ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 و زمان ثبت نام

در این مقاله به توضیحات در مورد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سال 98 و زمان و نحوه ی ثبت نام این آزمون می پردازیم .

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

هر ساله تعداد بسیار زیادی از داوطلبان خواهان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم هستند . در این بخش قصد داریم در مورد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 به همراه زمان ثبت نام و نحوه ی ثبت نام در آزمون ارشد 98 به طور کامل توضیح دهیم . داوطلبان شرکت کننده در کنکور ارشد 98 دقت داشته باشند که کنکور ارشد سراسری و کنکور ارشد آزاد در قالب یک آزمون برگزار می شود و همه ی داوطلبان متقاضی باید از طریق وبسایت سازمان سنجش در کنکور کارشناسی ارشد 98 شرکت نمایند . پس با توجه ی به این توضیحات کلیه ی داوطلبان که قصد قبولی در دوره های روزانه و یا غیر روزانه شامل شبانه ، پردیس های خودگردان ، ازاد ، پیام نور ، غیرانتفاعی و ... را دارند باید در آزمون کارشناسی ارشد که توسط سازمان سنجش برگزار می شود شرکت نمایند .به شما داوطلبان توصیه می شود پست مربوط به شرایط شرکت در ارشد 98  و در پست مربوط به دفترچه ثبت نام ارشد 98 میتوانید فایل مربوط به ثبت نام ارشد 98 را به طور کامل مطالعه نماید .

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 و زمان ثبت نام

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

احتمالا زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 در آذر ماه خواهد بود که زمان دقیق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 در این بخش اعلام خواهد شد . در زمان مشخص شده هر یک از داوطلبان متقاضی شرکت و ثبت نام در آزمون ارشد 97 وزارت علوم می توانند با مراجعه به وبسایت سازمان سنجش به ادرس sanjesh.org در این آزمون ثبت نام نمایند . داوطلبان ارشد آزاد دقت نمایند که ثبت نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد به صورت جداگانه نمیباشد بلکه ثبت نام هر دو آزمون ارشد آزاد و سراسری با هم انجام میگیرد و داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری حرکت انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز دارند . پس داوطلبانی که خواهان قبولی در ارشد ازاد هستند دقت داشته باشد جهت شرکت و انتخاب رشته آزاد باید در از طریق سازمان سنجش در کنکور کارشناسی ارشد 97 شرکت نمایند . 

خبر مهم : زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 در تاریخ جمعه 97/09/16 تا يكشنبه 97/09/25 و زمان برگزاری کنکور ارشد 98 در پنجشنبه 98/02/05 و جمعه 98/02/06 می باشد 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

در پست مربوط به شرایط شرکت در کنکور ارشد 98 به طور کامل و جامع در مورد شرایط ثبت نام در کنکور ارشد 98 به طور کامل توضیح داده شده است که با مراجعه به این پست شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 97 را به طور کامل مطالعه نمایید .

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 میرساند، براساس قانون "سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی" مصوب 94/12/18 مجلس محترم شورای اسلامی و همچنین مصوبات "شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی" آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 با شرایط زیر برگزار خواهد شد.
لذا ضرورت دارد تمامی متقاضیان ورود به دوره‌ های فوق در کلیه رشته های امتحانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در رشته هاي مصوب دفتر گسترش آموزش عالی در این آزمون شرکت نمایند. لازم به ذکر است پذیرش براساس قانون مذکور و مطابق این اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش آزمون مذکور (که در زمان ثبت نام آزمون ارشد 98 توسط این سازمان منتشر میشود) ، صورت خواهد گرفت. عناوین رشته های امتحانی، رشته و گرایش های پذیرنده دانشجو، دروس امتحانی هر رشته و ضرایب هر درس مطابق جدول زیر است:
دانلود فایل جداول مربوط به مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال 1398

-سایر شرایط و ضوابط
1- تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی میتوانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی در آزمون ورودی شرکت نمایند.
2- دارندگان مدرک معادل دوره کارشناسی در صورتی که مشمول آئین نامه ابلاغی شماره 2/77633 مورخ 92/05/28 توسط معاون آموزشی وزارت متبوع باشند، میتوانند در آزمون شرکت نمایند.
3- مؤسسات برای پذیرش دانشجو در مهرماه از داوطلبانی میتوانند پذیرش به عمل آورند که حداکثر تا سی و یکم شهریورماه همان سال (سال 1398) فارغ التحصیل شوند. تاریخ فارغ التحصیلی برای داوطلبانی که شروع تحصیل آنان در صورت وجود ظرفيت نیمسال دوم است، سی ام بهمن ماه همان سال (سال 1398) خواهد بود.
4- پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته‌هاي دوره روزانه سال 1397 چه در دانشگاه محل قبولی ثبت نام كرده و چه ثبت نام نكرده باشند اجازه ثبت‌ نام و شركت در آزمون سال 1398 را نخواهند داشت.
5- تمامی داوطلبان در تمامی رشته‌های امتحانی يك دفترچه سوال و يک پاسخنامه دريافت خواهند كرد.
6- در رشته‌های امتحانی برنامه‌ريزی شهری ، منطقه‌ای و مديريت شهری (كد 1350) ، طراحی شهری (كد 1351)، معماری (كد 1352)، نمايش عروسكی (كد 1356) ، هنرهاي نمايشي و سينما (كد 1357) ، هنرهاي تصويري و طراحي (كد 1358) ، هنرهاي موسيقي (كد 1360) ، طراحی صنعتی (كد 1362) ، طراحی پارچه و لباس (كد 1364) از داوطلبانی ‌كه‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ اكتسابی ،‌ مجاز به انتخاب ‌رشته ‌شده و فرم انتخاب رشته اينترنتی را نيز تكميل نموده باشند، تا چند برابر ظرفيت آزمون عملی/تشريحي/پروژه به عمل خواهد آمد.
7- ساير شرايط و ضوابط در دفترچه راهنمای ثبت نام و شركت در آزمون تحصيلات تكميلی (كارشناسی ارشد ناپيوسته) درج خواهد شد.
8- هر داوطلب علاوه بر رشته امتحاني اصلی ، در صورت داشتن شرايط (طبق مندرجات دفترچه راهنما كه در زمان ثبت‌ نام منتشر میگردد) میتواند در يكی از رشته‌های امتحانی شناور كه (در جدول رشته‌های امتحانی با علامت * مشخص شده)، به عنوان رشته امتحانی دوم ثبت نام نمايد.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

نحوه ثبت نام تمام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ارشد 98 در دوره های روزانه و غیر روزانه بصورتی اینترنتی و از طریق سازمان سنجش صورت میگیرد. هر داوطلب باید اطلاعات شخصی و تحصیلی گروه آزمایشی خود را وارد نماید . هر داوطلب حق انتخاب و شرکت در یک کد رشته امتحانی اصلی و یک کد رشته امتحانی شناور را دارد  که لازم است برای کد رشته امتحانی اصلی و شناور به صورت جداگانه کارت اعتباری خریداری شود . همچنین داوطلبانی که متقاضی پذیرش در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی و ... می باشند باید کارت های اعتباری جداگانه تهیه نمایند . داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 هستند نیازی به خرید کارت اعتباری جداگانه ندارند و داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد سراسری شرکت کرده اند حق انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز خواهند داشت . 

زمان ویرایش و ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 98

سازمان سنجش برای داوطلبانی که در بازه ی زمانی مشخص شده ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 موفق به ثبت نام نشده اند معمولا در اسفند زمانی را تعیین می کند که داوطلبان به جا مانده می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند . همچنین کسانی که در زمان ثبت نام در بعضی اطلاعات را اشتباه وارد کرده اند در این بازه ی زمانی ثبت نام مجدد می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند . زمان دقیق ثبت نام مجدد ارشد 98 و زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان پس از اعلام از سوی سازمان سنجش در این بخش اعلام خواهد شد .

م
مهد

سلام آیا در تارخ 28-11-97مجددا ثبت نام ارشد هست

پ
پریسا

سلام خسته نباشید. آخرین رتبه مجاز برای قبولی در دانشگاه‌ روزانه و پیام نور در رشته حسابداری حدودا چقدر میباشد. ممنون

ر
رفیع

سلام.من جزو کسانی هستم که از ثبت نام جا موندم آیا امیدی هست که اسفند ثبت نام مجدد بزنن?کجا باید درخواست بدم

ع
علی

سلام وقت بخیر یه سوال داشتم اینکه بنده اخر دی امتحاتم تموم می شه و کارشناسی رو می گیرم ایا بنده می تونم در کنکور ارشد شرکت کنم؟ ممنون می شم جواب بنده رو بدین

ا
اورینب

من کارشناس حقوقم .میخوام علوم تربیتی برای ارشد بدم میشه

م
مهرناز

سلام من نفر اول رشته خود تو كارشناسي هستم چجوري بيايد از سهميم تو كنكور استفاده كنم؟

a
ahmadi

سلام آيا مهلت ثبت نام تمديد مي شود؟

ا
امیر

با سلام بنده دانشجوی کارشناسی فیزیک هستم و تا بهمن فارغ التحصیل میشم میخوام برای ارشد هم فیزیک آزمون بدم هم آزمون هنر موسیقی بدم ...آیا امکان پذیرهست؟؟؟؟ با تشکر

ب
بهداد

سلام دو رشته اصلی مثل عمران و معماری میشه ثبت نام کرد در ارشد ؟

ا
احمد

سلام خسته نباشید. بنده میتونم با مدرک کارشناسی مدیریت آموزشی در کارشناسی ارشد حسابداری شرکت کنم.

ق
قلیزاده

لیسانس معادل استخدامی از مرکز اموزش مدیریت دولتی دارم میتونم برای کارشناسی شرکت کنم!

ص
صبا

سلام.ارشد ترم اول اقتصاد هستم شبانه م میخوام دوباره ازمون بدم میشه دوباره ازمون بدم؟؟؟؟

ا
اشكان

ميخواهم در رشتهmba شركت كنم كدام گزينه و شماره رشته رو انتخاب كنم ايا جز ستاره داره ها يعني دومين رشته انتخابي ميبا شد رهنمائي كنيد متشكرم

و
وحید

سلام سال 95ارشد روزانه قبول شدم وبه دلایل پزشکی اردیبهشت 97انصراف دادم ..ایا امسال میتونم ارشد شرکت کنم؟واگه قبول شم میتونم روزانه بخونم

Z
Zahra

سلام وقتتون بخیر من بهمن ۹۸ کارشناسیم تموم میشه میتونم ارشد ۹۸ شرکت کنم؟

ص
صبا

سلام من دی ماه ۹۸ درسم تموم میشه میتونم آزمون ارشد شرکت کنم

ص
صبا

سلام من دی ماه ۹۸کارشناسیم تموم میشه آیا میتونم کنکور ارشد شرکت کنم لطفا جواب بدید

.
...

سلام،من لیسانس عمران هستم ایا میتونم واس ارشد تربیت معلم شرکت کنم ؟

م
مهدی منگالی

سلام.من کاردانی دامپزشکی خوندم.بعد برای ادامه رفتم کاردانی به کارشناسی رشته معماری و لیسانس گرفتم.و مجددا میخوام برای ارشد در گروه دامپزشکی بهداشت و کنترل مواد غذایی بخونم .ایا امکانش هست؟ممنون

پ
پری

با سلام و خسته نباشید،امسال تکمیل ظرفیت برای ارشد نخواهد بود؟دلیلش چی بود من خیلی وقته منتظر تکمیل ظرفیتم اما هیچ خبری نیست ممنون میشم جوابمو بدین

م
محسن نباتی

زمان ثبت نام ارشد رو از طریق ایمیل اطلاع رسانی کنین به کسانی که به شما ستارهرمیدن

س
سحر

باسلام.من لیسانس زیست گیاهے دارم.خواستم بپرسم میتونم ارشد داروسازی شرکت کنم؟؟؟

م
مبارکه

سلام من مدرک کارشناسی رشته منابع طبیعی گرایش محیط زیست دارم،تو چ رشته هایی برای ارشد میتونم شرکت کنم؟؟؟؟؟

ص
صا

سلام.من کارشناسی پرستاری خوندم .دوس دارم ارشد تربیت معلمی بخونم امکانش هست؟

و
وحید

سلام من کارشناسی تاریخ میخونم میخوام ارشد دانشگاه امام حسین بخونم ایا شرایطش هست یا میتونم ؟

س
ساوالان محمدزاده

سلام.من در ارشد 97 صرفا شرکت کردم و حتی نتایج رو پیگیری نکردم.ایا میتونم در ارشد 98 شرکت کنم؟سربازی ندارم و مشکل نظام وظیفه هم ندارم فعلا و دی ماه 97 هم فارغ التحصیلم.

م
میترا

سلام ببخشید تو یکی از کانالای خبر رسانی زده بودن که زمان برگزاری آزمون ارشد ۵ و ۶ تیر هستش؟صحت داره این خبر؟!!!!!!معمولا سالهای گذشته اردیبهشت بوده

n
nina

سلام من فارغ التحصیل کارشناسی فیزیک گرایش نجوم هستم.میخوام دوباره کارشناسی ارشد فیزیک شرکت کنم و گرایش اتمی بخونم.آیا امکان شرکت دوباره تو آزمون کارشناسی ارشد تو رشته خودمو دارم.

ص
صالح پور

سلام آیا کسی که لیسانس مدیریت بازرگانی داره میتونه تو آزمون ارشد طراحی پارچه و لباس شرکت کنه ؟

ع
عاطفه

سلام کارشناسی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار دارم آیا می تونم در کنکور ارشد هنر شرکت کنم؟

م
میثم

عرض سلام و خسته نباشید بنده لیسانس برق مخابرات هستم آیا می توانم ارشد شیمی شرکت کنم

ا
امين

سلام من سال 96 ورودی روزانه بودم بنا به مشکلاتی سال 97 اردیبهشت ماه از دانشگاه انصراف دادم ، می تونم در کنکور 98 شرکت کنم و پذیرفته روزانه بشم،؟ ممنون میشم اگه جواب بدید، در ضمن دانشگاه هیچ هزینه ای از من جهت انصراف دریافت نکرد، در صورت قبولی در روزانه 98 هزینه ای از من دریافت می کنند؟

ش
شیوا

سلام، ثبت نام ارشد مجازی به چه صورت هست؟

ر
رهام

سلام چطوري با گوشي ميشه ثبت نام كرد

ا
اکبر

سلام، من برای ارشد خارج پذیرش دارم و معافیتم هم صادر شده ولی هنوز ویزا ندارم و چون یه احتمالی هست که ویزا بهم ندن می‌خوام کنکور داخل هم ثبت نام کنم. آیا می‌تونم تو کنکور ارشد ۹۸ شرکت کنم؟

m
mohsen

سلام... یه کم شاید طولانی باشه...لطفن جوابمو بدین...ممنون... من کارشناسیمو مهندسی فضای سبز خوندم که تیر ماه 96 فارغ التحصیل شدم و میخوام ارشدمو علوم تربیتی بخونم و واسه کنکور 98 شرکت کنم... آیا میتونم علوم تربیتی بخونم و کنکور ارشد 98 شرکت کنم؟؟؟

ف
فریده ملک

سلام وقتتون بخیر. من دانشجوی ترم آخر کارشناسی شیمی هستم، که قصد دارم کنکور ارشد شرکت کنم، چه منابعی رو باید بخونم و آیا از الان تا کنکور وقت کافی دارم ؟؟؟

ه
همکلاسی

سلام منابع در همین پست ذکر شده است و فرصت کافی برای مطالعه رو دارید

ی
یونس

با عرض سلام و خسته نباشید بنده لیسانس نرم افزار کامپیوتر هستم آیا می توانم ارشد صنایع(مدیریت پروژه) شرکت کنم

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید

ص
صبا

باعرض سلام و خسته نباشید من آخر خرداد ۹۸فارغ التحصیل میشم میتونم‌تو‌آزمون ارشد امسال ثبت نام کنم؟و ببخشید رشته اصلی و شناور یعنی چی؟

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید - هر داوطلب علاوه بر رشته اصلی میتواند در یک رشته دوم نیز ثبت نام کند

ع
علی

سلام و خسته نباشید. بنده دوره روزانه پذیرفته شدم ولی برای ثبت نام مراجعه نکردم. می توانم برای دوره های غیر روزانه در آزمون شرکت کنم؟

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید

م
مریم

با عرض سلام سوالی داشتم اگه جواب بدید ممنونتون میشم.من لیسانس برق گرایش قدرت دارم ایا برای ارشد میتونم مدیریت یا حسابداری بخونم ؟

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید

ص
صنم

سلام من لیسانس مدیریت از دانشگاه پیام نور دارم و فارغ التحصیلم. الان هم دارم باز یه لیسانس دیگه از دانشگاه پیام نور میگیرم اما تا 2سال دیگه دانشجو لیسانس پیام نور هستم. امسال هم میخوام ارشد شرکت کنم. آیا میتونم هم زمان هم اون لیسانس پیام نورمو بخونم هم ارشد روزانه بخونم؟

ه
همکلاسی

سلام خیر

ا
افشار

سلام.من دی ماه تو رشته تاریخ کارشناتموم میکنم.خواستم ببینم ارشد میشه روانشناسی یا علوم تربیتی بخونم؟ با تشکر

ا
امییییییییییییییین

سلام وقت بخیر من زمان ثبت نام آزمون ارشد هنوز درحال تحصیلم. زمان ثبت نام معدل کل کارشناسیمو باید معدل بدست آمده تا اون موقع رو بزنم؟ بعد تاثیر مثبت دارد؟

.
...

باسلام.درباره تاثیر معدل تو کنکور ارشد این تاثیر تاچه حد هست؟ یعنی اگه معدل لیسانس۱۳باشه وباوجود زدن درصد نسبتابالا در کنکور هیچ امیدی ب قبول شدن در دانشگاه ملی و روزانه نیست؟ لطفاجواب بدین دونستنش خیلی مهمه

ف
فاطمه

سلام من کارشناسی مدیریت بازرگانی دارم. آیا می تونم در ار شد رشته روانشناسی رو ادامه بدم؟؟ یا هر رشته ای که محاسبات توش نداشته باشه

م
مریم

با سلام بنده لیسانس مدیریت بازرگانی دارم میخاستم بدونم میتونم ارشد تربیت معلم شرکت کنم یا نه؟؟؟

ن
ناصرفياضي فرد

باسلام من دانشجوي کارشناسي برق هستم،تانيم سال تحصيلي اول 98-99کارشناسيم تموم نميشه،خواستم ببينم امکان داره ارشدوامتحان بدم ودرصورت قبولي نيم سال اول ازدانشگاهي ک ارشدقبول شدم مرخصي بگيرم وبعدازاتمام کارشناسيم يعني نيم سال دوم همون سال ب ارشدبپردازم.

K
Katy

سلام و خسته نباشید.رشته من حسابداریه ایا من میتونم ارشد تربیت بدنی یا مدیریت ورزشی شرکت کنم؟

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید

ف
فاطمه

سلام ممنون از سایت خوبتون. من کارشناسی کتابداری دارم میتونم کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر شرکت کنم؟ رشته ی تغذیه چطور؟ ممنون

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید

غ
غزال

سلام خسته نباشید من ورودی ۹۵رشته حقوق هستم و دی ۹۸تموم میشم میخاستم ببینم میتونم تو آزمون ارشد ۹۸ شرکت کنم یا موکول میشه ب سال بعدش ؟ممنون میشم جواب بدید

ه
همکلاسی

سلام میتونید شرکت کنید

و
وحید

سلام...سال 95ارشد روزانه قبول شدم به دلایل پزشکی اردیبهشت امسال انصراف دادم..ایا میتونم امسال کنکور ارشد بدم؟بار اولمه انصراف دادم

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید

و
وحید

سلام...ببخشید من اردیبهشت امسال از ارشد روزانه انصراف دادم به نظرتون میتونم امسال ارشد شرکت کنم...اولین باره انصراف دادم

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید

س
سیاوش

سلام خسته نباشید من تا آخر تابستون ۹۸ تموم درسامو پاس میکنم به غیر از یک واحد یعنی با احتساب معرفی به استاد باز یه واحد درسی برام می مونه، میخواستم بدونم هیچ راه یا ترفندی نیست که بتونم به خاطر این یک واحد متضرر نشم و ثبت نام کنکور ارشد رو از دست ندم ؟ تورو خدا کمک کنین

ا
احمد

سلام وقت بخیر مرداد امسال فارغ التحصیل شدم و برای سربازی هنوز اقدام نکردم میتونم برا سال 98 کنکور ارشد بدم؟

ه
همکلاسی

سلام در صورتی که به نظام وظیفه نمیخورید می تونید شرکت کنید

م
محمد

سلام من مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک دارم و الان دارم در دانشگاه الکترونیک در مقطع کارشناسی حقوق تحصیل می کنم (برای اخذ دومین مدرک کارشناسی). می خواستم بدونم همزمان با تحصیل در مقطع کارشناسی رشته حقوق می تونم در آزمون کارشناسی ارشد رشته حقوق شرکت کنم بطوریکه در سال تحصیلی آینده هم در مقطع کارشناسی و هم در مقطع کارشناسی ارشد حقوق همزمان درس بخونم؟

ه
همکلاسی

سلام خیر نمیتونید

ف
فخری

سلام خسته نباشید ببخشید من دانشجو مدیریتم خرداد کارشناسی میگیرم میتونم ارشد شرکت کنم و مشگلی به وجود نمیاد برای اخذ مدرک.....

ه
همکلاسی

سلام خیر مشکلی به وجود نمیاد

N
Nasrin

سلام خسته نباشید .من لیسانس علوم سیاسی دارم میخواستم بدونم میتونم برای فوق لیسانس علوم تربیتی کنکور بدم .بعد چه کتابایی باید بخونم .

س
سردرگم

سلام کنکور ارشد پیام نور و سراسری جداهست؟و اینکه منابع ارشد پیام نور و سراسری یکسان است یا جدا؟میشه راهنمایی کنید

ه
همکلاسی

سلام کنکور و منابع جدا می باشد

ج
جوادی

با سلام زمان دقیق ثبت نام کنکور ارشد 98 را متوجه نشدم ممنون میشم تاریخ دقیق رو اعلام بفرمایید

ه
همکلاسی

سلام هنوز زمان دقیق از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است

h
hasan

من کنکور ۹۷ شرکت نکردم. میتونم کنکور ۹۸ شرکت کنم؟

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید

ا
افشین

سلام من کنکور 97 رشته روزانه قبول شدم میتونم تو کنکور 98 ثبت نام کنم و رشته شبانه قبول بشم یا کلا نمیتونم ثبت نام کنم؟

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید

y
ysf

سلام من کنکورارشد ۹۷ تو یه دانشگاه دولتی روزانه قبول شدم میخوام ثبت نام نکنم آیا تو کنکور۹۸ تو همون رشته ولی شبانه میتونم شرکت کنم

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید

y
ysf

سلام من کنکورارشد ۹۷ تو یه دانشگاه دولتی روزانه قبول شدم میخوام ثبت نام نکنم آیا تو کنکور۹۸ تو همون رشته ولی شبانه میتونم شرکت کنم

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید

م
مینا

سلام من امسال ارشد نانو الکترونیک روزانه قبول شدم ولی رشتم رو دوست ندارم و میخوام برای سال آینده ثبت نام کنم تا کی باید انصراف بدم؟

ه
همکلاسی

سلام به دلیل قبولی در دوره روزانه حق شرکت در کنکور سال آینده برای پذیرش در دوره های روزانه رو ندارید

م
محمدرضا

سلام مرسی از سایت خوبتون من لیسانس مهندسی کشاورزی از دانشگاه آزاد سال ۸۶ هستم میخاستم برای ارشد دولتی مدیریت اجرایی یا mba ثبت نام کنم آیا میتونم؟؟؟ چه دروسی رو باید پیش نیاز بخونم؟ منابعش چی هست و از کجا باید تهیه کنم؟ ممنون میشم پاسخ بدید ??

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید شرکت کنید

ف
فاطمه

سلام.وقتتون بخیر.من کارشناسی اقتصاد خوندم.میخواستم بدونم میشه برای ارشد روانشناسی بخونم؟

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید

م
محمد

سلام من دانشجوی ارشد مجازی بودم که به دلیل کم بودن معدل از ادامه تحصیل بازموندم. می تونم سال بعد کنکور بدم؟

ه
همکلاسی

سلام در صورتی دوره تحصیلی قبل شما کمتر از 12 باشد نمیتونید شرکت کنید

ش
شادی

سلام بعدازفارغ واتحصیلی ازدانشگاه فرهنگیان درمقطع کارشناسی چندسال بعدمیتوان درآزمون ارشددانشگاه فرهنگیان شرکت کرد؟

ه
همکلاسی

سلام جهت شرکت و پذیرش در کنکور ارشد باید موافقت سازمان خود را داشته باشید

م
مهین

سلام وقتتون بخیر من بدون کنکور کارشناسی خوندم ومدرکمو گرفتم میخواستم ببینم مشکلی موقع ثبت نام کنکور ارشد برام پیش نمیاد؟

ه
همکلاسی

سلام خیر مشکلی ندارید

ح
حامد

سلام . تاثیر معدل تو کنکور ارشد 98 چقدره ؟ معلوم شده؟ فکر کنم زیادش کنن

ه
همکلاسی

سلام هنوز اعلام نشده

ک
کعبی

سلام من مدرک کارشناسی مدیریت دارم والان هم درحال تحصیل ی رشته ی دیگه ای درچمران هستم و ترم ۳ام،میشه آزمون ارشد رشته ی قبلیم ثبت نام کنم؟و اگه ارشد پذیرفته شدم میشه همزمان هم ارشد رشته قبلیم‌ بخونم، وهم رشته کارشناسی الان هم ادامه بدم؛ینی باهم ارشد وکارشناسی؟

ه
همکلاسی

سلام خیر

ه
هادی

سلام خسته نباشید من مدرک کارشناسی چند سال پیش گرفتم و خدمت سربازی هم رفتم حالا بعد از ۴ سال میتونم ارشد امتحان بدم و روزانه قبول بشم مشکلی ندارم

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید

م
محسن

سلام من ترم ۴ حقوق هستم و اینکه ترم ۷ یعنی پاییز ۹۸ دانشگاه را اتمام می رسانم ایا می توانم در ازمون ارسد شرکت کنم ؟ و بر فرض اینکه رتبه خوبی کسب کردم می توانم ان قبولی را به مدت ۲ سال نگه دارم ؟

ه
همکلاسی

سلام توضیحات شما واضح نیست لطفا پیغام خود را وارد کنید

م
محمدی

با سلام.من در دوره لیسانس بر اساس سوابق تحصیلی ک داشتم بیشتر واحدهای درسیم معادل سازی شد و ورودی 96بودم و احتمالا 98فارغ التحضیل میشم.میخاستم بدونم برای تکمیل فرم ارشد مشکلی نیست ک طول دوره ی تحصیل من دو سال هست؟؟؟

ه
همکلاسی

سلام خیر

س
سمیرا

سلام خسته نباشین یه سوال دارم من رشته شیمی میخوانم میتونم هم درازمون وزارت علوم و وزارت بهداشت شرکت کنم؟

ه
همکلاسی

سلام در تعدادی از رشته ها میتونید

s
sami

سلام فقط در رشته شیمی دارویی امکان شرکت یرای فارغ التحصیلان رشته شیمی هست که اونم رقبایی از رشته های زیست شناسی و علوم آزمایشگاهی خواهید داشت ضمنأ پذیرش در رشته شیمی دارویی بسیار محدود هست.

م
مهدیه

سلام من ورودی بهمن 94هستم میتونم درازمون ارشدسال 98شرکت کنم؟؟؟؟؟؟

ه
همکلاسی

سلام برای شرکت و پذیرش در ارشد 98 باید مدرک خود را تا 31 شهریور 98 دریافت کنید

ز
زهرا

سلام خسته نباشید دقیقا زمان ثبت نام ازمون ارشد اذر ماه هست ؟ ی امکان تغییر وجود داره چون هنوز سازمان سنجش چیزی اعلام نکرده

ه
همکلاسی

سلام طبق روال سال های گذشته احتمالا ثبت نام ارشد 98 نیز در اذر ماه است امکان تغییر ضعیف است

s
sina

سلام خسته نباشید من کارشناسیم بهمن ماه 98 تموم میشه میتونم تو کنکور ارشد 98 شرکت کنم؟ یک جا گفتید کنکور آذر ماه هست و جای دیگر گفتید کنکور اردیبهشتِ!

ه
همکلاسی

سلام زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 احتمالا در آذر ماه می باشد و زمان برگزاری کنکور ارشد 98 در اردیبهشت می باشد . در صورتی که از لحاظ طرح و یا نظام وظیفه مشکل نداشته باشد میتونید ثبت نام کنید .

ک
کریمزاده

سلام، دفترچه ارشد 98 چه تاریخی اعلام میشه؟

ه
همکلاسی

سلام دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 همزمان با شروع ثبت نام منتشر میشه که احتمالا در آذر ماه خواهد بود .

آ
آیدا

باسلام. بنده فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران هستم. اگر دوباره برای کنکور ارشد مهندسی عمران ثبت نام کنم، ممانعتی وجود داره؟ و اگر گرایشی جز گرایش الان باشه چطور؟ پیشاپیش سپاس

س
سیروان

سلام مشکلی برای شرکت در گرایش های دیگر در کنکور ارشد 98 ندارید همچنین داوطلبانی که در مقاطع آموزش عالی یک بار از امکانات دولتی استفاده کرده اند در صورتی که در بار دوم در دوره ی روزانه پذیرش شوند باید شهریه معادل دوره شبانه را پرداخت نمایند .

ن
نسیم

سلام، زمان برگزاری آزمون ارشد 98 هم اردیبهشت؟ دوستم میگفت اسفند،درسته؟؟

س
سیروان

سلام زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98 احتمالا در اردیبهشت خواهد بود که زمان دقیق برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98 در این بخش اعلام خواهد شد

M
Masomeh

خیلی ممنون و سوال دیگر اینکه منابع ارشد سراسری و آزاد متفاوت هستن؟؟ از کجامیتونم به منابع بروز دسترسی پیداکنم؟

س
سیروان

سلام دانشگاه آزاد آزمون بصورت جداگانه برگزار نخواهد کرد و کسانی که در کنکور ارشد 98 ثبت نام نمایند حق شرکت در انتخاب رشته آزمون ارشد 98 دانشگاه آزاد را نیز خواهند داشت . از طریق دفترچه ثبت نام ازمون ارشد میتوانید منابع سوالات را بررسی نمایید .

M
Masomeh

سلام من خرداد ۹۸ کارشناسیم تموم میشه میخواستم‌بدونم‌میتونم ارشد۹۸ ثبت نام‌کنم؟؟

ه
همکلاسی

سلام بلی میتونین