دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم 97 - 98

در این بخش توضیحات کاملی در مورد دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم 97 - 98 ارائه شده همچنین لینم دانلود جهت دریافت فایل فعال می باشد .

توضیحات دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم 97 - 98

پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم در این پست قصد داریم تا به معرفی مطالب مندرج در این دفترچه بپردازیم . داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان هفتم 97 - 98 و یا ثبت نام آزمون سنجش هوش نمونه دولتی هفتم 97 - 98 را دارند لازم است با مطالب موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون و مراحل و شرایط ثبت نام به طور کامل آشنایی پیدا کنند . در این پست به طور مختصر در مورد دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش هفتم در مدارس استعداد درخشان توضیح خواهیم داد و به کلیه ی دانش آموزا و والدیت توصیه می شود که مطالب این دفترچه را به طور کامل مطالعه نمایند .

جهت دانلود دفترچه به انتهای این پست مراجعه نمایید . 

دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم 97 - 98

درباره دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم 97 - 98

در بخش نخست دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش در مورد مهلت ثبت نام، زمان توزيع کارت و تاريخ برگزاری سنجش هوش می باشد که مورد موارد ذکر شده به زور کامل توضیح داده شده است . بخش بعدی دفترچه درباره مراحل ثبت نام داوطلبان می باشد که به صورت گام به گام مراحل ثبت نام توضیح داده شده است که پس از انجام موفق مراحل ثبت نام کدپیگیری به داوطلب نمایش داده می شود . در بخش بعدی دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم 97 - 98 ضوابط و شرايط ثبت نام داوطلبان در آزمون شرح داده شده است که شامل شرایط عمومی و اختصاصی می باشد . در بخش های بعدی دفترچه در مورد ويژگی های ابزار سنجش ، ضوابط و شرايط پذيرش دانش آموز ، اعلام نتيجه و ثبت نام پذيرفته شدگان ، ضوابط و نحوه ی نقل و انتقال پذيرفته شدگان می باشد . به تمامی داوطلبان توصیه میگردد پست های مربوط به ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه ششم به هفتم 97 - 98 ، ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم 97 - 98 ، منابع آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 ، زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 ، سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم ، اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 ، کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم 97 - 98 را مطالعه نمایید .

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 1.07 مگابایت
منبع : همکلاسی