اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 97 شامل زمان نتایج اولیه و نتایج نهایی

پست امروز اختصاص دارد به زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی کنکور کارشناسی ارشد 97 که در ادامه به توضیحات در این بخش میپردازیم .

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 97

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشددر روز 9 خرداد ماه اعلام می شود و زمان انتخاب رشته از 12 لغایت 19 خرداد است همچنین دفترچه انتخاب رشته این آزمون در تاریخ 10 خرداد منتشر می شود . پس از برگزاری آزمون ارشد 97 وزارت علوم توسط سازمان سنجش در تاریخ ششم و هفتم اردیبهشت مراحل بعدی این آزمون شامل اعلام نتایج اولیه و انتشار کارنامه و مرحله انتخاب رشته و در نهایت مرحله اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد 97 می باشد . زمان اعلام نتایج اولیه و انتشار کارنامه کنکور ارشد 97 بر طبق روند سالهای گذشته احتمالا در نیمه ی دوم خرداد ماه خواهد بودکه زمان دقیق آن در این بخش اعلام خواهد شد . مرحله ی بعدی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 97 شامل انتخاب رشته می شود که حدودا یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه می باشد که زمان دقیق آن پس از اعلام از سوی سازمان سنجش در این پست اطلاع رسانی خواهد شد . زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 97 احتمالا در نیمه ی اول شهریور ماه خواهد بود که بعد از انتشار خبر مربوط به زمان دقیق این آزمون از سوی سازمان سنجش در این بخش اعلام می شود .

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 97 شامل زمان نتایج اولیه و نتایج نهایی

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 97

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در روز 9 خرداد ماه اعلام می شود . بر طبق رویه ی سال های گذشته احتمالا نتایج اولیه کنکور ارشد 97 در نیمه دوم خرداد ماه خواهد بود که کارنامه اولیه داوطلبان شرکت کننده در این آزمون منتشر خواهد شد . هر یک از داوطلبان پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 97 با مراجعه به وب سایت سازمان سنجش و با وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی خود میتوانند نتایج را مشاهده نمایند . زمان دقیق اعلام نتایج کنکور ارشد 97  در روز 9 خرداد می باشد .

زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97

زمان انتخاب رشته از 12 لغایت 19 خرداد است و دفترچه انتخاب رشته این آزمون در تاریخ 10 خرداد منتشر می شود . حدودا یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش صفحه ی مربوط به انتخاب رشته آزمون ارشد 97 در سایت سازمان سنجش فعال خواهد شد که داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایند و کد رشته های تحصیلی مورد را در این فرم اینترنتی ثبت نمایند . زمان دقیق انتخاب رشته ارشد 97 در در تاریخ 12 تا 19 خرداد ماه است . جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته به پست دفترچه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97 مراجعه نمایید .

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 97

نتایج نهایی کنکور ارشد 97 بر طبق روند سالهای گذشته احتمالا در نیمه ی اول شهریور اعلام خواهد شد که داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد نمودن اطلاعات شخصی و ثبت نامی می توانند نتایج نهایی آزمون ارشد 97 را مشاهده نمایند .

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 97 شامل زمان نتایج اولیه و نتایج نهایی

جدول اعلام نتایج آزمون ارشد 97

در جدول زیر نیز می توانید زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی و زمان انتخاب رشته آزمون ارشد 97 را مشاهده کنید .

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 97 شامل زمان نتایج اولیه و نتایج نهایی