نکات کنکوری دستگاه عصبی زیست سوم ( استاد فداکار )

جزوه فصل دستگاه عصبی زست سوم شامل نکات مهم و کنکوری این فصل می باشد .

توضیحات نکات کنکوری دستگاه عصبی زیست سوم

نکات کنکوری دستگاه عصبی زیست سوم به صورت درسنامه ای کامل می باشد که توسط دکتر فداکار نوشته شده است جهت دانلود و استفاده کنکوری ها در این بخش اضافه نموده ایم . در جزوه فصل دو زیست سوم که در نکات کنکوری فصل دستگاه عصبی می باشد مطالب متن بصورت کامل بررسی شده است و در هر بخش بعد از توضح نکته ی مهم و اصلی مربوط به آن به تشریح کامل آن پرداخته است توضیحات تصاویر فصل دستگاه عصبی به طور کامل ذکر شده است . همچنین در این جزوه بحث ترکیب مطالب به خوبی عایت شده است و با مطالب سایر فصول نیز ترکیب شده است  . درسنامه فصل دوم زیست سوم در مورد نکات کنکوری دستگاه عصبی توضیحات کاملی را ارائه کرده است 

نکات کنکوری دستگاه عصبی زیست سوم ( استاد فداکار )

درباره نکات کنکوری دستگاه عصبی زیست سوم

فصل دستگاه عصبی زیست سال سوم دبیرستان علاوه بر اینکه خود دارای توضیحات مهمی است با اکثر فصل های زیست شناسی مرتبط است . در ادامه توضیحات نکات کنکوری دستگاه عصبی زیست سوم نگاهی اجمالی به بودجه بندی کنکور تجربی 97 در مورد فصل دو زیست سوم  خواهیم داشت . در بررسی بودجه بندی این فصل میبینیم که این فصل از لحاظ تعداد سوالات روند صعودی و نزولی داشته ام در به طور کلی در حالت حداکثر تست های طرح شده از این فصل سه تست بوده اما به طور متوسط دو تست از فصل دستگاه عصبی معمولا در کنکور تجربی مطرح می گردد. 

همواره در توضیحات مربوط به درس زیست شناسی اعلام کرده ایم که نحوه ی طرح سوالات در درس زیست دیگر فقط بر پایه ی حفظ سوالات نیست بلکه ترکیب و مفهوم نقش اصلی را در طراحی سوالات ایفا می کند . ترکیب فصول مختلف زیست برای طراحی سوالات کنکور سراسری بسیار مورد توجه قرار گرفته است به طوری که در کنکور سراسری تجربی 96 در درس زیست 9 تست بصورت کاملا ترکیبی مطرح شده است و در صورتی که داوطلب تمام فصل ها را به طور کامل مطالعه نکرده باشد در پاسخ به این سوالات به مشکل خواهد خورد . درس زیست شناسی یکی از مهم ترین دروس برای داوطلبان رشته ی تجربی میباشد و باید کنکوری های عزیز روش مطالعه خود را در این درس بر شیوه مفهوم و ترکیب فصل ها قرار دهند و باید نحوه صحیح مطالعه زیست را به طور کامل اجرا نمایند  به کنکوری های 97 توصیه می گردد بهترین منابع کنکور 97 تجربی را نیز مطالعه نمایید . 

نویسنده : الیاس فداکار
حجم : 5.05 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 4

N
N

ممنون

N
N

دکتر واقعا عالیه

N
N

کاش فصل قارچ ها هم داشت

N
N

عااااالین خداوکیلی