بارم بندی دروس متوسطه اول شامل هفتم ، هشتم ، نهم نوبت اول و دوم ( دی و خرداد )

در این بخش بارم بندی و بودجه بندی دروس متوسطه اول تحصیلی در پایه های هفتم ، هشتم و نهم در نوبت اول و نوبت دوم آماده شده است .

درباره بارم بندی دروس متوسطه اول

بارم بندی دروس پایه دروه متوسطه اول شامل بارم بندی درس های سال هفتم و هشتم و نهم در سال تحصیلی 96 - 97 می باشد که این بودجه بندی امتحانات شامل نوبت اول و نوبت دوم است . بارم بندی امتحان دروس سال متوسطه اول در دو بخش بارم بندی نوبت دی و نوبت خرداد تنظیم شده است و به تفکیک هر درس در پایه های 7 و 8 و 9 دروس برای امتحانات مدارس بارم بندی شده است . جهت دانلود بارم بندی و بودجه بندی دروس پایه متوسطه اول به بخش دانلود ها در همین پست مراجعه نمایید و فایل مربوطه را دانلود کنید . 

بارم بندی دروس متوسطه اول شامل هفتم ، هشتم ، نهم نوبت اول و دوم ( دی و خرداد )

توضیح بارم بندی دروس متوسطه اول در درس های عمومی و اختصاصی

بارم بندی درس های پایه نهم و هشتم و هفتم در نوبت اول و نوبت دوم شامل قرآن ، پیام های آسمانی ، عربی ، مطالعات اجتماعی ، ریاضی ، علوم ، تربیت بدنی ، تفکر و سبک زندگی ، زبان انگلیسی ، فارسی و نگارش ، هنر و آمادگی دفاعی می باشد . با توجه به اهمیت اطلاع دانش اموزان از بارم بندی دروس در نوبت خرداد و دی به همه ی دانش اموزان سال متوسطه اول توصیه می شود که بودجه بندی دروس متوسطه 1 را مطالعه کنند تا با اطلاع از میزان نمره ی اختصاص یافته برای هر فصل میزان ساعت اختصاص یافته برای مطالعه هر درس را تنظیم نمایند . 

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 3.44 مگابایت
منبع : همکلاسی