حذف آزمون نمونه دولتی ، تیزهوشان در پایه هفتم

آزمون ورودی پایه ششم به هفتم مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان و مدارس خاص حذف شد

درباره حذف آزمون نمونه دولتی ، تیزهوشان در پایه هفتم

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد آزمون ورودی در دوره ی ابتدایی جهت پذیرش در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان و مدارس خاص ممنوع شده است و این آزمون از سال آینده برگزار نمیشود .

 خبر مهم : مصوبه مربوط به حذف آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال حاضر به تعلیق در آمده است .

بر طبق مصوبه ی شورای عالی آموزش و پرورش برگزاری آزمون های تستی ، استفاده از کتاب های کمک آموزشی و آزمون ورودی سال ششم به هفتم در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ممنوع شده است .

.
......

اه چرا ازمون هارو برداشتن حالا ملاک قبولی در ازمون چیه هرکی خواست هر جا میره ؟؟؟ اگه اینجوریه که همه کارنامه هاشون خیلی خوبه!!!!! نباید فرقی بین دانش اموزی که واقعا درس می خونه با دانش اموزی که فقط کارنامه ی خیلی خوب داره باشه؟؟؟؟

ن
نرگس

خدا بتون خیر بده بچه ی منو از این شکنجه و کابوس این دو آزمون نجات دادین با اینکه دخترم ازدانش آموزان ممتازششم واول شهر واستان مون هست باز شب روزش با نگرانی واضطراب زیادی همراه است به اونایی که دم از مخالفت با این طرح مکنی میخوام بگم سوالات دو سه سال اخیر تیزهوشان ونمونه ورودی هفتم رو یک نگاه بندان ببینین چندتاشو میتونین حل کنید که از یک بچه ی ۱۲ ساله انتظار دارین آقای وزیر با این کارت شادی وآرامش رو به خونه ی ما که برگردند هرچیزی از خدا میخوای خدا بهت بده فقط خداکنه این طرح شامل حال ششمی های امسال هم بشه .

م
محمدرضا پیمانی

سلام ما ها که نهمم استرس نداریم؟؟؟چرا ماله نهم به دهم رو حذف نکردید