بهترین منابع جمع بندی کنکور 97

در این بخش به بررسی بهترین منابع جهت جمع بندی دروس عمومی و اختصاصی در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی می پردازیم .

مشاوره بهترین منابع جمع بندی کنکور 97

یکی از مهم ترین مراحل در ماه های منتهی به برگزاری کنکور سراسری مرحله جمعبندی دروس عمومی و اختصاصی می باشد . در واقع جمع بندی یکی از عوامل بسیار مهم در جهت موفقیت هر یک از داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری می باشد و لازم می باشد که داوطلبان زمان کافی را برای جمع بندی دروس عمومی و اختصاصی لحاظ نمایند . در این پست به معرفی بهترین منابع جمع بندی کنکور سراسری 97 در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی می پردازیم . قبل از شروع معرفی کتاب های مناسب جهت جمع بندی کنکور 97 در دروس عمومی و اختصاصی به تمامی داوطلبان توصیه می شود که تست های کنکور سال های گذشته در داخل و خارج کشور را حل نمایند زیرا تست های سال های گذشته منبع بسیار مناسبی برای جمع بندی می باشد . کتاب دور دنیا در چهار ساعت گاج شامل تست های کنکور سراسری داخل و خارج کشور سال های گذشته می باشد که می توانید آن را دانلود نمایید . همچین دفترچه سوالات کنکور سراسری داخل کشور و خارج در تمام رشته ها در بخش آرشیو سوالات کنکور سراسری در سایت همکلاسی موجود می باشد که از این بخش نیز می توانید این سوالات به همراه پاسخ را دریافت نمایید . 

بهترین منابع جمع بندی کنکور 97

معرفی بهترین منابع عمومی جمع بندی کنکور 97

درس ادبیات و زبان فارسی درسی مهم برای تمام گروه های آزمایشی محسوب می شود و از منابع مناسب برای جمع بندی این درس در کنکور 97 میتوان به کتاب های هفت خوان خیلی سبز و سیب مهر و ماه اشاره کرد . 

درس عربی یکی از دروسی است که اگر تاکنون نتواسته اید به تسلط کافی در آن برسید در فرصت باقی مانده می توانید به راحتی درصد خود خود را بالا ببرید و از منابع مناسب برای جمع بندی درس عربی در کنکور سراسری 97 میتوان به خط ویژه عربی گاج و سیب مهر و ماه اشاره نمود .

دین و زندگی یکی دیگر از دروس مهم در بخش عمومی می باشد که در صورت مطالعه مفهومی و جامع این درس به راحتی می توانید درصد های بالایی در آن به دست آورید . جهت جمع بندی این درس کتاب خط ویژه گاج توصیه می شود .

برای جمعبندی درس زبان انگلیسی میتوان به کتاب سیب مهروماه اشاره نمود .

بهترین منابع جمع بندی کنکور 97

معرفی بهترین منابع جمع بندی کنکور 97 تجربی

در ادامه به معرفی بهترین منابع اختصاصی برای جمع بندی کنکور تجربی 97 می پردازیم . 

برای درس زمین شناسی می توانید از کتاب جمع بندی مهروماه استفاده نمایید .

جهت جمع بندی درس ریاضیات رشته تجربی کتاب خط ویژه گاج توصیه میشود . 

درس زیست شناسی درسی بسیار مهم برای داوطلبان کنکور تجربی محسوب می شود و توصیه میگردد برای جمع بندی کتاب همایش نشر دریافت دکتر عمارلو تهیه شود .

از کتاب های موجود برای جمع بندی درس فیزیک میتوان به چکیده فیزیک تخته سیاه و جمع بندی مهروماه اشاره کرد .

کتاب خط ویژه شیمی گاج منبع مناسبی برای جمع بندی شیمی کنکور می باشد .

 بهترین منابع جمع بندی کنکور 97

معرفی بهترین منابع جمع بندی کنکور 97 ریاضی

ریاضی پایه و دیفرانسیل : خط ویژه گاج ، سیب مهر و ماه

جبر و احتمال ، هندسه تحلیلی و گسسته : خط ویژه گاج

هندسه : صفر تا صد انتشارات خوش خوان ، سیب مهروماه

آمار : سیب مهروماه

بهترین منابع جمع بندی کنکور 97 انسانی

در بین کتاب های جمع بندی رشته انسانی می توان به کتاب های خط ویژه گاج و کتاب های سیب مهر و ماه اشاره نمود که منابع مناسبی برای جمع بندی دروس ریاضی ، اقتصاد ، تاریخ ، جغرافیا ، علوم اجتماعی ، فلسفه و منطق ، روان شناسی و ادبیات اختصاصی هستند . 

a
ali

من تو درس دیفرانسیل به شدت ضعیفم چه کتابی باید استفاده کنم؟ ممنون