اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 97

این پست در مورد زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 97 و نحوه مشاهده نتایج این آزمون می پردازیم

مشاوره اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 97

پس از اعلام ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی سال 97 و انجام فرایند انتخاب رشته و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی 97 نوبت به اعلام نتایج این آزمون می رسد . جدول زمان بندی آزمون کاردانی به کارشناسی سال 97 ثبت نام  دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 97 و شرکت در آزمون و در نهایت اعلام نتایج نهایی این آزمون است . بر اساس این جدول بندی زمان اعلام نتایج این آزمون در هفته ی آخر شهریور ماه اعلام گردیده است که در ادامه به بررسی کامل مقاله اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 97 و نحوه مشاهده نتایج این آزمون خواهیم پرداخت . 

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 97

با توجه به بازه ی زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش که در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی کنکور 97 اعلام شده زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی در کنکور سراسری 97 هفته آخر شهریور ماه می باشد که زمان دقیق نتایج پس از اعلام از سوی سازمان سنجش توسط وبسایت همکلاسی اطلاع رسانی خواهد شد و داوطلبان با در دست داشتن اطلاعات ثبت نامی و مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org   می توانند نتایج این آزمون را مشاهده نمایند . داوطلبن پس از مراجعه به وبسایت سازمان سنجش می توانند وضعیت قبولی خود را مشاهده نمایند . در این سیستم به دو روش میتوانید نتایج نهای این آزمون را مشاهده کنید که روش اول شامل جست و جو بر اساس مشخصات فردی و شماره پرونده و روش دوم بر اساس مشخصات فردی و شماره داوطلبی می باشد . 

در صورتی که به نتایج اعلام شده از سوی سازمان سنجش معترض هستید می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش به آدرس  request.sanjesh.org میتوانید درخواست خود را ثبت نمایید تا مورد بررسی قرار گیرد .