انتخاب رشته کنکور سراسری 97 رشته های تجربی،ریاضی،انسانی،هنر و زبان

در ادامه مطالب مربوط به کنکور سراسری 97 در این پست به توضیحات در مورد انتخاب رشته کنکور سراسری 97 برای داوطلبان رشته های تجربی و ریاضی و انسانی و زبان و هنر می پردازیم .

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97

چند روز پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 97 توسط سازمان سنجش ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی و هنر و زبان از طریق سایت این سازمان منتشر خواهد شد . انتخاب رشته کنکور سراسری 97 یکی از مهم ترین و حساس ترین مراحل در کنکور سراسری 97 می باشد و باید تمام داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 را دارند این پروسه را به دقت انجام می دهند . ما در این پست درباره نحوه صحیح انتخاب رشته کنکور سراسری 97 و رعایت نکات ضروری برای انجام انتخاب رشته مطمئن توضیح خواهیم داد . همچنین در بخش نظرات این پست می توانید سوالات خود را پیرامون انتخاب رشته کنکور 97 با ما در میان بگذارید . داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند دقت نمایند که انتخاب رشته ازاد به صورت جدا انجام می گیرد .

انتخاب رشته کنکور سراسری 97 رشته های تجربی،ریاضی،انسانی،هنر و زبان

درباره کارنامه اولیه کنکور سراسری 97

داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری را دارند لازم است که با موارد مندرج در کارنامه کنکور سراسری 97 آشنایی داشته باشند . در مطالعه کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری 97 توجه به درصد های پاسخ داده شده و رتبه کشوری و رتبه سهمیه در زیر گروه ها دارای اهمیت بالایی می باشد و لازم می باشد که هر دانش آموز با مشاوران با تجربه در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 مشورت نماید زیرا فرایند انتخاب رشته بسیار حساس می باشد . همچنین در بخش نظرات سایت در این مقاله می توانید سوالات خود را در مورد انتخاب رشته آزمون سراسری 97 را با ما در میان بگذارید . 

درباره انتخاب رشته کنکور سراسری 97

در پست مربوط به دفترچه انتخاب رشته کنکور 97 به طور کامل به تشریح جزئیات مطالب مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 پرداخته شد که به تمامی داوطلبان توصیه می شود مطالب و توضیحات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 را به طور کامل مطالعه نمایند . انتخاب رشته کنکور سراسری 97 بصورت اینترنتی و از طریق وبسایت سازمان سنجش صورت می گیرد . هر داوطلب با مراجعه به وبسایت سازمان سنجش و وارد شدن به سامانه انتخاب رشته کنکور 97 می تواند لیست 150 تایی کد رشته های محل تحصیل را وارد نماید و در پایان کد رهگیری را دریافت نماید . هر داوطلب مجاز است از یک تا صد و پنجاه عدد کد رشته را وارد نماید .

نکات مهم انتخاب رشته کنکور سراسری 97

1 - کسانی که پس از انتخاب رشته کنکور سراسری 97 در دوره روزانه پذیرش شوند حق شرکت و ثبت نام در کنکور سراسری سال آینده را نخواهند داشت .

2 - در هنگام انتخاب رشته از صحیح بودن کد های رشته محل تحصیلی اطمینان کامل را حاصل نمایید .

3 - لیست 150 تایی انتخاب رشته خود را بر اساس علاقه و رتبه خود پر نمایید و رشته ها را به ترتیب اولویت و اهمیت آنها در فرم تقاضانامه اینترنتی پر نمایید .

4 - در صورتی که مایل به تغییراتی در لیست انتخاب رشته پس از انجام فرایند مربوطه داشتید تا پایان مهلت انتخاب رشته حق ویرایش کد ها را دارید .

ا
امیر راضی

پزشکی و دندان پزشکی شاهد و بقیه الله نیمه متمرکزه؟

ه
همکلاسی

سلام دارای مصاحبه می باشد