شرایط ثبت نام مدارس شاهد سال تحصیلی 97 - 98

در این پست به معرفی کامل شرایط پیش ثبت نام در مدارس شاهد در سال تحصیلی 97 - 98 می پردازیم .

مشاوره شرایط ثبت نام مدارس شاهد 97 - 98

شرایط ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزان شاهد و غیر شاهد درسال تحصیلی 97 - 98 در مقاطع ابتدایی ، اول متوسطه و دوم متوسطه شامل شرایط عمومی و اختصاصی و علمی می باشد که ما در این بخش به معرفی کامل شرایط ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی 97 - 98 می پردازیم . ترکیب بندی دانش آموزان مدارس شاهد شامل دانش آموزان شاهد و دانش آموزان غیر شاهد می باشد. دانش آموزان شاهد شامل فرزندان شهدا و آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر می باشد که ثبت نام آنها پس از ثبت اطلاعات در سامانه سجا در زمان تعیین شده و ارائه مدارک ثبت نام توسط والدین به مدارس به صورت قطعی انجام می گیرد . دانش آموزان غیر شاهد شامل دانش آموزان با اولویت ایثار گری و سایر اولویت ها می باشد . ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد در دو مرحله ثبت نام موقت و ثبت نام اصلی می باشد . ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد بصورت امتیاز بندی از طریق سامانه سجا می باشد و ثبت نام قطعی این دانش آموزان منوط به کسب امتیاز لازم و احراز سایر شرایط درج شده در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد می باشد . تمام دانش آموزان شاهد و غیر شاهد باید پیش ثبت نام خودرا در سایت سجا در زمان تعیین شده انجا دهند . در ادامه این پست به معرفی شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی 97 - 98 می پردازیم .

شرایط ثبت نام مدارس شاهد سال تحصیلی 97 - 98

توضیح شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد 97 - 98

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد که دفترچه ثبت نام مدارس شاهد شرح داده شده است به شرح زیر می باشد .این شرایط برای کلیه دانش آموزان شاهد و غیر شاهد می باشد . 

1 - صلاحیت اخلاقی و رفتاری برای تمامی دانش آموزان متقاضی ثبت نام

2 - رعایت شئونات اسلامی و پوشش مناسب ( بخصوص در دانش آموزان خواهر حجاب برتر )

3 - پایبندی دانش آموزان به شئونات و ارزش های اسلامی

4 - رعایت مقررات و آیین نامه های انضباطی ، تربیتی و آموزشی

5 - سکونت در محدوده مشخص شده برای ثبت نام متقاضیان که تعیین محدوده ثبت نام در مناطق و شهر های تابعه بر عهده ستاد اجرایی شاهد استان می باشد . 

تذکر 1 : احراز شرایط عمومی دانش آموزان متقاضی ثبت نام با بررسی سوابق تحصیلی و تربیتی آنها با حضور دانش آموز و اولیا صورت می گیرد که مسئولیت ثبت نام ورودی بر عهده ستاد ثبت نام مدرسه و ادامه تحصیل دانش آموز بر عهده شورای مدرسه می باشد .

تذکر 2 : امکان ثبت نام موقت برای فرزندان همکاران فرهنگی و بنیاد شهید در محدوده کار اولیا با مجوز اداره شاهد منطقه بالامانع است .

توضیح شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد 97 - 98

در جدول زیر شرایط اختصاصی و علمی ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی و پایه هفتم متوسطه و سال دهم متوسطه به طول کامل شرح داده شده است . جدول مربوط به بخش امتیازات در ادامه این مقاله درج شده است . 

شرایط ثبت نام مدارس شاهد سال تحصیلی 97 - 98

درباره شرایط امتیاز بندی دانش آموزان با اولویت ایثارگری

نحوه و شرایط امتیاز بندی دانش آموزان داوطلب ثبت نام در مدارس شاهد با اولویت ایثار گری شامل موارد زیر می باشد .

شرایط ثبت نام مدارس شاهد سال تحصیلی 97 - 98

درمورد شرایط امتیاز بندی دانش آموزان با سایر اولویت ها

نحوه و شرایط امتیاز بندی دانش آموزان داوطلب ثبت نام در مدارس شاهد با سایر اولویتها به شرح زیر می باشد .

شرایط ثبت نام مدارس شاهد سال تحصیلی 97 - 98