بهترین منابع کنکور 98

در این پست به معرفی بهترین منابع کنکور 98 در هر سه رشته ی تجربی ، ریاضی و انسانی می پردازیم و بهترین منابع کمک آموزشی از لحاظ درسنامه و تست را مورد بررسی قرار می دهیم و کتاب های کمک آموزشی را به تفکیک سال های دهم و یازدهم و دوازدهم توضیح خواهیم داد .

مشاوره بهترین منابع کنکور 98

انتخاب بهترین منابع کنکور 98 تجربی و ریاضی و انسانی یکی از بخش های مهم در موفقیت هر داوطلب کنکور سراسری است . با توجه به تغییر سیستم آموزشی ،تالیف کتابهای درسی جدید با تغییراتی زیادی همراه بوده و لذا با توجه به این تغییرات در انتخاب بهترین منابع کنکور 98 باید حساسیت کافی به خرج داد . با توجه به اینکه در حال حاضر کتاب های پایه دوازدهم تالیف نشده اند در این بخش به بررسی بهترین کتاب های کمک آموزشی و تستی سال دهم و یازدهم در هر سه رشته ی ریاضی و تجربی و انسانی می پردازیم و به محض انتشار کتاب های کنکوری سال دوازدهم در همین بخش به معرفی آن ها نیز خواهیم پرداخت . در ابتدا به معرفی بهترین منابع دروس عمومی کنکور سراسری 98 خواهیم پرداخت و در ادامه به بررسی دروس اختصاصی کنکور 98 هر رشته میپردازیم.

معرفی بهترین منابع دروس عمومی کنکور 98

در این بخش به معرفی بهترین منابع دروس عمومی کنکور 98 می پردازیم و مشاوره کنکور در مورد بهترین کتاب های کمک آموزشی هم از لحاظ درسنامه و هم تست را مورد بررسی قرار خواهیم داد .

بهترین منابع کنکور 98 فارسی و نگارش

این بخش اختصاص به معرفی بهترین منابع تستی و آموزشی درس فارسی و نگارش ویژه کنکور 98 دارد که بهترین منابع کمک آموزشی سال دهم و یازدهم و دوازدهم را معرفی خواهیم کرد . 

بهترین منابع کنکور 98

از بهترین منابع در دروس فارسی و نگارش که مناسب برای مطالعه کنکور 98 می باشد می توان به منابع زیر اشاره کرد

 کتاب فارسی دهم نشر الگو  : از ویژگی های کتاب موضوعی ادبیات دهم الگو می توان به درسنامه های کامل و بانک تست آن اشاره کرد . کتاب فارسی دهم الگو مطالب مربوط که ادبیات سال دهم را در بخش های لغت و املا ، قرابت معنایی ، تاریخ ادبیات ، دستور و آرایه های ادبی تالیف کرده است و کتابی جامع را در اختیار داوطلبان کنکور سراسری قرار می دهد .

کتاب تست فارسی دهم خیلی سبز : ارائه درسنامه های جامع برای مطالب فارسی دهم و تست های منطبق بر سوالات کنکور سراسری از ویژگی این کتاب است و گزینه مناسبی برای مطالعه کتاب فارسی دهم است .

کتاب میکرو فارسی پایه کنکور : یکی دیگر از منابع مناسب برای مطالعه کتاب فارسی دهم و یازدهم می باشد که دربردارنده مطالب در دو کتاب فارسی دهم و یازدهم است . از ویژگی این کتاب می توان به آموزش کامل نکات زبان ادبی و فکری ، بررسی واژگان و املا ، درسنامه های جامع مربوط به زبان فارسی و آرایه های ادبی و قرابت معنایی ، سوالات تستی به صورت درس به درس اشاره کرد .

کتاب های معرفی شده برای مطالعه فارسی دهم جزء منابع مناسب برای انتخاب می باشد . 

از بهترین منابع انتخابی در دروس فارسی و نگارش یازدهم جهت مطالعه کنکور 98 نیز می توان به فارسی یازدهم الگو ، میکرو فارسی پایه کنکور و کتاب تست یازدهم خیلی سبز اشاره کرد که تمام ویژگی های ذکر شده در توضحات قسمت قبل را دارا می باشند . 

با توجه به اینکه تکمیل کتاب های درسی پایه دوازدهم تا اواخر شهریور ماه طول کشیده است در حال حاضر بیشتر انتشارات در حال تالیف کتاب های کمک درسی پایه دوازدهم هستند و در این بخش به معرفی مناسب برای مطالعه کتاب های کمک درسی دوازدهم می پردازیم .

منبع مناسب در بین کتاب های فارسی چاپ شده برای پایه دوازدهم در حال حاضر کتلب جامع فارسی دوازدهم خیلی سبز می باشد .

بهترین منابع کنکور 98 عربی

بهترین منابعی که از لحاظ درسنامه و تست میتوان برای درس عربی در کنکور 98 معرفی کرد به شرح زیر می باشد :

بهترین منابع کنکور 98

بهترین منابع تستی و اموزشی عربی سال دهم می توان به کتاب عربی دهم خیلی سبز اشاره کرد که هم شامل درسنامه های کنکوری و هم تست متنوع می باشد و کتابی کامل را برای داوطلبان کنکور 98 فراهم نموده است . از کتاب های دیگر می توان به عربی میکرو گاج دهم گاج که شامل آموزش جامع قواعد و نکات کنکور و مهارت ترجمه و سوالات تستی می باشد .کتاب های معرفی شده از منابع مناسب جهت انتخاب برای مطالعه کنکور سراسری 98 می باشد .

از کتاب های مناسب تست و درسنامه سال یازدهم در درس عربی می توان به عربی کتاب تست عربی یازدهم خیلی سبز و میکرو طبقه بندی گاج اشاره داشت که شامل ویژگی های ذکر شده در پاراگراف قبل می باشند . 

در حال حاضر از منابع مناسب برای مطالعه عربی پایه دوازدهم کتاب جامع عربی پایه دوازدهم می باشد .

بهترین منابع کنکور 98 دین و زندگی

 سال دهم : از بهترین منابع دین و زندگی برای مطالعه کنکور سراسری 98 که از لحاظ درسنامه و تست قوی باشد میتوان به کتاب دین و زندگی خیلی سبز اشاره کرد که هم شامل توضحات کامل و بررسی جز به جز مطالب کتاب می باشد و هم شامل تست های  تالیفی و سراسری می باشد .

سال یازدهم : بهترین کتابی که برای دین و زندگی سال یازدهم میتوان معرفی کرد کتاب دین و زندگی یازدهم خیلی سبز می باشد .

سال دوازدهم : در حال حاضر تنها کتاب کمک درسی چاپ شده در این بخش مربوط به کتاب دین و زتدگی دوازدهم خیلی سبز می باشد که جزو منابع مناسب برای مطالعه دین و زندگی پایه دوازدهم می باشد .

بهترین منابع کنکور 98

بهترین منابع کنکور 98 زبان انگلیسی

از بهترین منابع مطالعاتی کنکور 98 در مورد درس زبان انگلیسی می توان به کتاب میکرو انگلیسی دهم و یازدهم گاج و کتاب زبان خیلی سبز اشاره کرد که هم شامل درسنامه های کامل و هم تست های استاندار مطابق با سوالات کنکور هستند . کتاب زبان یازدهم مبتکران تالیف استاد شهاب اناری نیز همانند دو کتاب قبلی برای مطالعه منبع مناسبی می باشد .

یکی از بهترین منابع زبان انگلیسی سال دوازدهم شامل کتاب جامع زبان انگلیسی دوازدهم خیلی سبز می باشد

بهترین منابع کنکور 98

کتاب های زبان ای کیو از سطح نسبتا بالایی برخودار هستند و برای کسانی که به دنبال درصد های بالا در درس زبان هستند کتاب مناسبی است .

بهترین منابع کنکور 98 دروس اختصاصی تجربی

در این بخش از مقاله بهترین منابع کنکور 98 به بررسی دروس اختصاصی رشته ی تجربی در سال دهم و یازدهم و دوازدهم می پردازیم و بهترین منابع کنکور تجربی 98 را معرفی می کنیم . 

بهترین منابع کنکور 98 زمین شناسی

 یکی از منابع تستی و درسنامه ای مناسب برای مطالعه کتاب زمین شناسی یازدهم کتاب زمین شناسی یازدهم خیلی سبز می باشد که شامل درسنامه های کامل و تست های خط به خط کتاب درسی زمین یازدهم می باشد که برای هر دو رشته ی ریاضی و تجربی قابل استفاده می باشد .

بررسی بهترین منبع مطالعه زمین شناسی سال دوازدهم به زودی 

بهترین منابع کنکور 98

بهترین منابع کنکور 98 ریاضی تجربی

 از کتاب های مناسبی که هم تست و درسنامه ای مناسب جهت مطالعه کنکور 98 دارند در سال دهم می توان به کتاب ریاضی دهم خیلی سبز و کتاب ریاضی دهم مهر و ماه و میکرو ریاضی دهم گاج اشاره کرد که جزو منابع مناسب برای مطالعه کتاب ریاضی دهم در کنکور هستند . کتاب های ذکر شده دارای درسنامه کامل و کنکوری در فصل به همراه تست های تالیفی و سراسری می باشند  .

در مورد کتاب های ریاضی یازدهم تجربی کتاب های خیلی سبز و مهر و ماه  و میکرو گاج ریاضی توصیه می شود .

کتاب جامع ریاضیات دوازدهم خیلی سبز و سیرتاپیاز دوازدهم گاج جزو منابع مناسب برای مطالعه کتاب ریاضی پایه دوازدهم رشته تجربی می باشند .

کتاب های آی کیو گاج برای دانش آموزانی که سطح بالایی در درس ریاضی دارند کتاب مناسبی می باشد . 

بهترین منابع کنکور 98

بهترین منابع کنکور 98 زیست شناسی

 مهم ترین درس در رشته ی تجربی که در انتخاب بهترین و مناسب ترین منبع برای مطالعه آن درکنکور 98 باید دقت داشته باشید .

برای سال دهم در درس زیست کتاب زیست دهم نشر الگو و کتاب زیست دهم خیلی سبز می توان اشاره کرد که هم شامل توضیحات کافی و کنکوری می باشد و هم شامل تست های تالیفی و سراسری می باشد . 

یکی دیگر از کتاب های مناسب جهت مطالعه درس زیست شناسی کتاب میکرو گاج است که بر پایه مفهوم و ترکیب مطالب تالیف شده و تست های منطبق با سوالات کنکور سراسری را دارا می باشد . 

کتاب فاگوزیست سال دهم منبع بسیار مناسبی از لحاظ درسنامه می باشد و به تمام داوطلبان توصیه می شود که این کتاب را تهیه نمایند ( کتاب فاگوزیست فاقد تست می باشد و جهت حل سوالات تستی می توانید از کتاب های خیلی سبز و نشر الگو و یا میکرو گاج استفاده نمایید . )

برای سال یازدهم کتاب زیست یازدهم خیلی سبز و یا کتاب زیست نشر الگو و میکرو گاج توصیه می شود که شامل درسنامه های کاملی می باشد و منبع تست کامل برای زیست یازدهم می باشد .

بررسی کتاب های زیست دوازدهم به زودی انجام می گیرد . 

بهترین منابع کنکور 98

بهترین منابع کنکور 98 فیزیک

در میان کتاب های منتشر شده فیزیک دهم تجربی جهت مطالعه کنکور سراسری 98 می توان فیزیک دهم خیلی سبز و نشر الگو و میکرو فیزیک گاج نام برد که این شامل درسنامه و توضیحات کامل و منطبق بر متن کتاب درسی هستند و شامل تست های تالیفی و کنکوری می باشند که از بهترین کتاب فیزیک کنکور هستند . 

برای کتاب های فیزیک یازدهم تجربی نیز نشر الگو و خیلی سبز و یا میکرو فیزیک گاج پیشنهاد می شود . 

یکی از کتاب های مناسب در این بخش برای مطالعه کتاب جامع فیزیک دوازدهم خیلی سبز رشته تجبی می باشد .

 بهترین منابع کنکور 98

بهترین منابع کنکور 98 شیمی

 در مورد بهترین منابع انتخابی مطالعه شیمی دهم و یازدهم در کنکور 98 می توان به انتشارات خیلی سبز و نشر الگو و میکرو گاج اشاره کرد که هم به توضیحات کامل متن کتاب درسی پرداخته و هم تست های تالیفی و سراسری می باشد و منبعی کامل از درسنامه و تست را برای داوطلبان فراهم نموده اند .

در مورد کتاب های کمک درسی شیمی دوازدهم می توان به کتاب جامع شیمب دوازدهم خیلی سبز اشاره نمود که منبع مناسبی از تست و درسنامه می باشد .

بهترین منابع کنکور 98

بهترین منابع کنکور 98 رشته ی ریاضی

از بهترین منابع کنکور 98 ریاضی در سال دهم و یازدهم می توان به کتاب های زیر اشاره کرد :

ریاضی دهم : کتاب های ریاضی انتشارات خیلی سبز و ریاضی میکرو گاج دارای درسنامه و سوالات تستی مناسبی می باشند .

فیزیک دهم و یازدهم : از بین کتاب های موجود در بازار جهت مطالعه فیزیک دهم می توان انتشارات خیلی سبز ، میکروگاج و نشر الگو اشاره داشت .

هندسه دهم : کتاب های هندسه میکرو گاج ، نشر الگو و خیلی سبز از لحاظ درسنامه ها تست دارای سطح قابل قبولی می باشند .

حسابان یازدهم  : خیلی سبز ، میکرو گاج ، مبتکران

هندسه 2 : میکرو گاج ، نشر الگو ، خیلی سبز و مبتکران

آمار و احتمال یازدهم : میکرو گاج ، خیلی سبز و مبتکران 

شیمی دهم و یازدهم ریاضی : کتابهای نشر الگو و خیلی سبز و میکرو گاج دارای محتوای مناسبی جهت مطالعه درس شیمی در کنکور 98 می باشند .

حسابان دوازدهم : خیلی سبز

فیزیک دوازدهم : خیلی سبز

هندسه دوازدهم : خیلی سبز

شیمی دوازدهم : خیلی سبز

بهترین منابع کنکور 98 رشته ی انسانی

بهترین منابع کمک درسی و تستی جهت مطالعه دروس کنکور انسانی 98

عربی : کتاب های خیلی سبز و میکرو گاج جهت تست و درسنامه منبع مناسبی می باشند .

اقتصاد : در بین کتاب های موجود خیلی سبز دارای ساختار مناسبی می باشد .

جغرافیا : کتابهای میکرو گاج ، خیلی سبز با ارائه ی درسنامه های مناسب و پرسش های چهار گزینه ای منابع مناسبی برای مطالعه می باشند.

تاریخ : خیلی سبز و میکرو گاج

ریاضی و امار : خیلی سبز ، مبتکران و میکرو گاج شامل درسنامه های جامع و مفهومی و سوالات استاندارد تستی می باشد .

علوم و فنون ادبی : خیلی سبز

جامعه شناسی :   میکرو گاج ، خیلی سبز

روان شناسی : خیلی سبز

فلسفه : خیلی سبز

منطق : میکرو گاج ، خیلی سبز

علوم و فنون ادبی دوازدهم : خیلی سبز

ریاضی آمار دوازدهم : خیلی سبز

در مورد بهترین منابع کنکور 98 انسانی درس های جامعه شناسی ، تاریخ ، علوم و فنون ادبی ، عربی و جفرافیا ، منطق و ...  از کتابهای انتشارات مشاوران آموزش در سال دهم و یازدهم می توانید استفاده کنید .

S
Salar

برای نظام جدید کدام کتاب فارسی جامع را مناسب می دانید؟

آ
آزاده

سلام. من سال ۷۸ دیپلم گرفتم .وارد دانشگاه شدم و لیسانس گرفتم .الان مجددا میخواهم سال ۹۸ در کنکور شرکت کنم .البته در دوره ای که من دیپلم گرفتم پیش دانشگاهی را گذروندم .الان جزء نظام جدید به حساب می آیم ؟ لطفا پاسخ دهید

ن
نازنین

سلام دوتا سوال دارم. من دیپلم 83 هستم آیا جز تاثیر معدل ها حساب میشم. و دومی اینکه میشه من امسال با نظام جدید شرکت کنم. چون احتمال میدم بمونم واسه سال بعد چون دیر شروع کردم میخوام یکدفعه کتابای سال جدید رو بگیرم با سپاس

ی
یگانه

سلام وقتی واسه دورس اختصاصی پایه ۱۲ام ریاضی کتاب معرفی کردید خیلی از کتاب ها هنوز وارد بازار نشده بکد می خواستم بدونم این لیست تغیری نکرده ؟ و بنظرتون بهترین کتاب حسابان برای تست چیه؟

م
محمد

سلام من جزو کنکوریای نظام جدیدم و میخواستم بدونم میتونم برای تمرین ریاصی کتاب 30 سال کنکور ریاضیات تجربی رو استفاده کنم یا نه چون به نظر من محتوا تقریبا همونه

م
ماردین

برای سال دوازدهم ایا میکرو و برای بایه یعنی دهم ئ یازدهم یاز میکرو بدرد می خورد یا نه؟؟

م
معین

سلام من دیپلمم رو سال ۹۲ گرفتم.. اطلاعیه سنجش رو خوندم که نوشته بود دفترچه سئوال برای دیپلمه های نظام قدیم جداست.. حالا از چه منابعی باید استفاده کنم..؟

ه
همکلاسی

سلام منابع کنکور سال گذشته

a
abbas

سلام به نظر شما کتاب های سیر تا پیاز گاج منبع خوبی برای زیست دهم یا یازدهم هستند ؟

ه
همکلاسی

سلام بله

N
N

سلام کتاب ای کیو گاج دوازدهم تجربی چاپ نمیشه؟

ر
رضا

چرا میشه

j
j

سلام و خسته نباشید. دوازدهم ریاضیم و سال 98 کنکور دارم. کتابای سال دهم چاپ 95 هست. حالا اگه بخوام کتاب کمک درسی بگیرم باید کتابی که سال 95 چاپ شده بگیرم یا میشه همین کتابای کمک درسی چاپ97 دهم رو بگیرم؟ تشکر.

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید اما تغییرات رو باید در نظر داشته باشید

م
مهسا

سلام من امسال کنکور تحربی دادم ولی نتیجه دلخواهم رو نگرفتم میخام سال ۹۸ کنکور انسانی بدم به نظرتون برای کتاب کمک آموزشی برای هر درس جدا بگیرم یا کتاب گاج که اسمش ۱۴ کتاب انسانی هست رو بگیرم لطفا راهنمایی کنید

ه
همکلاسی

سلام منابع مناسب در پست معرفی شده است

T
TH

سلام میکرو طبقه بندی اقتصاد و روانشناسی و منطق و فلسفه منابع مناسبی هستن؟

ه
همکلاسی

سلام بله منابع مناسبی برای مطالعه هستند

H
H

سلام ی سوال تورو خدا ی کارشناس جواب بده من سال ۹۵ پیش دانشگاهیمو تموم کردم و اولین کنکورم سال ۹۵ نظام قدیم بود که دادم بعد رفتم دانشگا ازاد و الان پشیمون شدم میخام کنکور بدم باید نظام جدید شرکت کنم یا قدیم ؟؟ و ی سوال مهم تر توی این دو سال سه سال کتابای درسی تغیرر نکرده ؟؟ همونه که دبیرستان خوندم ؟

ه
همکلاسی

سلام در کنکور 98 باید نظام قدیم شرکت کنید و کتاب ها تغییرات جزئی داشته است

ک
کریمی

سلام من دیپلم و پیش دانشگاهیم نظام قدیمه، اما از همین الان دارم واسه کنکور 99 خودم رو اماده میکنم که کنکور نظام جدید بدم، البته سال 98 هم کنکور میدم ها ولی مجبورم نظام قدیم بدم، سوال من اینه، اگه من الان کتاب های کنکوری که معرفی کردید رو بخرم برای کنکور 99 تغییری خواهند کرد یا از همون ها میاد

ه
همکلاسی

سلام تغییرات جزئی در کتاب ها برای سال 99 نسبت به 98 اعمال شده است

ت
توسلی

با سلام من سال 80 دیپلم انسانی گرفتم و حالا امسال میخواهم کنکور تجربی بدهم باید منابع جدید رو بخونم یا قدیم

ه
همکلاسی

سلام نظام قدیم رو باید بخونید

م
موسوی

با عرض سلام امسال کتاب های پیش دانشگاهی چاپ 97 98 همون هشت تا کتاب خواهد بود یا چیزی کم و زیاد خواهد شد؟

ه
همکلاسی

سلام در سال تحصیلی 97 - 98 کتاب پیش دانشگاهی جدید چاپ نشده است و همون کتاب های کنکور سال گذشته منبع طراح سوال میباشد

ا
امیر

سلام من دیپلم ریاضی دارم پیش دانشگاهی رو هم نخوندم من احتمالا باید بزرگسالان برم میخواستم بدونم پیش دانشگاهی خودم سر جاشه باید همونو بخونم یا دوازدهم رو؟

ه
همکلاسی

سلام باید مدرک پیش دانشگاهی رو دریافت کنید

ف
فاطمه

ببخشید به نظر شما برای کنکورنظام جدید کتاب پایه میکرو شیمی بهتره یا تک جلدی های جداگانه نشر الگو؟

ه
همکلاسی

سلام هر دو کتاب مناسبه و میکرو شیمی سطح بهتری داره

م
میترا

سلام اگه براکنکور 98 فقط کتب درسی خودمونو بخونیم واز این کتاب ها استفاده نکنیم موفق میشیم؟؟؟

ه
همکلاسی

سلام کتاب درسی و کمک درسی در کنار هم لازمه

s
sina

سلام من کنکور97 شرکت کردم نتیجه ی مطلوب خودمو نگرفتم کنکور 98 میتونم از کتای های چاپ96 استفاده نم؟

ه
همکلاسی

سلام بله میتونید

ز
زهراشهبازی

سلام من سال ۸۴دیپلم گرفتم امسال میخوام پیش دانشگاهی تجربی بخونم برای کنکور ۹۸ باید چه کتاب هایی بخونم

ه
همکلاسی

سلام کاب های نظام قدیم رو باید بخونید

ز
زینب

من لیسانس بهداشت حرفه ای دارم تقریبا 12 سال پیش پیش دانشگاهی رو تموم کردم امسال میخوام کنکور بدم باید چخ چاپی از کتابها رو بخونم؟

ه
همکلاسی

سلام اخرین چاپ کتاب های نظام قدیم که شامل پیش دانشگاهی 96- 97 و سوم 95 - 96 و دوم 94-95 و کتاب فیزیک اول 93-94

ع
علی

کتاب جامع تست برای دهم و یازدهم ریاضی منتشر شده؟

ا
الهام

ببخشید فاگوزیست دهم برای کتاب دهم سال 95نوشته شده یا 96؟ خواهش میکنم زودتر جواب بدید

ه
همکلاسی

سلام متناسب به کنکور 98 تالیف شده است

س
سعید حیات بخش

سلام من یه سوال می خوام بپرسم و لطفا نمی خواد توضیح کامل بدهید فقط بگید اگه شما بخواید خودتون یا بچه تون را ازمون آزمایشی بنویسید کجا می نویسید؟

ه
همکلاسی

سلام آزمون آزمایشی مناسب باید دارای تعداد شرکت کننده کافی و سوالات استاندارد کنکوری باشد

A
Ali

آقا واقعا خسته نباشید همه ی کتاب های توی بازار رو به عنوان بهترین منابع کنکور معرفی کردید حداقل برای هر درس یک کتاب رو به عنوان بهترین اعلام کنید.

ه
همکلاسی

سلام منابعی که معرفی شده از هر لحاظ عالی هستند و نمیشه فقط یک منبع رو توصیه کرد . برای انتخاب منابع از بین کتاب های معرفی شده با مراجعه به کتاب فروشی بر اساس سبک توضیح دادن یکی رو تهیه نمایید .

P
Parvaz

ببخشیدامادگی دفاعی سال دهم هم هس؟

ه
همکلاسی

سلام خیر جزء منابع کنکور سراسری 98 نمیباشد .

ن
نگار

سلام نظام جدید دقیقا از کی هست ؟یعنی من سال 94 پیش رو تموم کردم نظام جدید حساب میشم یا قدیم ؟

ه
همکلاسی

سلام دانش آموزانی که در سال تحصیلی 95-96 وارد دوره متوسطه دوم در پایه دهم شده اند جزو نظام جدید محسوب میشوند و شما جزو داوطلبان نظام قدیم هستید .

S
Sanaz

سلام،میخواستم بدونم ماها ک ۹۸ کنکور داریم باید چاپ اول این کتابا رو تهیه کنیم یا میتونیم چاپ دوم، سومو تهیه کنیم؟ چون ک یه سری مطالب حذف شده و اصلاح شده و اینا...

ه
همکلاسی

سلام در صورتی که در کنکور 98 جزو نظام جدید هستید باید چاپ اول کتاب ها رو مطالعه کنید .

ا
احسان

سلام من کتاب هایی میخوام که برای کنکور98کامل باشن.یعنی دهم و یازدهم تویه یک کتاب باشن مثلا فارسی 1و2 به صورت کامل توی یک کتاب برای کنکور باشن

ن
نرجس

اره منم همین طور چون این کتابا رو دارم و دنبال یه سری کتاب می گردم که همه رو جمع بندی کرده باشه

T
T.H

سلام خسته نباشيد پس كلا كتاباى مشاوران منابع خوبى براى دروس اختصاصى انسانى محسوب مى شن؟

ه
همکلاسی

سلام علاوه بر کتاب های ذکر شده کتاب های مشاوران اموزش نیز منبع مناسبی برای مطالعه دروس انسانی در کنکور سراسری 98 می باشد .

ع
علی محمدی

سلام. اگه کتابای دهم و یازدهم یه انتشارات مثلا خیلی سبز و داشته باشم کتابای پایه رو هم باید بخرم؟؟

ه
همکلاسی

سلام منابع اصلی طرح سوالات در کنکور سراسری کتاب ها درسی می باشد لذا توصیه میشود که کتاب های درسی حتما مطالعه شود . جهت دریافت کتاب های درسی که منبع طرح سوالات در کنکور سراسری 98 است به بخش دانلود کتاب درسی در سایت مراجعه نمایید .

م
محسن رمضانی

سلام خیلی سبز برای نظام قدیم خوب کار نکرده بود و تست ها درس نامه هایی در سطح خود کتاب درسی داشت و مناسب برای کنکور نبود . اما برای نظام جدید ( دهم ، یازدهم ) بسیار عالی کار کرده و سوالات و درس نامه های در حد سوالات کنکور میباشند و بسیار مناسب هستند و همچنین کتاب های نردبام و جامع خیلی سبز بسیار عالی هستند . به احتمال زیاد برای دروس دوازدهم هم خوب کار کنه . با تشکر

ف
فایزه

من به کتاب کارنیاز دارم اما توانایی مالی ندارم?

ز
زهرا

دوست عزیز اگر توی کلان شهر زندگی میکنید به کتابخانه های بزرگ شهرتون مراجعه کنید.اونا اکثر کتاب هارو دارن و میتونید از اونجا قرض بگیرید بخونید و بعد پس بدید!به همین راحتی?

F
F

شما تو كدوم شهر زندگى مى كنى؟

ع
علی

سلام همه ی کتاب های خیلی سبز واقعا عالی هستند و مخصوصا سری تست و نردبام که فوق العاده می باشند . من با خیلی سبز همه ی درس های عمومی رو بالای ۸۰ و 90 میزنم و درست های تخصصی رو 60 تا 70 . موفق باشید .

م
محمدامین

سلام برای حسابان یازدهم کتاب نشرالگوخوبه . پیشنهادش میکنم

ا
ايبرانتي

سلام. خواستم بگم كتاب شيمي پايه (دهم و يازدهم) ميكرو گاج و پايه IQ عربي گاج و پايه زيست خيلي سبز چاپ شده اند.

ف
فاطمه

سلام من دانش آموز یازدهم تجربی هستم. یعنی کتاب های میکرو گاج برای دهم و یازدهم بدرد نمیخوره.؟ نمیتونم با کتاب های گاج رتبه خوبی بیارم؟ لطفا راهنماییم کنید ممنون

ه
همکلاسی

سلام وقت بخیر نابع ذکر شده نیز میتوانند منابع مناسبی برای مطالعه دروس کنکور سراسری سال 98 باشند .

ا
ايبرانتي

خيلي از شما در جهت شناسايي بهترين منابع متشكرم. به نظر شما براي هر درس رشته تجربي يك منبع مثل رياضي و فيزيك و عربي كافيه يا بايد مثل زيست و شيمي و فارسي دو منبع باشه؟

ه
همکلاسی

سلام بستگی به میزان تسلط شما داره اگر مطمئن هستید که با یک منبع به تسلط کافی رسیده اید می توانید به مطالعه دروس دیگر بپردازید

ع
على

هندسه يازدهم گاج خوب نيست؟

ه
همکلاسی

سلام کتاب ذکر نیز میتواند منبع مناسی برای مطالعه کنکور سراسری 98 باشد

ه
همکلاسی

سلام کتاب ذکر نیز میتواند منبع مناسی برای مطالعه کنکور سراسری 98 باشد

آ
آتنا آقاپور

متاسفانه راجع به انساني خيلي كم و كلي صحبت كرديد

R
Reza

خیلی سبز خوبه ولی به نظر من قلم چی بهتره هم ارزونه هم واسه مطالب CD داره البته کسایی که تجربی هستن قلم چی بگیرن بهتره

ع
علی

کتابهای قلم چی برای یادگیری سریع و تا حدودی دوره درسهایی مثل فیزیک و ریاضی خوبن ولی اگه بخوان مطلب رو خوب یاد بگیریم قلم چی اصلا بدرد بخور نیست

ن
نازنین

ممنون از مطالب عالی بسیار کار آمدتون

آ
آرش

سلام . منی که نظام قدیم هستم . چیکار کنم ؟ اینارو مطاعه کنم یای درسا و کتابای قدیم رو ؟ در هر صورت فکر میکنم همه مطالبا یکی باشه . جز اندک تغییرات لطفا راهنماییم کنید.

م
محمدجواد

سلام داداش من نظام جدیدم یعنی یازدهم امیدوارم کنکورت بترکونی.چون تجربی هستم میتونم به تجربیا یه کمک بکنم که بهتر تا میتونن بخونن چون خیلی از اسم ها عوض شدن و مباحث به زیست اظافه ولی از ریاضی کمتر شدن(حداقل تا امسال) و زیست تقریبا سال دهم خیلی سخت تر شده بود نسبت به قبل.در هر صورت کتابایی که واسه نظام جدید میاد الان که ما داریم میخریم به علت اولین چاپشون خیلی اشکالات دارن و خیلی از همسنای ماهم دارن کتابای نظام قبل میخونن واسه المپیاد و... موفق باشین

س
سینا حسینی

مطلب خیلی خوبی بود ، با تشکر از شما .