دانلود کتاب فرهنگ و هنر نهم

در ادامه مطلب می توانید کتاب فرهنگ و هنر نهم سال تحصیلی 1401-1400 را دریافت کنید.

دانلود کتاب فرهنگ وهنر نهم

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی فرهنگ و هنر پایه نهم می باشد. کتاب فرهنگ و هنر نهم چاپ سال 1401-1400 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی فرهنگ و هنر پایه نهم می باشد.

برای دانلود تمامی کتاب های درسی نهم به صفحه  کتاب های نهم مراجعه کنید .

در ادامه بخش هایی از کتاب فرهنگ و هنر پایه نهم می باشد که فایل کامل کتاب فرهنگ و هنر نهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

اهمیت و کاربرد طراحی در زندگی

فکر کنید

ــ آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که هنگام نوشتن انشا، چندین بار مطالبی را نوشته و خط زده باشید تا به «متن» اصلی مورد نظرتان دست یابید؟

کتاب فرهنگ و هنر نهم

ــ چیدن وسایل یک اتاق چطور؟ آن قدر آنها را جا به جا کرده باشید تا حالت دلخواه و مناسب را یافته باشید؟

ــ یا به طور کلی برای حل مسئله ای، راه حل های مختلف را امتحان کرده باشید تا در نهایت به مفیدترین و درست ترین راه دست پیدا کنید؟

اینها شبیه به مراحلی است که هنرمندان برای ایجاد یک اثر هنری طی می کنند.

آنها برای یادداشت و بررسی تصاویر ذهنی خود معمولا از طراحی استفاده می کنند )به این کار پیش طرح یا اتود گفته می شود) و آن قدر طرح های خود را تغییر می دهند تا به نتیجه ی مناسب دست پیدا کنند. به همین دلیل طراحی، اغلب مقدمه ی کار است.

آنچه نقاش مى خواهد به تصویر بکشد، ابتدا با مداد، یا ذغال روى کاغذ، یا بوم طراحى می کند تا در مرحله ی بعد آن را رنگ آمیزی کند. در نگاشتار (گرافیک)، طراحی صنعتی و معماری، تصاویری که در ذهن هنرمند شکل می گیرد به وسیله ی طراحی اجرا می شود. درواقع بیشتر چیزهایی که در اطراف خود می بینید، قبل از ساخته شدن، طرحی از آن روی کاغذ یا در یک برنامه ی رایانه ای ایجاد شده است...

لینک های دانلود


نظرات ارسال شده 0