دانلود کتاب جامعه شناسی یازدهم

درادامه مطلب می توانید دانلود کتاب جامعه شناسی یازدهم انسانی سال تحصیلی 1401-1400 را دریافت کنید

دانلود کتاب جامعه شناسی یازدهم انسانی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی جامعه شناسی یازدهم رشته ی انسانی می باشد. کتاب جامعه شناسی یازدهم انسانی چاپ سال 1401-1400 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی جامعه شناسی یازدهم رشته ی انسانی می باشد.

در ادامه بخش هایی از کتاب جامعه شناسی یازدهم انسانی می باشد که فایل کامل کتاب جامعه شناسی یازدهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

کتاب جامعه شناسی یازدهم

جهان فرهنگی

به چهار گروه تقسیم شوید و در هر گروه با توجه به آنچه در سال های گذشته خواندید، یکی از پرسش های زیر را بررسی کنید. برای هر گروه یک «دبیرجلسه» و یک «نماینده» انتخاب کنید. دبیر جلسه خلاصه گفت وگوهای اعضای گروه را ثبت می کند. نماینده هر گروه دست نوشته های دبیر جلسه را در کلاس می خواند.

تفاوت جهان اجتماعی و جهان طبیعی در چیست؟

سال گذشته فرهنگ را چگونه تعریف کردید؟

فرهنگ چه نقشی در هویت یابی افراد و جهان اجتماعی دارد؟

هویت جهان اجتماعی بیشتر متأثر از لایه های عمیق فرهنگ (عقاید و ارزش ها) است یا لایه های سطحی آن (هنجارها و نمادها)؟ چرا؟

نمایندگان گروه ها، گروه تلفیق را شکل دهند. اعضای گروه تلفیق در مورد ارتباط مباحث هر گروه با یکدیگر گفت وگو کنند، نتیجه و چکیده بحثشان را ارائه نمایند و با راهنمایی دبیر کلاس آن را بازبینی کنند.

هر فرهنگی در عمیق ترین لایه های خود به بنیادی ترین پرسش های بشر پاسخ می دهد. این پرسش های بنیادی کدام اند؟ چه پاسخی به این پرسش ها داده می شود؟ این پرسش ها و پاسخ های بنیادی، همان عقاید اساسی یا تصاویر بنیادی هر فرهنگ از انسان و جهان را می سازند و به مثابه روح یا شالودۀ آن فرهنگ عمل می کنند.


نظرات ارسال شده 0