دانلود کتاب نگارش اول دبستان

در ادامه مطلب می توانید دانلود کتاب نگارش اول ابتدایی سال تحصیلی 1401-1400 را دریافت کنید

دانلودکتاب نگارش اول ابتدایی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی نگارش اول ابتدایی می باشد. کتاب نگارش اول ابتدایی چاپ سال 1401-1400 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی نگارش اول ابتدایی می باشد . در ادامه بخش هایی از کتاب نگارش اول ابتدایی می باشد که فایل کامل کتاب نگارش اول ابتدایی را در بخش دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود تمامی کتاب های درسی اول دبستان به صفحه کتاب های اول دبستان مراجعه کنید.

مقدمه 

پروردگار مهربان را سپاس می گوییم که درپی جهش به سوی بنیادین و تغییر نگرش ها درقلمرو و آموزش و پرورش توانستیم با تیکه بر مبانی تعلیم و تربیت و نیز توجه به چهارچوب برنامه ی درسی ملی به بازنگری اصلاح و همسوسازی ساختار و محتوای این کتاب بپردازیم امیدواریم آموزش مناسب این محتوا سبب شکوفایی استعدادهای نوآموزان و پرورش و تقویت مهارت های نوشتاری دانش آموزان عزیز میهن اسلامی گردد.

کتاب نگارش اول دبستان

1)درکتاب فارسی (مهارت خواندن) به روش کلی و در این کتاب به روش تحلیلی و در بعضی از بخش های هردوکتاب به هر دو رویکرد توجه شده است .

2)   این کتاب  مهارت های  نوشتاری  زبان (  بندنوىسی، جمله نوىسی،  کلمه نوىسی،  رونوىسی،  دست ورزی)

    مهارت هاىی نظیر دقت شناخت تشخیص وکاربرد توجه است وبه همین دلیل برنامه ی زبان آموزی شامل دوکتاب فارسی (مهارت خواندن) و کتاب نگارش (مهارت نوشتن) است. بنابراین کتاب نگارش (مهارت نوشتن) جنبه ی آموزشی دارد وباید هماهنگ با کتاب فارسی (مهارت خواندن) تدریس شود.

لینک های دانلود


نظرات ارسال شده 0