دانلود کتاب ریاضی دوازدهم انسانی

درادامه مطلب می توانید دانلود کتاب ریاضی و آمار دوازدهم انسانی سال تحصیلی 1401-1400 را دریافت کنید

دانلودکتاب ریاضی و آمار دوازدهم انسانی

در این بخش کتاب ریاضی و آمار دوازدهم انسانی در در سال تحصیلی 1401-1400 چاپ شده است جهت دانلود در این پست قرار میگیرد . کتاب ریاضی و آمار دوازدهم انسانی شامل تمام فصل های کتاب درسی ریاضی و آمار  پایه دوازدهم نظام جدید رشته ی انسانی می باشد . در ادامه بخش هایی از کتاب ریاضی و آمار دوازدهم انسانی را میتوانید مطالعه کنید و فایل کامل این کتاب را در بخش دانلود همین پست دریافت کنید

  شما به چند طریق می  توانید فقط یک خودکار یا یک مداد یا یک روان نویس را از بین چهار خودکار با چهار رنگ مختلف و پنج مداد با رنگ های متفاوت و سه روان نویس با رنگ های متمایز انتخاب کنید؟ حل: در صورت مسئله از لفظ «یا» استفاده شده و قید شده است که فقط یکی از این اشیا می  تواند انتخاب شود؛ بنابراین، طبق اصل جمع داریم؟

12=3+4+5=تعداد انتخاب ها

کتاب ریاضی دوازدهم انسانی

تمرین :

1)می خواهیم از بین 1دانش آموز کلاس دهم و11دانش اموز یازدهم و12دانش اموز کلاس دوازدهم یک دانش آموز انتخاب کنیم به چند طریق می توانیم این دانش آموز را انتخاب کنیم ؟

نرگس هر روز صبح ساعت 7  از منزل خارج می شود؛ با وسایل نقلیه عمومی به مدرسه می رود و به طور معمول، قبل از ملیکا به مدرسه می رسد. امروز صبح نیز نرگس مانند هر روز رأس ساعت 7 از منزل خارج شده است. آیا می توانید به طور قطع بگویید که او قبل از ملیکا به مدرسه می رسد؟

هیچ کس نمی تواند به این پرسش پاسخ قطعی دهد. تجربه نشان داده است که اگر وضعیت مانند هر روز عادی باشد، نرگس به موقع به مدرسه می رسد، اما آیا وضعیت همیشه عادی است؟

عامل های زیادی می توانند وضع را از حالت عادی خارج کنند؛ مانند میزان ترافیک. از طرفی رفت و آمد در خیابان ها همیشه در  عمومی به طور معمول منظم نیست و... . بنابراین: دو وضعیت وجود دارد: ٔ حال تغییر است، آغاز حرکت و سرعت وسایل نقلیه یکی اینکه نرگس قبل از ملیکا به مدرسه برسد و دوم اینکه نرگس قبل از ملیکا به مدرسه نرسد

لینک های دانلود


نظرات ارسال شده 1

م
محمد مهدی شهریاری

با سلام خدمت کسانی که در ساخت این صحفه زحمت کشیدن واقعا عالی و کابردی بود خسته نباشید