معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی یازدهم

اگر به دنبال تهیه بهترین منابع برای کتاب شیمی یازدهم از لحاظ درسنامه و تست و کمک درسی هستید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید .

مشاوره معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی یازدهم

یکی از مهمترین نکاتی که هر دانش آموز پایه یازدهم در رشته های ریاضی و تجربی باید به آن دقت داشته باشد این است که برای موفقیت در مدرسه و کنکور باید از بهترین منابع کمک درسی و تستی استفاده نماید . درس شیمی یکی از مهمترین دروس برای دانش آموزان و داوطلبان در کنکور سراسری می باشد که نیاز است داوطلبان اهمیت و توجه کافی به این درس داشته باشند . در کنار مطالعه عمیق و مفهومی درس شیمی یازدهم استفاده از بهترین منابع کمک درسی که هم درسنامه های قوی داشته باشند و هم تست های مطابق با کنکور سراسری داشته باشند بسیار مهم است . در واقع یکی از عوامل موفقیت هر دانش آموز استفاده از منابع قوی کنکوری در تمام دروس یازدهم از جمله درس شیمی می باشد . در ادامه این درس به معرفی منابع برتر درس شیمی یازدهم خواهیم پرداخت .

معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی یازدهم

معرفی کتاب تست شیمی یازدهم خیلی سبز

در این بخش به بررسی کتاب تست شیمی یازدهم خیلی سبز می پردازیم . ساختار کتاب تست شیمی یازدهم انتشارات خیلی سبز بدین گونه می باشد که ابتدا تست های هر بخش تالیف شده است و در پاسخنامه درسنامه های جامع و کاملی برای دانش آموزان و داوطلبین مهیا شده است . کتاب تست شیمی یازدهم یکی از منابع عالی برای مطالعه کنکور می باشد . با توجه به اینکه در سال های اخیر تست های مفهومی و ترکیبی در درس شیمی افزایش یافته است لزوم استفاده از کتاب هایی که درسنامه ها و تست های مفهومی و ترکیبی را ارائه می کنند اهمیت زیادی یافته است و کتاب تست شیمی خیلی سبز با ارائه ی تست های ترکیبی درس شیمی سعی نموده است نیاز داوطلبان را در این بخش رفع نمیاد .

معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی یازدهم

معرفی کتاب تست شیمی یازدهم نشرالگو

کتاب تست شیمی یازدهم نشر الگو شامل درسنامه های کنکوری و تست های استاندارد و مطابق با کنکور سراسری می باشد . کتاب تست شیمی یازدهم اتشارات نشر الگو شامل درسنامه های کامل و خلاصه نکات و جمع بندی مطالب می باشد . کتاب تست شیمی یازدهم الگو یکی منابع کامل از نظر درسنامه و تست برای داوطلبان و دانش آموزان می باشد . از ویژگی این کتاب میتوان به نکات زیر اشاره کرد :

پوشش تمام نکات کتاب درسی ، با استفاده از تست‌های کاملاً منطبق بر کتاب درسی شیمی یازدهم ، درسنامه‌های کامل، برای فهم بهتر مطالب و پاسخ به سوالات کتاب درسی شیمی یازدهم ، سوالات ترکیبی از فصل های مختلف ، خلاصه ی نکات مهم در ابتدای هر فصل و جمع بندی مطالب درانتهای هر درسنامه آموزشی

معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی یازدهم

کتاب تست شیمی یازدهم مبتکران

اگر میخواهید که یک بانک کامل برای سوالات تست در درس شیمی داشته باشید کتاب تست شیمی یازدهم مبتکران کتاب مناسبی می باشد . کتاب تست شیمی یازدهم مبتکران شامل درسنامه های کامل در تست های جامع و کنکور برای درس شیمی یازدهم می باشد . کتاب تست شیمی یازدهم مبتکران پس از ارائه درس‌نامه های جامع ، بانک سوال کاملی از تست را در اختیار دانش‌آموزان و کنکوری ها قرار می‌دهد که شامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای کنکور سراسری سال‌های گذشته و پرسش‌های تالیفی میباشد. این پرسش‌ها از ساده به سخت و بر اساس فصل‌ها و بخش‌های کتاب درسی تنظیم شده‌ است .

معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی یازدهم

کتاب میکرو شیمی یازدهم گاج

از منابع مناسب دیگر جهت مطالعه شیمی یازدهم می توان به کتاب میکرو شیمی یازدهم گاج اشاره نمود که در آن مطالب کتاب درسی به طور کامل آموزش داده شده است و منبع مناسبی از سوالات تستی و ترکیبی مطابق با کنکور سراسری را برای دانش آموزان مهیا نموده است . 

معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی یازدهم

جمع بندی معرفی بهترین منابع شیمی یازدهم

در این پست بهترین منابع شیمی یازدهم از لحاظ درسنامه و تست معرفی شد و هر یک از دانش آموزان با توجه به سبک مطالعه و زمان خود می توانند یک یا دو کتاب های معرفی شده را تهیه نمایند . به شما دانش آموزان و داوطلبان توصیه می شود پست بهترین منابع کمک درسی یازدهم را مطالعه نمایید .