گام به گام فصل دوم شیمی یازدهم ریاضی به همراه حل تمرین ها

در ادامه مطلب می توانید گام به گام فصل دوم شیمی یازدهم ریاضی به همراه حل تمرین ها به طور رایگان از همکلاسی دریافت کنید

درمورد گام به گام فصل دوم شیمی یازدهم ریاضی

در این پست گام به گام فصل دوم شیمی یازدهم ریاضی به همراه حل تمرین ها آماده شده است . گام به گام فصل دوم شیمی یازدهم ریاضی به همراه حل تمرین ها شامل راهنمای حل مسائل و مطالب موجود در کتاب شیمی می باشد و حل المسائل پرسش ها و تمرین ها و فعالیت های موجود در گام به گام فصل دوم شیمی یازدهم ریاضی به همراه حل تمرین ها را شامل می شود. در ادامه بخش هایی از گام به گام فصل دوم شیمی یازدهم ریاضی به همراه حل تمرین ها را میتوانید مشاهده کنید و فایل کامل گام به گام فصل دوم شیمی یازدهم ریاضی به همراه حل تمرین ها را دانلود کنید.

کارشناسان تغذیه بر مصرف حبوبات مانند نخود ، ولوبیا ، عدس و ... در برنامه غذایی تأکید دارند زیرا سرشار از مواد مغذی هستند . بر اساس برنامه غذایی خانواده خود چه پیشنهادی برای افزطایش مصرف آن ها دارید؟

سوال باز پاسخ است و بسته به دانش آموز متفاوت است به طور مثال : با تنوع بخشیدن به غذاهای حاوی حبوبات استفاده از حبوبات در کنار سالادها و يا عصرانه خانواده



گام به گام فصل دوم شیمی یازدهم ریاضی به همراه حل تمرین ها



-با توجه به شکل های زیر به پرسش های مطرح شده ، پاسخ دهید:

آ) میانگین تندی مولکول های آب را در دو ظرف مقایسه کنید. میانگین تندی مولکول های به دما بستگی دارد و چون دما در دو ظرف یکسان است میانگین تندی برابر است.

ب) انرژی گرمایی آب موجود در کدام ظرف بیشتر است؟چرا؟ (طبق شکل مندرج درفایل دانلود)

B زیرا درظرف B مقدار ماده بیش تر است. بنابراین مجموع انرژی گرمایی ذرات بیش تر است.

توضیح دهید چرا اتانول سوخت سبز به شمار می رود؟

1- در سوختن اتانول آلاینده و گاز گلخانه ای کم تری تولید می شود. زیرا  به ازا سوختن یک گرم اتانول، کربن 5 دی اکسید کمتری حاصل می شود.



توجه ! در متن بالا جاهایی که به شکل های مندرج در فایلِ دانلود اشاره شده است، بیانگر شکل هایی است که در فایل داخل  pdf  موجود می باشد.

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 1.81 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0