کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98

جهت آشنایی کامل با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 و زمان دریافت همچنین ویرایش کارت ورود به جلسه در ادامه همراه ما باشد .

توضیح کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98

داوطلبانی که در کنکور دکتری 98 ثبت نام کرده اند لازم است که در روز های قبل از برگزاری آزمون دکتری 98 نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام نمایند . داوطلبان آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد لازم است فقط یک کارت ورود به جلسه که توسط سازمان سنجش منتشر می شود را دریافت نمایند . زمان احتمالی انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری در اسفند ماه خواهد بود که زمان دقیق انتشار به محض اعلام از سوی سازمان سنجش در این بخش و بخش اخبار تحصیلی سایت همکلاسی اطلاع رسانی میشود . با توجه به اینکه مرحله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری مرحله ی مهمی محسوب می شود در این بخش به معرفی کامل مطالب مرتبط با کارت ورود به جلسه آزمون دکتری خواهیم پرداخت .

خبر تکمیلی : کارت شرکت در آزمون دکترای کلیه داوطلبان از روز سه شنبه 97/11/30 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سنجش قرار گرفته است. ازمون دکترای تخصصی در روز 97/12/3 در 58 شهر کشور برگزار برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98

زمان و روش دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98

 داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور دکتری 98 لازم است که با مراجعه به سایت سازمان سنجش به ادرس sanjesh.org و وارد کردن اطلاعات درخواستی توسط سیستم کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند . درصورتی که اطلاعات ثبت نامی خود را گم و یا فراموش کرده اید با عضویت در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش میتوانید اطلاعات لازم جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 را دریافت نمایید . 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98

پس از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 هر یک از داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند . اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه از نظر ویراش شامل دو دسته است . دسته ی اول مربوط به اطلاعاتی شامل : (  نام خانوادگي و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، كدملي، معدل مقطع كارشناسي، تاريخ فارغ التحصيلي مقطع كارشناسي، موسسه فارغ التحصيلي مقطع كارشناسي، معدل مقطع كارشناسي ارشد، تاريخ فارغ‌التحصيلي كارشناسي‌ارشد، مؤسسه فارغ‌التحصيلي كارشناسي‌ارشد، هيأت علمي (مربي آموزشي رسمي)، دانشگاه محل خدمت مربيان آموزشي رسمي) می باشد که به صورت اینترنتی قابل ویرایش است و دسته ی دوم مربوط به اطلاعاتی مانند عکس ، گروه آزمایشی و معلولیت است که بصورت اینترنتی نمی توان ویراش کرد و برای اصلاح این موارد باید به باجه های رفع نقص که از سوی سازمان سنجش اعلام می شود مراجعه  کرد.بخش مهمی از ویرایش مربوط به ویرایش معدل دانشجویان ترم اخر دوره های کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه ای هستند، بدین صورت که اگر تا تاریخ 97/11/31 فارغ التحصیل می شوید لازم است معدل مدرک خود را وارد نمایید و در صورتی که تا تاریخ 98/6/31 فارغ التحصیل می شوید لازم است میانگین نمرات واحد های درسی گذارنده خود را وارد نمایید . لازم به ذکر است طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون هیچ تقاضایی از سوی این سازمان پذیرفته نخواهد شد و لذا در کارت شرکت در آزمون این اطلاعات قابل ویرایش نیست.  برای دریافت لیست باجه های رفع نقص فایلی را که در انتهای متن در کادر سبز رنگ قرار داده شده است را دانلود کنید (جدول شماره 2). 

خبر تکمیلی : در خصوص ویرایش اطلاعات اینترنتی حداکثر تا تاريخ 97/12/03  براي اصلاح مورد يا موارد مذكور  به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايید. در صورتي كه نسبت به بندهاي 3، 7 و 13 (جنس، معلوليت و زبان خارجي) كارت شركت در آزمون مغايرتي مشاهده نمودید لازم است در يكي از روزهاي چهارشنبه مورخ 97/12/01 و يا پنج‌شنبه مورخ 97/12/02 به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره 2) مراجعه و موضوع را پيگيري نمایید تا مشكل برطرف گردد.

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0.86 مگابایت
منبع : همکلاسی