دانلود کتاب قرآن سوم ابتدایی

در ادامه مطلب می توانید کتاب آموزش قرآن سوم ابتدایی سال تحصیلی 1401-1400 را دریافت کنید.

دانلود کتاب آموزش قرآن سوم ابتدایی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی آموزش قرآن سوم ابتدایی می باشد. کتاب آموزش قرآن سوم ابتدایی چاپ سال 1401-1400 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی آموزش قرآن سوم ابتدایی می باشد.

برای تمامی کتاب های درسی سوم دبستان به صفحه کتاب سوم دبستان مراجعه کنید .

در ادامه بخش هایی از کتاب آموزش قرآن سوم ابتدایی می باشد که فایل کامل کتاب آموزش قرآن سوم ابتدایی را در بخش دانلود دریافت نمایید.

 

آموزش قرائت نماز

این فصل به آموزش قرائت نماز مى پردازد تا دانش آموزان تواناىى لازم را در خواندن اذکار نماز به دست آورند. اىن آموزش طى 4 هفته ى مهرماه و هر هفته دو ساعت به روش زیر انجام مى شود.

کتاب قرآن سوم دبستان

روش تدرىس اذکار نماز

لوحه ى اذکار نماز و نوار آموزشى مربوط را از قبل آماده کنید و طى مراحل زىر آموزش دهید.

 1ــ لوحه ى اذکار نماز را به ترتىب در محل مناسبى مقابل دانش آموزان نصب کنید.

 2ــ از دانش آموزان بخواهید اذکار نماز را سطر به سطر، همراه اشاره ى شما به صورت دسته جمعى بخش بخش بخوانند (شیوه ى صحىح اشاره به بخش هاى کلمات در قسمت آموزش روخوانى در همىن پىش گفتار آمده است).

3ــ پس از توانایی نسبى دانش آموزان در روخوانى اذکار نماز، قرائت اىن اذکار را از نوار آموزشى پخش می کنید و از دانش آموزان می خواهید به دستور نوار عمل کرده و همراه آن جمع خوانى کنند. هنگام شنىدن قرائت اذکار از نوار، از دانش آموزان بخواهید از روى کتاب خود خط را نشان دهند و با نوار پیش بروند.

دو تذکر مهم:

 1ــ آموزش قرائت اذکار نماز در طى 8 جلسه در مهرماه (هر هفته دو ساعت) انجام مى شود؛ اما همان طورکه مى دانید تسلط کافى در خواندن اذکار نماز به تمرىن و ممارست بیشتر نیاز دارد. براى اىن منظور در فصل سوم همین کتاب، تمرین هایى آمده است که با انجام آنها تا پاىان سال تحصىلى، ان شاءالله همه ى دانش آموزان در خواندن نماز، توانایى کافى پیدا خواهند کرد....

لینک های دانلود


نظرات ارسال شده 1

ن
نازنین شاه علی پور

من همه ی کتاب ها ی درسی رو از کتاب های همکلاسی دانلو کردم راضی هم بودم پولی هم نبود سریع هم دانلود می شه از من نصیحت به شما حتماً کتاب درسی میخواهید بریزید کباب های درسی ی همکلاسی رو بریزید دانلود فابل رو بزنید بعد هم سه ثانیه ای دانلود میشه