نکات کنکوری انعکاس فصل دستگاه عصبی ( استاد جوادی )

در این جزوه نکات کنکوری انعکاس فصل دستگاه عصبی زیست سوم به طور کامل توضیح داده شده است .

توضیحات نکات کنکوری انعکاس فصل دستگاه عصبی

جزوه نکات کنکوری انعکاس از فصل دوم زیست سوم ( فصل دستگاه عصبی ) که توسط دکتر فردین جوادی نوشته شده است را برای کنکورها قرار دادیم . در جزوه فصل دو زیست سوم که در مورد انعکاس  و همچنین انعکاس زرد پی زیر زانو به طور مفصل به تشریح کامل مطالب پرداخته است  مطالب متن بصورت کامل بررسی شده است و توضیحات تصاویر فصل دستگاه عصبیدر بخش انعکاس زردپی زیر زانو به طور مفصل شرح داده شده است . همچنین قسمت هایی از بخش انعکاس فصل دستگاه عصبی که با سایر فصل ارتباط دارد در این جزوه بصورت کامل پیوند داده شده است . درسنامه فصل دوم زیست سوم بخش انعکاس نگاهی کاملا طراحانه نسبت به مسایل مطرح شده دارد . 

 نکات کنکوری انعکاس فصل دستگاه عصبی ( استاد جوادی )

درباره نکات کنکوری انعکاس فصل دستگاه عصبی

فصل دستگاه عصبی علاوه برآنکه دارای مطالب مهمی می باشد با بسیاری از فصل های دیگر نیز در ارتباط است .اگر نگاهی به بودجه بندی کنکور تجربی 97  فصل دو زیست سوم  داشته باشیم میبینیم که این فصل از لحاظ تعداد سوالات روند ثابتی را طی نکرده حداکثر تست های طرح شده از این فصل سه تست بودهاما به طور میانگین دو تست از فصل دستگاه عصبی معمولا مطرح میشود. در کنکور تجربی 96 فصل دوم زیست سوم دو تست را به خود اختصاص داده است . با توجه به تعداد سوالات درس زیست شناسی در کنکور سراسری میتوان گفت که فصل دستگاه عصبی سهم خوبی از سوالات درس زیست شناسی را شامل میشود و اگر نگاهی به ساختار فصل دو زیست سه داشته باشیم میتوان گفت که در صورت مطالعه مفهومی آن پاسخگویی به سوالات آن بسیار راحت خواهد بود.

در توضیح بسیاری از جزوه تاکید داشته ایم که روند طرح سوالات کنکور سراسری با تغییراتی زیادی همراه بوده است . ترکیب فصل های مختلف زیست شناسی برای طراحی سوالات بسیار مورد توجه قرار گرفته است به نحوی که در کنکور تجربی 96 در درس زیست شناسی 9 تست بصورت ترکیبی مطرح شده است. در اینجا این نکته مهم است که باید همه ی داوطلبین کنکور تجربی به آن توجه نمایند که از مطالعه منابعی استفاده کنید که بر شیوه ی طرح سوالات کنکور سراسری که بر مفهومی و ترکیبی بودن استوار است استفاده کنند .  فصل دستگاه عصبی  در مورد ساختار نرورن ها و فعالیت آنها ، دستگاه عصبی مرکزی و محیطی و دستگاه عصبی اشاره میکند. درس زیست شناسی اولین و مهم ترین درس برای داوطلبان رشته ی تجربی میباشد و باید کنکوری های عزیز روش مطالعه خود را بر شیوه مفهوم و ترکیب فصل ها قرار دهند . به شما پیشنهاد می شود بهترین منابع کنکور 97 تجربی را نیز مطالعه نمایید . 

نویسنده : فردین جوادی
حجم : 1.01 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 4

N
N

خیلی خوب بود،ممنون

N
N

خواهشا تمام جزوات فردین جوادی رو بزارید.عالیییییههههه

N
N

عالی

N
N

.........ً