شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

این بخش شامل توضیحات شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت سال 98 می باشد .

مشاوره شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

هر ساله آزمون دکتری وزرات بهداشت به صورت سراسری برگزار می شود . داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در این آزمون را دارند باید در مورد کلیه شرایط ثبت نام اطلاعات کافی را بدست بیاورند . در این پست در مورد شرایط عمومی و شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 توضیحاتی کاملی ارائه خواهیم نمود . با توجه با اینکه آزمون دکتری وزرات بهداشت و آزمون دکتری علوم پزشکی دانشگاه آزاد ادغام شده است شرایط ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 یکسان و تمامی داوطلبان در آزمون دکتری 98 وزارت بهداشت ثبت نام خواهند کرد . در ادامه این پست شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 بررسی خواهیم کرد .

شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

شرایط عمومی ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

شرایط عمومی داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون دکتری  وزارت بهداشت 98 شامل 

1 - عدم اعتیاد به مواد مخدر 

2 - برخورداری کامل از سلامت جسمی با توجه به رشته ی انتخابی

3 - اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان ذکر شده در قانون اساسی

4 - دارا بودن تمامی شرایط عمومی متداول در آزمون های مختلف کشور

5 - عدم سوء پیشینه

6 - پذیرفتن قانون اساسی جمهوری اسلامی

7 - عدم وابستگی به گروه های محارب و ملحد و هواداری آنها

8 - نداشتن اشتهار به فساد اخلاقی

شرایط اختصاصی ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری وزرات بهداشت 98

شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 شامل موارد زیر می باشد .

1 - دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه ای ( دندان پزشکی ، پزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی و علوم آزمایشگاه ) بر طبق جداول مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 

2 - دانشجویان ترم آخر باید حداکثر تا تاریخ 98/6/31 فارغ التحصیل شوند و گواهی فراغت از تحصیل را ارائه نماند . در صورتی که دانشجویان تا تاریخ 98/6/31 فارغ التحصیل نشوند قبولی آنها لغو و از شرکت در آزمون دکتری وزرات بهداشت سال آینده محروم می شوند .

3 - تمامی داوطلبان باید رشته ی امتحانی خود را مطابق با مدرک تحصیلی خود انتخاب کنند ( بر طبق جدول های 3 و 5 و 10 دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 )

4 - کسانی که دارای مدارک معادل کارشناسی ارشد هستند مجاز به ثبت نام آزمون وزارت بهداشت نیستند .

5 - داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 فقط مجاز به انتخاب یکی از دوره های دکتری تخصصی یا پژوهشی می باشند که در فرم ثبت نام اینترنتی باید نسبت به انتخاب یک از دوره های تخصصی یا پژوهشی اقدام نمایند .

6 - داوطلبان متقاضی انتخاب دوره های پژوهشی فقط مجاز به انتخاب رشته های ستاره دار بر طبق جداول 3 و 5 و 10 هستند .

7 - پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی 97 که در دانشگاه ثبت نام نکرده اند و یا انصراف داده اند حق شرکت در کنکور دکتری وزارت بهداشت 98 را ندارند . این محرومیت شامل دانشجویان شهریه پرداز نمیشود .

8 - دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای با ارائه ی گواهی فراغت از تحصیل تا تاریخ 98/6/31 مجاز به شرکت در آزمون دکتری 98 وزارت بهداشت هستند . 

9 - هر یک از داوطلبان شرکت کننده در کنکور دکتری 98 وزارت بهداشت مجاز به ثبت نام در دو رشته یا مجموعه هستند ( با رعایت مدارک مورد پذیرش رشته های انتخابی ) 

10 - هر یک از داوطلبان مرد متقاضی ثبت نام از لحاظ مقررات نظام وظیفه نباید مشکلی داشته باشند .

11 - داوطلبان می توانند قبل از شروع طرح نیروی انسانی و یا قبل از پایان طرح نیروی انسانی در آزمون دکتری وزارت بهداشت ثبت نام نمایند و در صورتی که در حین انجام طرح قبول شوند امکان ترخیص برای ادامه تحصیل فراهم می شود .

12 - دانشجویان متقاضی ثبت نام نباید در حال تحصیل در دوره های دکتری تخصصی و یا دستیاری تخصصی باشند . 

13 - دارا بودن یکی از مدارک زبان انگلیسی به شرح زیر 

شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

اطلاعات گواهی زبان انگلیسی

شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

توصیه می شود پست های مربوط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 و دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 را مطالعه نمایید و سایر مقاله های مربوط این آزمون را در بخش مشاوره تحصیلی وب سایت همکلاسی دنبال نمایید .