نمونه سوالات امتحانی حسابان دوازدهم ریاضی نوبت دوم به همراه پاسخ تشریحی ( نمونه دوم )

در ادامه متن می توانید قسمتهایی از عناوینی که در فایل مطرح شده است را مشاهده کنید و نسبت به دانلود فایل نمونه سوالات حسابان 2 دوازدهم ریاضی نوبت دوم اقدام کنید

در این مطلب برای شما دانش آموزان عزیز پایه دوازدهم ریاضی متوسطه که به دنبال امتحانات نوبت دوم (خرداد) هستید،نمونه سوال امتحانی حسابان  دوازدهم ریاضی نوبت دوم به همراه پاسخ تشریحی ( نمونه دوم) قرار داده شده است که می توانید نسبت به دانلود آن اقدام کنید.

در صورتی که نیاز به نمونه سوالات نوبت دوم ( خرداد) بیشتری دارید میتوانید به صفحه نمونه سوالات امتحانی حسابان دوازدهم ریاضی نوبت دوم (خرداد ماه) مراجعه و اگر به نمونه سوالات حسابان دوازدهم ریاضی در نوبت اول (دی ماه) و نوبت دوم ( خرداد ماه) به صورت یک جا نیاز داشتید به صفحه نمونه سوالات امتحانی حسابان دوازدهم ریاضی مراجعه کنید.

در ادامه مطلب توجه شما را به بخشی از موارد مطرح شده در فایل نمونه سوالات حسابان دوازدهم ریاضی نوبت دوم (خرداد ماه)  جلب می کنیم:

1-جاهاي خالي را با عبارات مناسب پر كنيد.

الف) نمودار تابع   را می توان با .....واحد انتقال نمودار y=x3 را به سمت .... .... رسمکرد 

ب)برای آنکه تابع y=ax+b دردامنه اش هم صعودی باشد وهم نزولی باشد وهم نزولی مقدار a  باید .....باشد 

ج)دوره تناوب ومقدار ماکسیمم ومینیمم تابع 

به ترتیب برابر با ..... و...... و......است 

نمونه سوالات امتحانی حسابان دوازدهم ریاضی نوبت دوم به همراه پاسخ تشریحی ( نمونه دوم )

2-با در نظر گرفتن نمودار ݂f در شكل زير، نقاط روي نمودار را با شيب هاي داده شده در جدول نظير كنيد.(يك نقطه اضافي است.)

3-باتوجه به نمودار تابع ایکس y=f نمودار تابع (طبق تابع مندرج درفایل دانلود ) را رسم کنید 

4-

5-

6-معادلة مثلثاتي زير را حل كنيد.

(طبق معادله مندرج درفایل دانلود)

همچنین در ادامه بخشی از کتاب که مربوط به فایل نمونه سوالات حسابان نوبت دوم (خرداد ماه) می باشد را مشاهده می کنید:

با مفهوم سرعت متوسط در فیزیک آشنا شده اید. اگر اتومبیلی در امتداد خط راست مسافت 082 کیلومتر = کیلومتر بر ساعت است. با این حال ممکن را در 4 ساعت طی کند سرعت متوسط آن در این زمان است اتومبیل در لحظات مختلف سرعت های متفاوتی داشته باشد. همچنین مطابق آنچه که در درس فیزیک آموخته اید، سرعت متوسط روی بک بازه زمانی خیلی کوچک، به سرعت لحظه ای نزدیک است. اگر نمودار مکان ــ زمان در مورد حرکت اتومبیل را داشته باشیم، سرعت متوسط اتومبیل بین هر دو لحظه دلخواه، برابر شیب خطی است که نمودار مکان ــ زمان را در آن دو لحظه قطع می کند. ، برابر شیب خط مماس بر نمودار در آن t همچنین در درس فیزیک سرعت لحظه ای در هر لحظه دلخواه  همان t لحظه تعریف شد. با آنچه که در درس های گذشته ملاحظه کردید، می توان گفت که سرعت در لحظه  است. مفهوم مشتق را در بسیاری از پدیده های دیگر نیز می توان tمقدار مشتق تابع (مکان ــ زمان) در لحظه مشاهده کرد. ابتدا در مورد سرعت متوسط و سرعت لحظه ای به ذکر مثالی خواهیم پرداخت

ضمنا برای دانلود نمونه سوالات تمام دروس دوازدهم ریاضی متوسطه در نوبت اول ( دی ماه ) و نوبت دوم ( خرداد ماه ) هم میتوانید به صفحه ی نمونه سوالات امتحانی دوازدهم ریاضی مراجعه کنید.

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0.98 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0