دانلود گام به گام نگارش هفتم

دانلود رایگان نگارش هفتم شامل جواب فعالیت های نگارشی مطابق با کتاب درسی 99-1400

جواب فعالیت های نگارش هفتم

نوشتن از جمله مهارت هایی است که لازم است آن را به خوبی فراگیریم و البته خوب نوشتن حاصل زیاد خواندن است. انجام فعالیت های نگارشی مختلف نیز به خوب و درست نوشتن کمک می کند. کتاب نگارش شما پر از چنین فعالیت هایی است.

به طور کلی نگارش هفتم، هشت درس دارد و هر درس مجموعه ای از  فعالیت های نگارشی است.

ما در این صفحه جواب این فعالیت های نگارشی را در قالب گام به گام نگارش هفتم گردآوری کرده ایم. این گام به گام را می توانید به رایگان از همکلاسی دریافت کنید.

توجه! برای دانلود گام به گام سایر درس های هفتم به صفحه گام به گام هفتم مراجعه کنید.

گام به گام نگارش هفتم

گام به گام نگارش هفتم را می توانید به رایگان و از طریق باکس دانلود موجود در پایین همین صفحه دانلود کنید.

هرچند که ما فایل گام به گام را بنا به درخواست بسیاری از شما عزیزان در همکلاسی اورده ایم، اما یادتان باشد که گام به گام برای درسی مثل نگارش که جواب بسیاری از فعالیت های آن  سلیقه ای است، چندان معنی ندارد. تنها فعالیت هایی همچون درست نویسی  است که یک جواب مشخص دارد اما در مورد فعالیت های دیگر کتاب همچون تصویرنویسی، انشا نویسی و یا حکایت نگاری شما میتوانید به هزاران شکل مختلف جواب را یا بهتر است بگوییم متن خود را بنویسید، آنچه که مهم است این است که بتوانید متنی بنویسید که از لحاظ اصول نگارشی صحیح باشد.

در ادامه از محتوای مربوط به هر درس نگارش هفتم گفته ایم.

گام به گام نگارش هفتم درس اول

درس اول نگارش، به بخش های مختلف یک نوشته می پردازد و به شما یاد می دهد که چگونه این بخش ها را از هم جدا کنید و فعالیت های آن نیز مربوط به درست نویسی و تصویرنویسی است. جواب فعالیت های گام به گام درس اول نگارش هفتم را می توانید از باکس دانلود، دانلود کنید.

گام به گام نگارش هفتم درس دوم

درس دوم نگارش در ادامه درس پیشین از ویژگی های مربوط به هر بخش از نوشته می گوید و در فعالیت نگارشی از شما می خواهد خودتان  متنی را بنویسید و ویژگی بخش های مختلفش را نیز بیان کنید. درست نویسی، حکایت نگاری و بازنویسی مثل از دیگر فعالیت های نگارشی این درس است. جواب فعالیت های گام به گام درس دوم نگارش هفتم را می توانید از باکس دانلود، دانلود کنید.

گام به گام نگارش هفتم درس سوم

درس سوم ادامه درس دوم است و باز به هر بخش از نوشته جزئی تر از پیش نگاه می کند و از فعالیت های موجود در آن می توان به درست نویسی، مثل نویسی و گسترش مثل اشاره کرد. جواب فعالیت های گام به گام درس سوم نگارش هفتم را می توانید از باکس دانلود، دانلود کنید.

گام به گام نگارش هفتم درس چهارم

درس چهارم از نگارش هفتم کوچکتر کردن موضوع نام دارد و به شما کمک می کند تا موضوع کلی یک نوشته و موضوعات جزئی تر آن را تشخیص دهید و در نوشته های خود نیز این طبقه بندی موضوعی را به کار برید. درست نویسی و تصویر نویسی فعالیت های مربوط به این درس هستند. جواب فعالیت های گام به گام درس چهارم نگارش هفتم را می توانید از باکس دانلود، دانلود کنید.

گام به گام نگارش هفتم درس پنجم

در درس پنجم بندهای بخش میانی یک نوشته را می توانید از دل نوشته بیرون بکشید و در پایان درست نویسی و حاکیت نگاری را دارید. جواب فعالیت های گام به گام درس پنجم نگارش هفتم را می توانید از باکس دانلود، دانلود کنید.

گام به گام نگارش هفتم درس ششم 

درس ششم از جمله موضوع می گوید و شما پس از این درس باید بتوانید موضوع هر بند در نوشته و جمله موضوع را تشخیص دهید. درست نویسی و مثل نویسی از دیگر فعالیت های این درس هستند. جواب فعالیت های گام به گام درس ششم نگارش هفتم را می توانید از باکس دانلود، دانلود کنید.

گام به گام نگارش هفتم درس هفتم

درس هفتم راه هایی را برای نظم دادن به ذهن و در نتیجه نوشته به شما معرفی می کند و در آخر درس فعالیت های مربوط به درست نویسی و تصویر نویسی را دارید. جواب فعالیت های گام به گام درس هفتم نگارش هفتم را می توانید از باکس دانلود، دانلود کنید.

گام به گام نگارش هفتم درس هشتم

در درس هشتم از نگارش هفتم نیز به نوشتن درباره موضوعات ذهنی می پردازد. دیگر فعالیت های نگارشی این درس نیز مروبط به درست نویسی و حکایت نگاری است. جواب فعالیت های گام به گام درس هشتم نگارش هفتم را می توانید از باکس دانلود، دانلود کنید.

گام به گام نگارش هفتم موجود در این صفحه جواب فعالیت هایی چون درست نویسی را که یک جواب مشخص دارد، در بردارد اما فعالیت های مربوط به تصویر نویسی و یا انشاه نویسی که جواب مشخصی ندارد و به خلاقیت شما وابسته است را شامل نمی شود.

اگر می خواهید گام به گام مربوط به هر درس از نگارش هفتم را به صورت جداگانه داشته باشید، بر روی لینک های موجود در جدول زیر کلیک کنید تا به صفحات مربوط هدایت شوید.

در انتها از شما می خواهیم نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص فایل موجود و محتوای این صفحه با ما در میان بگذارید. ما مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم چرا که مشتاقیم همکلاسی را مطابق با نیاز شما بهبود دهیم.


نظرات ارسال شده 5

ش
شیدا

عالی بودم خیلی ممنون

ا
امير مهدی غريبه

آلیهههههه هه ممنون

ع
عرفان

عالی بود ممنون❤️❤️خیلی راضی بودم

آ
آسیه

عالی❤ممنون خیلی خیلی ممنون

آ
آیدا عابدی

عالیه گام ب گام