گام به گام فصل هشتم زیست یازدهم به همراه حل تمرین و فعالیت

در ادامه مطلب می توانید گام به گام فصل هشتم زیست یازدهم به همراه حل تمرین و فعالیت دانلود نمایید .

درباره گام به گام فصل هشتم زیست یازدهم

در این پست گام به گام فصل هشتم زیست یازدهم به همراه حل تمرین و فعالیت آماده شده است. گام به گام فصل هشتم زیست یازدهم شامل راهنمای حل مسائل و مطالب موجود در کتاب زیست شناسی یازدهم تجربی می باشد و حل المسائل پرسش ها و تمرین ها و فعالیت های موجود در فصل هشتم زیست یازدهم تجربی را شامل می شود. در ادامه بخش هایی از گام به گام فصل 8 زیست یازدهم تجربی را میتوانید مشاهده کنید و فایل کامل گام به گام زیست یازدهم تجربی در فصل هشتم را دانلود کنید.

راهنمای فعالیت های فصل هشت، زیست شناسی 2

فعالیت 1

به منظور جمع بندی آموخته ها و نیز گسترش یادگیری و برقراری ارتباط با زندگی طراحی شده است. دانش آموزان در چنین فعالیت هایی این فرصت را دارند تا از نزدیک با مشاغل و تجارب صاحبان مشاغل و نیز انواعی از فعالیت های اقتصادی مرتبط با موضوع مورد مطالعه آشنا شوند.


گام به گام فصل هشتم زیست یازدهم به همراه حل تمرین و فعالیت


فعالیت 2

برای قسمت "الف" می توانید پیاز گل ها، زمین ساقه زنجبیل و سیب زمینی را به کلاس ببرید. در صورت در اختیار داشتن گیاه توت فرنگی از تصویر آن استفاده کنید. در این فعالیت مواردی مانند شکل ظاهری، ذخیره ای یا ذخیره ای نبودن ساقه و محل ذخیره را مقایسه کنید.


فعالیت 3

انتظار داریم دانش آموزان با توجه به آنچه در پایه ی دهم آموخته اند سامانه ی بافت زمینه ای را نام ببرند، زیرا این سامانه تعداد فراوانی ساخته ی نرم آکنه ای دارد. همچنین با توجه به آموخته های خود درباره ی اتصال یاخته های گیاهی، به ضرورت به کارگیری آنزیم ها برای جدا شدن یاخته ها ازهم اشاره کنند.


فعالیت 4

طبق دستورالعمل اجرا می شود. منظور از گزارش ساختار گل، توصیف گل از جنبه ی تعداد، شکل، رنگ و ... و به عبارتی همه ی صفاتی است که گل دارد.


نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0.05 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 1

N
N

خوب بود