدول زیر رنج هزینه آزمون قلمچی در سال گذشته برای یک آزمون حضوری ، یک آزمون غیر حضوری و خدمات پشتیبانی برای تنها یک آزمون آورده شده است. داده های جدول زیر از وب سایت کانون گرفته شده است. به زودی جدول زیر را با لیست هزینه‌های ثبت‌نام برای سال تحصیلی 1402-1401 به روز رسانی خواهیم کرد.

برای  به دست آوردن اطلاعات دقیق تر در خصوص هزینه تمامی آزمون ها  به نمایندگی کانون در شهر خود مراجعه کنید.

برنامه راهبردی قلمچی برای دوازدهم تجربی - کنکور 1402

با دانلود فایل زیر می‌توانید برنامه راهبردی دروس عمومی و اختصاصی رشته تجربی را برای سه سال متوسطه دریافت نمایید.

برنامه راهبردی قلمچی دوازدهم تجربی - کنکور 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 4.18 مگابایت
منبع : قلمچی

برنامه راهبردی قلمچی برای دوازدهم ریاضی - کنکور 1402

بودجه بندی فوق دروس اختصاصی دهم، یازدهم  و دوازدهم رشته ریاضی را دربردارد. دروس عمومی شامل زبان و ادبیات فارسی، دین و زندگی، عربی و زبان انگلیسی و دروس اختصاصی شامل فیزیک و شیمی پایه های دهم تا دوازدهم ریاضی و همچنین درس های ریاضی1، حسابان 1و2، هندسه 1و2و3، آمار و احتمال و ریاضیات گسسته می باشد.

برنامه راهبردی قلمچی دوازدهم ریاضی - کنکور 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 5.12 مگابایت
منبع : قلمچی

برنامه راهبردی قلمچی برای دوازدهم انسانی - کنکور 1402

دانش اموزان کنکوری رشته انسانی مطابق با این بودجه بندی می توانند در آزمون های قلمچی شرکت کنند. این بودجه بندی شامل هم دروس عمومی و هم دروس اختصاصی انسانی می باشند.

برنامه راهبردی قلمچی دوازدهم انسانی - کنکور 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 4.82 مگابایت
منبع : قلمچی

برنامه راهبردی  کنکور منحصرا زبان - کنکور 1402

این بودجه بندی شامل برنامه ریزی درسی برای خواندن زبان تخصصی  برای شرکت در آزمون های قلم چی است. برنامه راهبردی فوق شامل دروس عمومی زبان یعنی زبان و ادبیات فارسی، دین و زندگی، عربی و زبان عمومی نیز می‌باشد.

برنامه راهبردی قلمچی کنکور منحصراً زبان در سال 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 1.57 مگابایت
منبع : قلمچی

برنامه راهبردی هنر- کنکور 1402

تاریخ آزمون های هنر قلمچی و همچنین بودجه بندی دروس اختصاصی هنر را می توانید در این برنامه راهبردی مشاهده کنید. دروس اختصاصی هنر شامل درس‌هایی چون: درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی و فیزیک،  ترسیم فنی، خلاقیت تصویری و تجسمی، خلاقیت نمایشی، خلاقیت موسیقی و خواص مواد می‌باشد.

برنامه راهبردی قلمچی کنکور هنر 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 1.11 مگابایت
منبع : قلمچی

برنامه راهبردی قلمچی برای یازدهم تجربی - سال تحصیلی 1402

برنامه راهبردی یازدهم تجربی برای درس‎های عمومی و اختصاصی را می‌توانید در این بخش دریافت نمایید.

برنامه راهبردی قلمچی یازدهم تجربی - سال تحصیلی 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 3.68 مگابایت
منبع : قلمچی

برنامه راهبردی قلمچی برای یازدهم ریاضی - سال تحصیلی 1402

برنامه راهبردی یازدهم ریاضی شامل تاریخ آزمون های قلمچی برای دانش آموزان این پایه است و بودجه بندی و برنامه ریزی درسی را برای آمادگی در این آزمون ها و در نهایت آمادگی برای شرکت در کنکور سراسری را ارائه می دهد.

برنامه راهبردی قلمچی یازدهم ریاضی - سال تحصیلی 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 4.21 مگابایت
منبع : قلمچی

برنامه راهبردی قلمچی برای یازدهم انسانی - سال تحصیلی 1402

بودجه بندی و تاریخ آزمون های قلمچی برای دانش آموزان سال یازدهم انسانی در این برنامه راهبردی ارائه شده است که می توانید در ادامه آن را دانلود نمایید.

برنامه راهبردی قلمچی یازدهم انسانی - سال تحصیلی 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 3.92 مگابایت
منبع : قلمچی

برنامه راهبردی قلمچی برای دهم تجربی - سال تحصیلی 1402

بسیاری از دانش اموزان کوشا خواندن و برنامه ریزی برای کنکور سراسری را از همان سال دهم آغاز می کنند.  تاریخ آزمون های قلم چی و بودجه بندی کانون برای این آزمون‌ها  را در سال دهم تجربی می توانید با کلیک بر روی لینک زیر دریافت نمایید.

برنامه راهبردی قلمچی دهم تجربی - سال تحصیلی 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 4.01 مگابایت
منبع : قلمچی

برنامه راهبردی قلمچی برای دهم ریاضی - سال تحصیلی 1402

برنامه راهبردی فوق شامل بودجه بندی دروس عمومی و اختصاصی دهم ریاضی همراه با تاریخ آزمون های قلم چی است.

برنامه راهبردی قلمچی دهم ریاضی - سال تحصیلی 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 3.14 مگابایت
منبع : قلمچی

برنامه راهبردی قلمچی برای دهم انسانی - سال تحصیلی 1402

تاریخ آزمون های قلمچی برای  دانش آموزان سال دهم انسانی و همچنین برنامه ریزی درسی و بودجه بندی دورس عمومی و اختصاصی برای شرکت در این آزمون ها در این برنامه راهبردی ارائه شده است.

برنامه راهبردی قلمچی دهم انسانی - سال تحصیلی 1400-1399
نویسنده : همکلاسی
حجم : 3.93 مگابایت
منبع : قلمچی