گام به گام عربی دوازدهم تجربی اختصاصی همکلاسی

جواب تمام تمرین‌ ها و ترجمه متن درس های کتاب عربی شما در گام‌ به‌ گام عربی دوازدهم همکلاسی آمده است. ما با همکاری معلمان با تجربه این درس گام به گام عربی دوازدهم را به صورت اختصاصی برای شما کلاس دوازدهمی‌ها تهیه کرده‌ایم.

این فایل چه ویژگی هایی دارد؟
  •  ترجمه متن تمامی درس ها همراه با حل تمرین های هر درس
  •  استفاده از دبیران مسلط و با تجربه برای پاسخ ها
  • گرافیک زیبا
  • کاملا اختصاصی
  • فایل تماما تایپ شده میباشد
  • همراه با توضیحات اضافی و نکات مهم مربوط به هر سوال
سر فصل های مطرح شده در این فایل
جواب تمرین های درس اول اَلدّينُ وَ التَّدَيُّنُ
جواب تمرین های درس دوم مَکَّةُ الْمُکَرَّمَةُ وَ الْمَدينَةُ المُْنوََّرَةُ
جواب تمرین های درس سوم اَلْکُتُبُ طَعامُ الْفِکْرِ
جواب تمرین های درس چهارم الَفَْرزَدْقَُ

گام به گام عربی دوازدهم تجربی و ریاضی

عربی در پایه دوازدهم بین رشته های ریاضی و تجربی مشترک است. بنابراین گام به گام عربی دوازدهم موجود در این صفحه هم برای دانش آموزان تجربی و هم ریاضی قابل استفاده است.

چنانچه می دانید عربی دوازدهم در قالب چهار درس ارائه شده است. شما می توانید معنی هر درس و همچنین ترجمه و پاسخ تمامی تمرین‌ها را علاوه بر بحث علمی در گام به گام عربی دوازدهم همکلاسی پیدا کنید.

این گام به گام همانطور که پیشتر اشاره کردیم با همکاری و همراهی معلمان با تجربه عربی و به صورت اختصاصی برای مخاطبین همکلاسی تالیف شده است.

پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا درسنامه را بخوانید و سپس خودتان تمرین های کتاب را جواب دهید و آنگاه برای اطمینان از درستی جواب های خود به گام به گام مراجعه کنید. این شیوه استفاده از گام به گام در یادگیری درس بسیار موثر است.

در پایان از شما می خواهیم نظرات خود را درخصوص گام به گام عربی دوازدهم برای ما ارسال کنید. نظرها و پیشنهادهای شما به ارتقای مطالب همکلاسی و فایل های ارائه شده بسیار کمک خواهد کرد. نظراتتان را از ما دریغ نکنید.

در ادامه توضیح کوتاهی در مورد هر یک از درس های عربی دوازدهم آورده شده است.

گام به گام درس اول عربی دوازدهم 

حل تمرین درس اول عربی دوازدهم تجربی و ریاضی شامل معنی درس اول عربی دوازدهم با عنوان " اَلدّينُ وَ التَّدَيُّنُ " می باشد. پس از ترجمه درس اول ،ترجمه و جواب تمرین های این درس و بحث علمی آورده شده است.

گام به گام درس دوم عربی دوازدهم

جواب تمرین های درس دوم عربی دوازدهم تجربی و ریاضی را همراه با معنی درس دوم عربی دوازدهم را می توانید در گام به گام درس دوم عربی دوازدهم دریافت نمایید. همچنین معنا و پاسخ اختبر نفسک درس دوم عربی دوازدهم تجربی و ریاضی را نیز پوشش می دهد.

گام به گام درس سوم عربی دوازدهم

عنوان درس سوم عربی اَلْکُتُبُ طَعامُ الْفِکْرِ می باشد. جواب تمرین های درس سوم عربی دوازدهم تجربی و ریاضی را همراه با معنی درس سوم عربی دهم را می توانید در گام به گام درس سوم عربی دوازدهم دریافت نمایید.

گام به گام درس چهارم عربی دوازدهم

این گام به گام شامل معنی درس چهارم عربی دوازدهم تجربی و ریاضی می شود .همچنین اختبر نفسک را نیز پوشش می دهد. علاوه بر معنی درس چهارم عربی دوازدهم، معنی تمرینات و جواب آن ها و را می توانید از طریق این صفحه دانلود کنید.

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 6.96 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 3

S
Sogand

عالی بود ممنون ازتون

ر
رضا کریمی

بسیار عالی و کاربردی

ب
باران بهاری

مرسی از همکلاسی ، واقعا گام به گام کاملی هست ، در پناه حق باشین