دانلود گام به گام ششم

دانلود رایگان گام به گام ششم دبستان شامل گام به گام درس های علوم ، فارسی و نگارش ، قرآن و هدیه های آسمان و مطالعات اجتماعی ششم

گام به گام دروس ششم دبستان

پایه ششم آخرین مقطع تحصیلی در دوره دبستان است. در این صفحه گام به گام ششم شامل گام به گام درس های هدیه های آسمان، قرآن،  مطالعات ، علوم تجربی ، فارسی و نگارش ارائه شده است.

این گام به گام ها جواب فعالیت ها و کار در کلاس ها را در بردارند و در درس هایی همچون فارسی شامل معنای درس نیز می شوند.  تمام فایل های گام به گام موجود در این صفحه را می توانید به رایگان دانلود نمایید.

گام به گام مربوط به هر درس را می توانید در بخش مربوط بدان درس بیابید.

نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص فایل های ارائه شده و مطالب این صفحه با ما در میان بگذارید . نظرات شما در ارتقای مطالب سایت  در به روز رسانی های آینده این صفحه بسیار موثر خواهد بود.

گام به گام علوم ششم

گام به گام ششم

علوم ششم چهارده درس دارد. هر درس شامل فعالیت ها و تمرین هایی با عناوین مختلف  نظیر آزمایش کنید ، کاوشگری ، فکر کنید ، جمع آوری اطلاعات ، فعالیت و گفت و گو می باشد. جواب فعالیت های تمامی درس های علوم ششم را می توانید در گام به گام علوم ششم مشاهده کنید.

برای دانلود رایگان گام به گام علوم ششم بر روی لینک موجود در باکس دانلود کلیک کنید. لازم به ذکر است این گام به گام توسط تیم همکلاسی و مطابق با کتاب علوم چاپ 99-98 تهیه شده است. این گام به گام جواب فعالیت های درس هشتم تا چهاردهم را پوشش می دهد. جواب فعالیت های درس اول تا هفتم علوم در حال نگارش است و در به روز رسانی های آینده به فایل زیر اضافه می شود.

گام به گام فارسی ششم

فارسی ششم در شش فصل و هفده درس ارائه شده است. گام به گام فارسی هفتم شامل معنی شعر و حکایات موجود در فارسی هفتم است همچنین این گام به گام جواب درک مطلب ها و درک و دریافت ها را در بردارد. در فارسی هفتم بخش هایی با نام " خوانش و فهم" نیز آمده است که گام به گام فارسی هفتم جواب این بخش را نیز پوشش می دهد.

گام به گام فارسی ششم را می توانید از طریق لینک موجود در باکس دانلود و به رایگان دریافت نمایید.

گام به گام نگارش ششم

گام به گام ششم

نگارش ششم نیز همچون فارسی ششم در شش فصل و هفده درس تنظیم شده است.  نگارش ششم به طور کلی فعالیت محور است. جواب بخش هایی با عنوان املا و دانش زبانی ، جواب نگارش ، کارگاه نویسندگی و همچنین پاسخ املا و واژه آموزی را می توانید در گام به گام نگارش ششم بیابید.

گام به گام نگارش ششم در حال نوشته شدن است و به محض تکمیل شدن به این صفحه اضافه خواهد شد. 

گام به گام مطالعات ششم

گام به گام ششم

مطالعات ششم دوازده فصل و بیست و چهار درس را شامل می شود. هر درس تعدادی فعالیت را دربردارد. گام به گام مطالعات ششم جواب فعالیت های مطالعات ششم را دربر میگیرد. از طریق لینک موجود در باکس دانلود می توانید این گام به گام را دریافت نمایید. لازم به ذکر است که این فایل گام به گام فصل های هفتم تا دوازدهم مطالعات ششم را پوشش می دهد. گام به گام نیمه اول مطالعات ششم یعنی گام به گام فصل های اول تا ششم مطالعات ششم در حال نگارش است و به زودی به فایل زیر اضافه می شود.

گام به گام قرآن ششم 

قرآن ششم شامل چهارده درس می شود. هر درس قرآن شامل تعدادی فعالیت و کار در کلاس می شود. گام به گام قرآن هفتم جواب فعالیت ها و کار در کلاس های این چهارده درس را پوشش می دهد. گام به گام قرآن هفتم در مرحله آماده سازی است و پس از تکمیل به این صفحه اضافه خواهد شد.

گام به گام هدیه ششم 

هدیه ششم در هفده درس تنظیم شده است و تقریبا می توان گفت کتابی فعالیت محور است از جمله فعالیت های موجد در هدیه ششم می توان از بخش هایی با عنوان برایم بگو ، ایستگاه فکر ، تدبر کنیم ، بررسی کنید ، کامل کنید ، گفت و گو کنید ، ببین بگو، بگرد و پیدا کن و ایستگاه خلاقیت نام برد. گام به گام هدیه ششم جواب فعالیت ها را به تمامی در بردارد. 

گام به گام هدیه های آسمان ششم را از طریق لینک موجود در باکس دانلود و به رایگان دانلود نمایید.

گام به گام کار و فناوری ششم

دانلود گام به گام ششم

کار و فناوری ششم درسی همراه با فعالیت های عملی است. سه درس اول کار و فناوری  ششم و همچنین درس پنجم و ششم آن مرتبط با رایانه و برخی از کاربرد های آن  هستند. در این بخش گام به گام درس های فوق را می توانید به رایگان و از طریق لینک موجود در باکس دانلود دریافت نمایید.


نظرات ارسال شده 7

ع
علی

خیلی خوبه بسیار عالی ممون از شما

ع
علی اصغر

یه لایک از من داری کارت عالیه

ی
یسنا

عالی بود خیلی خوشم اومد

ع
علی اصغر

ممنون از نظر شما

ل
لانا

بسیارخوب‌وعالی‌بو ‌به‌نظر‌من‌که

ر
رژان

عالی بود ممنون از زحمات شما سپاس گزارم

ع
عالی.

عالی بود واقعا حرف نداشت

م
ملیکا

خیلی خیلی عالی بود عاشق درسم