وسایل مورد نیاز در روز کنکور

یکی از نکات بسیار مهم در روز برگزاری جلسه کنکور سراسری همراه داشتن وسایل و مدارک مورد نیاز و ضروری می باشد که در ادامه وسایل مورد که در جلسه کنکور سراسری باید همراه داشته باشید ذکر می شود .

توضیحات وسایل مورد نیاز در روز کنکور

تمامی داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری لازم  قبل از حضور در جلسه کنکور سراسری وسایل مورد نیاز در جلسه کنکور را آماده کرده و هنگام مراجعه به محل برگزاری آزمون این وسایل را به همراه داشته باشند . در این پست به ده وسیله ی ضروری برای روز کنکور اشاره می کنیم که با توجه به اهمیت موارد ذکر شده لازم است تمامی داوطلبین شرکت کننده در کنکور سراسری ، روز قبل از برگزاری آزمون این وسایل را آماده و قبل از مراجعه به محل آزمون وسایل ذکر شده را بررسی نمایند . در ادامه وضایل ضروری برای روز کنکور را می توانید مشاهده نمایید .

وسایل مورد نیاز در روز کنکور

وسایل مورد نیاز در روز کنکور سراسری

1 - کارت ورود به جلسه : لازم است تمامی داوطلبان شرکت کننده در روز های قبل از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و قبل است برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه را در کنار سایر وسایل ضروری قرار دهند .

2 - کارت ملی : وسیله ی ضروری دوم کارت ملی می باشد که توصیه می گردد علاوه بر کارت ملی ، شناسنامه را نیز به همراه داشته باشید .

3 - دو یا سه عدد مداد مخصوص پر کردن پاسخنامه سوالات تستی 

4 - مداد پاک کن 

5 - مداد تراش

توجه مهم : حتما مداد و مداد پاک و مداد تراش چند بار امتحان شود تا در جلسه آزمون دچار مشکل نشوید .

6 - ساعت مچی 

7 - گیره یا سنجاق جهت چسباندن کارت ورود به جلسه

8 - بطری آب سرد

9 دستمال کاغذی

10 - مواد قندی

با توجه به طولانی بود پروسه برگزاری آزمون توصیه می گردد که مواد قندی و آب با خود به همراه داشته باشید .