دانلود کتاب ریاضی دهم انسانی

در ادامه مطلب می توانید کتاب ریاضی دهم انسانی سال تحصیلی 1401-1400 را دریافت کنید.

دانلود کتاب ریاضی و آمار دهم انسانی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی ریاضی و امار دهم رشته ی انسانی می باشد. کتاب ریاضی و امار دهم انسانی چاپ سال 1401-1400 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی ریاضی و امار دهم رشته ی انسانی می باشد.

در ادامه بخش هایی از کتاب ریاضی و امار دهم انسانی می باشد که فایل کامل کتاب ریاضی و امار دهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

تمرین

1- هر کدام از عبارت های زیر را به یک معادله تبدیل کنید.

الف) عددی را بیابید که پنج برابر آن به علاوه ی دو مساوی با سه برابر آن عدد منهای دو باشد.

ب) مربع عددی برابر با همان عدد به علاوه ی عدد یک است.

 کتاب ریاضی و امار دهم

2- در یک کارخانه، حقوق یک مهندس دو برابر یک فن ورز (تکنسین) و دو سوم مدیر بخش خود است. قسمت تولید این کارخانه 3 مدیر بخش، 8 مهندس و 12 فن ورز دارد. مدیرعامل کارخانه برای این قسمت ماهیانه 55/5 میلیون تومان حقوق پرداخت می کند. حقوق یک فن ورز در این کارخانه ماهیانه چقدر است؟

3- با توجه به پیش بینی درخواســت بازار آهن، کارخانه ی ذوب آهن اصفهان، از روز شنبه هر روز تولید خود را دو برابر کرده است. در پایان روز، چهارشنبه تولید فولاد به سقف 64 هزار تن رسیده است. مجموع تولید فولاد در این پنج روز چقدر بوده است؟

اختلاف تولید فولاد در پایان روز شنبه با تولید فولاد در پایان روز چهارشنبه چقدر است؟

کارخانه ذوب آهن اصفهان

ذوب آهــن اصفهان به عنوان یک صنعت مهم و مادر، در ســال 1346 در دشــت طبس، واقــع در 45 کیلومتری جنوب غربی شــهر اصفهان، تأســیس و در ســال 1350 با ظرفیت محصولات فولادی ٥٥٠ هزار تن در ســال، به بهره برداری رســید. این کارخانه هم اکنون با تلاش شبانه روزی مســئولان و کارمندان آن به ظرفیت تولید بیش از ٢ میلیون تن محصولات فولادی و محصولات متنوع دیگر رسیده است. این کارخانه کمکی شایان به ساختن زیربنای کشور عزیزمان، ایران اسلامی دارد...

لینک های دانلود


نظرات ارسال شده 0