گام به گام ریاضی یازدهم تجربی اختصاصی همکلاسی

جواب تمام تمرین‌ها، فعالیت‌ها و کار درکلاس‌های کتاب ریاضی شما در گام‌ به‌ گام ریاضی یازدهم همکلاسی آمده است. ما با همکاری معلمان با تجربه این درس گام به گام ریاضی یازدهم را به صورت اختصاصی برای شما کلاس یازدهمی‌ ها تهیه کرده‌ایم.

این فایل چه ویژگی هایی دارد؟
  • پوشش تمام فعالیت ها ، حل تمرین ها و کار در کلاسها
  • استفاده از دبیران مسلط و با تجربه برای پاسخ ها
  • گرافیک زیبا
  • کاملا اختصاصی
  • فایل تماما تایپ شده میباشد
  • همراه با توضیحات اضافی و نکات مهم مربوط به هر سوال
سر فصل های مطرح شده در این فایل
جواب تمرین های درس اول هندسه تحلیلی - فصل اول
جواب تمرین های درس دوم معادلهٔ درجهٔ دوم و تابع درجه ٢ - فصل اول
جواب تمرین های درس سوم معادلات گویا و معادلات رادیکالی - فصل اول
جواب تمرین های درس اول ترسیم های هندسی- فصل دوم
جواب تمرین های درس دوم استدلال و قضیهٔ تالس- فصل دوم
جواب تمرین های درس سوم تشابه مثلث ها- فصل دوم
جواب تمرین های درس اول آشنایی با برخی از انواع توابع- فصل سوم
جواب تمرین های درس دوم وارون یک تابع و تابع یک به یک- فصل سوم
جواب تمرین های درس سوم اعمال جبری روی توابع- فصل سوم
جواب تمرین های درس اول واحدهای اندازه گیری زاویه- فصل چهارم
جواب تمرین های درس دوم روابط تکمیلی بین نسبت های مثلثاتی- فصل چهارم
جواب تمرین های درس سوم توابع مثلثاتی- فصل چهارم
جواب تمرین های درس اول تابع نمایی و ویژگی های آن- فصل پنجم
جواب تمرین های درس دوم تابع لگاریتمی و ویژگی های آن- فصل پنجم
جواب تمرین های درس سوم نمودارها و کاربردهای توابع نمایی و لگاریتمی- فصل پنجم
جواب تمرین های درس اول فرایندهای حدی- فصل ششم
جواب تمرین های درس دوم محاسبه حد توابع- فصل ششم
جواب تمرین های درس سوم پیوستگی- فصل ششم
جواب تمرین های درس اول احتمال شرطی و پیشامدهای مستقل- فصل هفتم
جواب تمرین های درس دوم آمار توصیفی- فصل هفتم

حل تمرین ریاضی یازدهم

ریاضی یازدهم به طور کلی هفت فصل دارد که ما در این صفحه، حل تمرین هر هفت فصل آن را در قالب گام به گام ریاضی یازدهم برای شما تهیه کرده‌ایم.

گام‌ به‌ گام ریاضی یازدهم همکلاسی جواب تمام فعالیت‌ها و کار‌در‌کلاس‌ها و همچنین جواب تمرین‌های ریاضی یازدهم در هر فصل را دربردارد. همان‌طور که در ابتدای این مقاله گفتیم این گام‌به‌گام با همکاری دبیران باتجربه این درس و به صورت اختصاصی برای مخاطبین همکلاسی نوشته شده است.

حل تمرین به صورت تایپ شده و همراه با رسم شکل‌های مربوط به هرسوال است. همچنین نکات مهم مربوط به تمرین‌ها و فعالیت‌ها در گام‌ به‌‌ گام توضیح داده شده است.

در پایان از شما می‌خواهیم تا نظرها و پیشنهادهای خود را در مورد گام‌ به‌ گام یازدهم تجربی موجود در این صفحه برای ما ارسال کنید. بی شک نظرات شما بزرگترین راهنمای همکلاسی در ادامه راهش است.

گام به گام فصل اول ریاضی یازدهم 

فصل اول ریاضی یازدهم در قالب سه درس به هندسه تحلیلی،معادله و تابع های درجه دوم و معادلات گویا و رادیکالی می پردازد. این گام به گام جواب فعالیت ها، جواب کار در کلاس ها و جواب تمرین های فصل اول را پوشش می دهد.

در صفحه گام به گام فصل اول ریاضی یازدهم می‌توانید تعدادی از تمرین های این فصل و جوابشان را مشاهده کنید و همچنین گام به گام این فصل را دانلود کنید.

گام به گام فصل دوم ریاضی یازدهم 

فصل دوم ریاضی یازدهم ترسیم های هندسی ،قضیه تالس و استدلال آن و تشابه مثلث ها را معرفی می کند. جواب فعالیت ها، کار در کلاس ها و همچنین جواب تمرین های فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی و ریاضی را می توانید در این گام به گام بیابید.

گام به گام فصل دوم ریاضی یازدهم را می توانید از اینجا دریافت کنید.

گام به گام فصل سوم ریاضی یازدهم 

این فصل از ریاضی یازدهم در خصوص تابع هاست و در قالب سه درس تنظیم شده است. جواب تمرین های فصل سوم ریاضی یازدهم تجربی و ریاضی و همچنین پاسخ تمامی فعالیت ها و کار در کلاس های این فصل در این گام به گام ارائه شده است. 

برای دریافت گام به گام فصل سوم ریاضی یازدهم کلیک کنید. در این صفحه علاوه بر دانلود حل تمرین فصل سوم ریاضی یازدهم، بخشی از تمرین های این فصل و پاسخشان نیز آورده شده است.

گام به گام فصل چهارم ریاضی یازدهم 

فصل چهارم ریاضی یازدهم به معرفی مثلثات و روابط بین آن ها و واحدهای اندازه گیری زاویه می پردازد. حل تمرین فصل چهارم ریاضی یازدهم تجربی و ریاضی شامل حل فعالیت ها و کار در کلاس های این فصل است و همچنین جواب تمرین های فصل چهارم ریاضی یازدهم را نیز پوشش می دهد. 

در صفحه  گام به گام فصل چهارم ریاضی یازدهم نیز می توانید تعدادی از تمرین های فصل چهارم و جوابشان را مشاهده کنید و گام به گام این فصل را دانلود کنید.

گام به گام فصل پنجم ریاضی یازدهم 

گام به گام فصل ۵ ریاضی یازدهم ، جواب فعالیت ها و کار در کلاس ها و همچنین جواب تمرین های پایانی این فصل را دربردارد. فصل پنجم ریاضی یازدهم به توابع نمایی و لگاریتمی اختصاص دارد.

با مراجعه به صفحه گام به گام فصل پنجم ریاضی یازدهم تعدادی از تمرین های این فصل و جوابش را خواهید دید.

گام به گام فصل ششم ریاضی یازدهم

عنوان فصل ششم ریاضی یازدهم تجربی و ریاضی "حد و پیوستگی" است. این فصل در قالب سه درس مفهوم محاسبه حد و پیوستگی را معرفی می کند.  جواب فعالیت ها، کار در کلاس ها و همچنین جواب تمرین های فصل ششم ریاضی یازدهم تجربی و ریاضی را می توانید در گام به گام این بخش بیابید. 

با رفتن به صفحه حل تمرین فصل ششم ریاضی یازدهمم می توانید تمرین های این فصل و جواب آن ها را ببینید و همچنین حل تمرین فصل ششم را دانلود کنید.

گام به گام فصل هفتم ریاضی یازدهم 

حل تمرین فصل هفتم ریاضی یازدهم تجربی و ریاضی شامل جواب فعالیت ها، کار در کلاس ها و همچنین پاسخ تمرین های این فصل است. فصل هفتم آخرین فصل از کتاب ریاضی یازدهم است که به مبحث آمار و احتمال از ریاضیات می پردازد.

در صفحه  گام به گام فصل هفتم ریاضی یازدهم می توانید تعدادی از تمرین های این فصل و جوابشان را ببینید. همچنین امکان دانلود حل تمرین این فصل نیز در صفحه فوق وجود دارد.

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 40.54 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0