کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

در ادامه راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 و زمان دریافت توضیح داده می شود .

توضیح کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

بر طبق جدول زمانی آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 هر یک از داوطلبان پس از ثبت نام در این آزمون و قبل از برگزاری آزمون مربوطه لازم است  کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 را دریافت نماید . با توجه به اهمیت اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه دکتری 98 وزارت بهداشت و اطلاع دقیق از زمان دریافت کارت ورود به جلسه در این پست به بررسی مطالب عنوان شده خواهیم پرداخت .

زمان و روش کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

بر طبق روند هر ساله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 ، تمامی داوطلبان لازم است در زمان اعلام شده از سوی مرکز سنجش وزارت بهداشت که احتمالا در اردیبهشت است با مراجعه به وبسایت این سازمان به آدرس sanjeshp.ir و وارد نمودن اطلاعات درخواستی کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند . زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 به محض منتشر شدن اطلاعیه های مربوطه در این پست و بخش اخبار تحصیلی سایت همکلاسی مراجعه نمایید . 

مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 شامل اطلاعات فردی هر داوطلب که شامل نام و نام خانوادگی ، شماره ملی ، جنس و اطلاعات ثبت ناامی که شامل شماره داوطلبی ، شماره پرونده ، رشته امتحانی و محل امتحان و سایر مندرجات می باشد . کلیه ی داوطلبان در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت لازم است تمامی اطلاعات ثبت نامی را کنترل نمایند تا در صورت وجود اشکال نسبت به تصحیح آن اقدام نمایند . در حال حاضر محل های رفع نقص توسط سازمان سنجش آموزش پزشکی اعلام نشده است . پس از اعلام این محل لیست مربوطه در این بخش اضافه خواهد شد .