دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 ریاضی و تجربی و انسانی و زبان و هنر

دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری 97 در رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی و زبان و هنر را در این پست می توانید دانلود نمایید .

درباره دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97

بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 97 توسط سازمان سنجش و انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری 97 هر یک از داوطلبان شرکت کننده در کنکور تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان با دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 و مطالعه کامل دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 نسبت به پر کردن لیست کد رشته های تحصیلی اقدام می کنند . دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 شامل اطلاعات مهمی می باشد که ما در این بخش اطلاعات دفترچه انتخاب رشته را به طور مختصر توضیح خواهیم داد و به تمام داوطلبان توصیه می گردد که دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را به طور کامل مطالعه نمایند . دفترچه انتخاب رشته کنکور 97 همزمان با شروع فرایند انتخاب رشته در دهه ی دوم مرداد ماه از سوی سازمان سنجش منتشر خواهد شد که فایل مربوطه پس از انتشار از سوی سازمان سنجش در این بخش قرار خواهد گرفت .

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 ریاضی

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 تجربی

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 انسانی

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 هنر

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 زبان

دانلود بخش پیوست دفترچه انتخاب رشته کنکور 97

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 ریاضی و تجربی و انسانی و زبان و هنر

توضیحات بخش نخست دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97

بخش اول دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 شامل توضیحات کامل درباره ضوابط کلی پذیرش دانشجو و توضیحات کامل در مورد نحوه پذیرش دانشجو و نحوه و فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری 97 می باشد . لازم است که تمام داوطلبان این بخش را به طور کامل مطالعه نمایند 

توضیحات بخش دوم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97

بخش دوم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 شامل کد رشته های تحصیلی و همچنین ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس ، نیمه حضوری ، مجازی ، پیام نور و غیرانتفاعی می باشد . داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری 97 لازم است با توجه به رتبه و درصد های کسب شده نسبت به تکمیل کردن فرم انتخاب رشته آزمون سراسری اقدام نمایند . نکته بسیار مهمی که تمام داوطلبان به آن باید دقت داشته باشند این است که پس از تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور سراسری 97 کد رشته های تحصیلی را دوباره چک نمایند تا بصورت اشتباه کدی وارد نشده باشد . 

توضیحات بخش سوم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97

بخش سوم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 به توضیحات کامل درباره شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش در دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر رجایی ، دانشگاه های وابسته به وزارت علوم ، دانشگاههای وابسته به وزارت بهداشت و غیره پرداخته است . همچنین در بخش سوم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 شرایط و امکانات رفاهی و خابگاهی و شماره تماس و ادرس وبسایت دانشگاه ها به طور کامل ذکر شده است .

b
bihamta

سلام من یه سوال داشتم. من اگر انتخاب پنجمم دانشگاه فرهنگیان باشه و مرحله ی اولشو قبول شم وومصاحبه هم قبول بشم اون چهار انتخاب اولم چی میشه ؟درصورت قبول شدن تو اون کد ها میتونم اونها رو انتخاب کنم؟ و انتخاب های بعدیم چی ؟ اگه از بین اون کدام ها هم کدی رو قبول م چطور ؟

ه
همکلاسی

سلام اگه پذیرفته بشید در دانشگاه فرهنگیان در لیس قبولی همون دانشگاه رو نشونمیده