دانلود گام به گام کار و فناوری نهم

دانلود رایگان گام به گام کار و فناوری نهم شامل جواب کار کلاسی ها و تحقیق کنید، مطابق با کتاب درسی 99-1400

جواب فعالیت های کار و فناوری نهم

کار و فناوری نهم از سه بخش تشکیل شده است. بخش اول، بخش پودمان های تجویزی (پروژه طراحی و ساخت یک ساز و کار حرکتی )، بخش دوم، بخش پودمان های نیمه تجویزی (انتخاب سه پروژه از هفت پروژه مربوط به پودمان های این بخش) و بخش سوم، بخش پودمان تجویزی(پروژه انتخاب رشته تحصیلی-حرفه ای) می باشد.

ما در این صفحه گام به گام کار و فناوری نهم را برای شما گردآوری کرده ایم. این گام به گام جواب تمامی پرسش ها، تحقیق کنید و کارکلاسی را در خود دارد.

توجه! برای دانلود گام به گام سایر درس های دهم به صفحه گام به گام نهم بروید.

گام به گام کار و فناوری نهم

گام به گام کار و فناوری نهم را می توانید از طریق باکس دانلود و به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. لازم به ذکر است این فایل با کتاب پودمانی کار و فناوری نهم چاپ 99-1400 کاملا همخوانی دارد.

به طور کلی فعالیت های موجود در کتاب کار و فناوری نهم به چند دسته کلی تقسیم می شوند. فعالیت های کلاسی و تحقیق کنید که پاسخ تمامی این فعالیت ها در گام به گام کار و فناوری نهم سایت همکلاسی موجود می باشد.

ما در گام به گام گردآوری شده در این صفجه، جواب فعالیت ها را به صورت یکجا  و همچنین به صورت جداگانه در باکس دانلود قرار داده ایم.

کار و فناوری نهم در یازده پودمان تنظیم شده است. در ادامه توضیح کوتاهی در مورد یازده پودمان کار و فناوری نهم داده ایم.

گام به گام کار و فناوری نهم پودمان اول

پودمان اول کار و فناوری نهم (الگوریتم) می باشد. در گام به گام پودمان اول کار و فناوری نهم جواب کار کلاسی ها و تحقیق کنید قرار گرفته است که برای دانلود آن می توانید به باکس دانلود پایین این صفحه مراجعه کنید. 

گام به گام کار و فناوری نهم پودمان دوم

عنوان پودمان دوم کار و فناوری نهم، ترسیم با رایانه، می باشد. گام به گام کار و فناوری نهم پودمان دوم، پاسخ کار کلاسی ها و تحقیق کنید این پودمان را پوشش می دهد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل آن دسترسی داشته باشید.

گام به گام کار و فناوری نهم پودمان سوم

پودمان سوم کار و فناوری نهم، ساز و کارهای حرکتی، است و جواب کار کلاسی ها و تحقیق کنید این پودمان را می توانید در گام به گام پودمان سوم کار و فناوری نهم مطالعه کنید.

گام به گام کار و فناوری نهم پودمان چهارم

در پودمان چهارم کار و فناوری نهم، به بازی های رایانه ای ، پرداخته می شود. گام به گام پودمان چهارم کار و فناوری نهم، کار کلاسی ها و تحقیق کنید این پودمان را در برمی گیرد.

گام به گام کار و فناوری نهم پودمان پنجم

پودمان پنجم، برق، می باشد. گام به گام کار و فناوری نهم پودمان پنجم، جواب کار کلاسی ها و تحقیق کنید این پودمان را پوشش می دهد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل های آن ها دسترسی داشته باشید.

گام به گام کار و فناوری نهم پودمان ششم

عنوان پودمان ششم، تأسیسات مکانیکی است. جواب کار کلاسی ها و تحقیق کنید پودمان ششم کار و فناوری نهم را می توانید به ترتیب در گام به گام پودمان ششم کار و فناوری نهم  بخوانید.

گام به گام کار و فناوری نهم پودمان هفتم

پودمان هفتم، عمران است. جواب کار کلاسی ها و تحقیق کنید پودمان هفتم کار و فناوری نهم را می توانید به ترتیب در گام به گام پودمان هفتم کار و فناوری نهم بخوانید.

گام به گام کار و فناوری نهم پودمان هشتم

در پودمان هشتم درباره خودرو یاد می گیرید. گام به گام پودمان هشتم کار و فناوری نهم، جواب کار کلاسی ها و تحقیق کنید این پودمان را در برمی گیرد.

گام به گام کار و فناوری نهم پودمان نهم

پودمان نهم، پایش رشد و تکامل کودک، می باشد. گام به گام کار و فناوری نهم پودمان پنجم، جواب کار کلاسی ها و تحقیق کنید این پودمان را پوشش می دهد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل های آن ها دسترسی داشته باشید.

گام به گام کار و فناوری نهم پودمان دهم

عنوان پودمان دهم، صنایع دستی (برجسته سازی روی فلز مس) است. جواب کار کلاسی ها و تحقیق کنید پودمان ششم کار و فناوری نهم را می توانید به ترتیب در گام به گام پودمان ششم کار و فناوری نهم  بخوانید.

گام به گام کار و فناوری نهم پودمان یازدهم

پودمان یازدهم، هدایت تحصیلی ــ حرفه ای است. جواب کار کلاسی ها و تحقیق کنید پودمان هفتم کار و فناوری نهم را می توانید به ترتیب در گام به گام پودمان هفتم کار و فناوری نهم بخوانید.

در پایان از شما می خواهیم تا نظرات خود را در خصوص فایل گام به گام و همچنین محتوای این صفحه با ما در میان بگذارید. شنیدن نظرات و پیشنهادات شما برای ما بسیار ارزشمند است. چرا که ما محتوای هم کلاسی را براساس خواست شما و نیازهای شما تنظیم می کنیم.


نظرات ارسال شده 1

ی
یسنا

خیلی عالیییییییییییییییییییییئییی