گام به گام فصل ششم زیست دهم به همراه حل تمرین و فعالیت

در ادامه مطلب می توانید گام به گام فصل ششم زیست دهم به همراه حل تمرین و فعالیت را به طور رایگان از همکلاسی دریافت کنید

درباره گام به گام فصل ششم زیست دهم

در این پست گام به گام فصل ششم زیست دهم به همراه حل تمرین و فعالیت آماده شده است . گام به گام فصل ششم زیست دهم به همراه حل تمرین و فعالیت شامل راهنمای حل مسائل و مطالب موجود در کتاب زیست می باشد و حل المسائل پرسش ها و تمرین ها و فعالیت های موجود در گام به گام فصل ششم زیست دهم به همراه حل تمرین و فعالیت را شامل می شود. در ادامه بخش هایی از گام به گام فصل ششم زیست دهم به همراه حل تمرین و فعالیت را میتوانید مشاهده کنید و فایل کامل گام به گام فصل ششم زیست دهم به همراه حل تمرین و فعالیت را دانلود کنید.

پاسخ فعالیت ها

فعالیت صفحه 102:

الف)این فعالیت به منظور خودارزیابی دانش اموزان از ان چیزی است که درباره یاخته گیاهی یاد گرفته اند چنین فعالیت هایی به یادگیری معنادار ورفع کج فهمی های انها کمک می کند ئان شاموزان می توانند از مواد متفاوتی این مدل را بسازند .

ب)دربعضی میوه ها ژله ای شدن تیغه میانی به نرم شدن میوه ها ورد بعضی میوه ها سخت شدن به علت چربی شدن دیواره ها می انجامد .


گام به گام فصل ششم زیست دهم به همراه حل تمرین و فعالیت


فعالیت صفحه 103:

دراین فعالیت دانش اموزانن واکنش یاخته را هنگام پلاسمولیز وتورژسانس مشاهده می کنند در صورتی که اگر دراستفاده ازآب معمولی حالت پلاسمولیز مشاهده شود به این معنی است که مقدار نمک های معدنی آب زیاد است .آنها درپیش بینی عملکرد یاخته جانوری در محیطی با فشار اسمزی کم باید تاثیر نبودن دیواره یاخته ای دریاخته های جانوری را در نظر داشته باشند.

دطراحی آزمایش کاف یاست آنها به این نکته اشاره کنند که یاخته های جامنوری را باید در آب مقطر قرار داد.

درطراحی آزمایش برای تغییر در اندازه یا وزن بافت کافی است که بر اساس روش علمی گروه تیمار وگواه را تشکیل دهند واین دومتغییر را درمحیط های غلیظ ورقیق بررسی کنند .

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0.25 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0