بارم بندی دروس پایه یازدهم تجربی ، ریاضی ، انسانی

در این بخش بارم بندی دروس عمومی و اختصاصی پایه یازدهم سال تحصیلی 96 - 97 در تمامی دروس رشته های ریاضی و تجربی و انسانی را می توانید دانلود نمایید .

مشاوره بارم بندی دروس پایه یازدهم

اطلاع از بارم بندی دروس عمومی و اختصاصی تمامی دروس رشته های ریاضی و تجربی در نوبت اول و دوم (دی و خرداد ) یکی از موارد بسیار مهمی می باشد که نیاز است هر دانش اموز سال یازدهم از آن مطالع باشد . در این بخش فایل کامل مربوط به بارم بندی دروس امتحانی سال یازدهم در بخش دانلود پایین پست جهت دریافت دانش اموزان یازدهم قرار می دهیم که با مراجعه به آن می توانید فایل مورد نظر را دریافت نمایید . در ادامه توضیحات کوتاهی در مورد بارم بندی دروس عمومی و اختصاصی در هر رشته خواهیم داشت . این بارم بندی ویژه ی سال تحصیلی 96-97 می باشد 

بارم بندی دروس پایه یازدهم تجربی ، ریاضی ، انسانی

بارم بندی دروس پایه یازدهم عمومی مشترک 

در این بخش نگاهی کوتاه به بارم بندی دروس عمومی در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی خواهیم داشت . بارم بندی درس دين و زندگی 2 پايه يازدهم در رشته های ریاضی و تجربی بدین صورت می باشد که شش درس اول دین و زندگی دهم ریاضی و تجربی در نوبت اول مورد سوال واقع میشود که شامل 16 نمره می باشد و 4 نمره به قرائت قرآن کریم اختصاص دارد . جهت اطلاع از بارم بندی نوبت دوم فایل مربوطه در انتهای پست را دانلود کنید .

بارم بندی درس عربی زبان قرآن ( رياضی و تجربی )  پايه يازدهم در نوبت دی و خرداد بدین صورت می باشد که شامل مهارت واژه شناسی و مهارت ترجمه فارسی به عربی و کاربرد قواعد و ... می باشد که میتوانید در فایل دانلودی ریز نمرات اختصاص داده شده به هر فصل را مطالعه کنید .

بارم بندی درس نگارش یازدهم باز شناسی و تولید متن و سازه های نوشتاری اختصاص دارد و بارم بندی درس فارسی شامل معانی و املای واژه و درک مطلب ، آفرینش و ... می باشد .

بارم بندی درس زبان انگلیسی پایه یازدهم شامل  speaking،  reading ، writing ، listening ، grammar، vocabulary می باشد 

بارم بندی دروس پایه یازدهم تجربی ، ریاضی و انسانی

بارم بندی دروس سال یازدهم رشته تجربی در این بخش به صورت اجمالی مورد بررسی قرار می گیرد که میتوانید فایل کامل آن را در انتهای پست دانلود نمایید . بارم بندی درس ریاضی یازدهم در نوبت اول شامل سه فصل اول و قسمتی از فصل چهار می باشد که سه فصل اول 6 نمره و فصل چهار دو نمره را به خود اختصاص داده و بارم بندی نوبت دوم را میتوانید از بخش زیر دریافت کنید . همچنین بارم بندی دروس زیست ، شیمی ، فیزیک ، کارگاه کارافرینی و تولید ، سواد و تفکر رسانه ای  و هنر در انتهای فایل دانلود کنید .

بارم بندی دروس پایه یازدهم رشته ی ریاضی در این فایل شامل شیمی و هندسه و حسابان و آمار و احتمال و سایر دروس این رشته می باشد .

بارم بندی دروس عمومی و اختصاصی رشته انسانی نیز شامل روان شناسی ، جامعه شناسی ، تاریخ ، جغرافیا ، انسان و محیط زیست ، ریاضی و آمار و علوم و فنون ادبی و فلسفه می باشد . برای دریافت نمونه سوالات یازدهم ریاضی و نمونه سوال یازدهم تجربی و نمونه سوال یازدهم انسانی در تمامی رشته ها به بخش امتحانات سایت همکلاسی مراجعه نمایید .

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 3.49 مگابایت
منبع : همکلاسی
e
erfan

مرسی عالیییی

e
erfan

مرسی عالیییی

م
مریم

ممنون اززحماتتون

ا
امیررضا

واقعا ممنون.عالییییییییییی

P
Parvane

عاشقتووووونم???

ف
فریبرز

خیلی ممنون که به فکر ماهستید اجرتون باخدا

ع
علیرضا

♡سایتتون عالیه دستتون درد نکنه♡