سوالات کنکور زبان 98

در این پست دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور زبان 98 (نظام قدیم آموزشی و نظام جدید) همراه با پاسخنامه کلیدی و تشریحی برای هر درس جهت دانلود قرار گرفته است.

دانلود سوالات کنکور زبان 98 همراه با کلید اولیه و پاسخنامه تشریحی (نظام قدیم و نظام جدید)

در این پست به صورت ویژه به سولات کنکور زبان 98 می پردازیم .دفترچه عمومی و همچنین دفترچه اختصاصی کنکور زبان 98 به همراه کلید اولیه و پاسخنامه تشریحی جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده شده است.  لازم به ذکر است داوطلبان نظام قدیم آموزشی و نظام جدید در کنکور 98 به دفترچه های سوالات عمومی و اختصاصی جداگانه ای در گروه آزمایشی خود پاسخ دادند. در این پست دفترچه سوالات و پاسخنامه عمومی و اختصاصی برای داوطلبان هر دو نظام آموزشی آورده شده است. پیشتر سازمان سنجش اعلام کرده بود که امسال آخرین سالی است که در کنکور دفترچه سوالات نظام قدیم و جدید به صورت جداگانه خواهد بود و در کنکور سراسری سال 99 تنها یک دفترچه سوالات در هر گروه آزمایشی خواهیم داشت و داوطلبان نظام قدیم باید همگام با نظام جدید آموزشی در کنکور 99 شرکت کنند.

در انتهای پست سوالات کنکور زبان 98 با پاسخنامه تشریحی در مورد تعداد سوال و سایر اطلاعات دفترچه کنکور زبان 98 به طور مفصل توضیح داده شده است .در این بخش به توضیحات کوتاهی در مورد دفترچه سوالات کنکور 98 زبان می پردازیم. دفترچه سوالات کنکورزبان 98 در دو قسمت برای داوطلبان آماده می‌شود که که در جلسه کنکور در بخش نخست سوالات دفترچه عمومی کنکور 98 زبان در اختیار داوطلبان کنکور انسانی قرار میگیرد . دفترچه شماره یک ( عمومی ) شامل چهار درس عمومی می باشد که این درس ها به ترتیب دفترچه شامل زبان و ادبیات فارسی ، زبان عربی ، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان انگلیسی می باشد . دفترچه شماره دوم ( اختصاصی )  برحسب آنکه گروه آزمایشی زبان انتخابی، زبان انگلیسی، آلمانی و یا فرانسه باشد شامل 70 سوال اختصاصی زبان مربوطه است.لازم به ذکر است عنوان درس‌ها و ترتیب قرار گیری آن‌ها در دفترچه های نظام قدیم و نظام جدید یکسان است. در ادامه می توانید دفترچه سوالات کنکورزبان98 با پاسخ تشریحی کنکور زبان انگلیسی 98 را دانلود کنید.

دانلود دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور زبان 98 ( نظام جدید  و نظام قدیم)

کنکور زبان 98 با رقابت بین بیش از ده هزار داوطلب در عصر روز جمعه 14 تیرماه برگزار شد. دفترچه سوالات عمومی ( دفترچه شماره 1) شامل 100 سوال است که داوطلبان باید در مدت 75 دقیقه بدان پاسخ دهند. پس از اتمام مهلت پاسخگویی، دفترچه سوالات تخصصی توزیع می‌شود که دواطللبان باید در مدت 105  دقیقه به 70 سوال  زبان تخصصی آن  پلسخ دهند. لازم به ذکر است دو دفترچه سوال همراه با یک برگه پاسخنامه هستند. ساعاتی پس از برگزاری آزمون زبان 98  دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور 98 زبان  بر روی خروجی سایت سازمان سنجش قرار گرفت که در ادامه می توانید دفترچه سوالات عمومی و دفترچه تخصصی  کنکور زبان 98 را برای هر دو نظام آموزشی ( نظام قدیم و نظام جدید) دانلود کنید.

دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور زبان 98 (نظام جدید)
نویسنده : همکلاسی
حجم : 9.59 مگابایت
منبع : سنجش

دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور زبان 98 (نظام قدیم)
نویسنده : همکلاسی
حجم : 9.63 مگابایت
منبع : سنجش

دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور زبان 98 ( نظام جدید + نظام قدیم)

در این بخش می‌توانید پاسخنامه کلیدی کنکور زبان 98  را که توسط سازمان سنجش منتشر شده مشاهد کنید. عکس اول مربوط به پاسخنامه کلیدی کنکور زبان 98 نظام جدید آموزشی است و عکس دوم پاسخنامه کلیدی کنکور زبان 98 نظام قدیم می‌باشد. کلید اولیه سازمان سنجش معمولا یک روز پس از برگزاری آزمون منتشر می‌گردد. لازم به ذکر است که در هر دو پاسخنامه سوالات اختصاصی مربوط به سوالات اختصاصی زبان انگلیسی می‌باشند.

:::: برای دیدن نسخه با کیفیت پاسخنامه کلیدی در موبایل روی این لینک کلیک کنید :::::

کلید کنکور زبان 98 (نظام جدید)

:::: برای دیدن نسخه با کیفیت پاسخنامه کلیدی در موبایل روی این لینک کلیک کنید :::::

کلید کنکور زبان 98 (نظام قدیم)

پاسخنامه تشریحی ادبیات فارسی کنکور زبان 98 ( نظام جدید + نظام قدیم)

زبان و ادبیات فارسی با ضریب چهار بالاترین ضریب را در میان سوالات عمومی کنکور سراسری دارد. از این رو می‌توان گفت ادبیات اثرگذارترین درس در دفترچه سوالات عمومی کنکور است. در کنکور سراسری 98 همچون سال‌های گذشته 25 سوال از 100 سوال دروس عمومی مربوط به ادبیات است و مدت زمان تقریبی پاسخگویی بدین سوالات بنا  بر آنچه که روی دفترچه سوالات آمده 18 دقیقه است.  در ادامه می توانید نموداری را مشاهده کنید که میزان دشواری سوالات ادبیات کنکور زبان 98 را از دید داوطلبان نشان می‌دهد. در نمودار اول  نتایج نظرسنجی از دواطلبان نظام جدید و در نمودار دوم نتایج نظرسنجی از دواطلبان نظام قدیم آورده شده است. همچنین  پاسخنامه تشریحی ادبیات کنکور زبان 98 نظام جدید و نظام قدیم برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

پاسخنامه تشریحی سوالات ادبیات کنکور زبان 98 نظام جدید

پاسخ تشریحی ادبیات کنکورانسانی 98- نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی ادبیات کنکور زبان 98 (نظام جدید)
نویسنده : محسن اصغری
حجم : 1.43 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ادبیات کنکور زبان 98 (نظام قدیم)
نویسنده : محسن اصغری
حجم : 1.43 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی عربی کنکور زبان 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

در ادامه این پست پاسخنامه تشریحی عربی کنکور زبان 98 را برای داوطلبان آماده کرده‌ایم .  نتایج نظرسنجی از دواطلبین کنکور زبان 98 در خصوص سطح سوالات عربی در کنکور زبان (نظام قدیم و نظام جدید) را می توانید به صورت دو نمودار مجزا از هم مشاهده کنید. در ادامه پاسخنامه تشریحی عربی کنکور زبان 98 هم برای نظام قدیم و هم برای نظام جدید برای دانلود قرار گرفته شده است.

پاسخنامه تشریحی عربی کنتکورزبان 98 نظام جدید

پاسخنامه عربی کنکور زبان 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی فرهنگ و معارف اسلامی کنکور زبان 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

پس از بررسی پاسخ‌های تشریحی دروس قبل نوبت به بررسی پاسخنامه تشریحی دینی کنکور زبان 98 می‌رسد. دینی سومین درس در دفترچه سوالات عمومی کنکور زبان 98 است که 25 سوال از 100 سوال عمومی بدان اختصاص دارد و مطابق با آنچه که بر روی دفترچه ذکر شده مدت زمان تقریبی پاسخگویی به سوالات آن 17 دقیقه میباشد. معارف پس ادبیات در بین درس عمومی بیشترین ضریب یعنی ضریب 3 را داراست. در ادامه نمودار نظرسنجی در خصوص سطح سوالات دینی کنکور زبان 98 را می‌بینید و پس از ان می‌توانید پاسخنامه تشریحی معارف (دینی) کنکورزبان98 را هم برای نظام جدید و هم برای نظام قدیم دانلود کنید.

پاسخنامه تشریحی فرهنگ و معارف اسلامی (دینی) کنکور زبان 98 نظام جدید

پاسخنامه تشریحی معارف (دینی ) کنکور زبان 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی دینی کنکور زبان 98 (نظام جدید)
نویسنده : سکینه گلشنی
حجم : 3.31 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زبان عمومی کنکور زبان 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

زبان انگلیسی آخرین درس دفترچه سوالات عمومی است . از سوال 75 تا 100 دفترچه سوالات عمومی بدین درس با ضریب دو اختصاص دارد . مدت زمان پیشنهادی پاسخگویی به سوالات آن 20 دقیقه می‌باشد. در ادامه می‌توانید نموادری را مشاهده کنید که بیانگر نتایج نظر سنجی از دواطلبان کنکور زبان 98 ( نظام قدیم و نظام جدید) در خصوص سطح سوالات زبان انگلیسی عمومی کنکور زبان 98 است. پاسخنامه تشریحی زبان عمومی کنکور زبان 98 هم برای نظام جدید و هم برای نظام قدیم در ادامه این پست آورده شده است.

پاسخنامه تشریحی زبان کنکور تجربی 98 نظام جدیدپاسخنامه تشریحی زبان کنکور تجربی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی زبان عمومی کنکور زبان 98 (نظام جدید)
نویسنده : جواد علیزاده
حجم : 1.7 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زبان عمومی کنکور زبان 98 (نظام جدید)
نویسنده : علی عاشوری
حجم : 0.45 مگابایت
منبع : کانون

پاسخنامه تشریحی زبان عمومی کنکور زبان 98 (نظام قدیم)
نویسنده : شهاب مهرانفر
حجم : 1.57 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زبان تخصصی کنکور زبان 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

زبان تخصصی کنکور زبان 98 شامل 70 سوال است که داوطلبان باید در مدت 105 دقیقه به سوالات آن پاسخ دهند. سوالات زبان تخصصی در پنج بخش گرامر، واژگان، ساختار جمله، توابع زبانی و بخش reading مطرح می‌شوند.  در ادامه می‌توانید نتایج نظرسنجی از دواطبان کنکور زبان 98 را در خصوص سطح سوالات زبان اختصاصی کنکور زبان 98 به صورت دو نموادر مجزا برای دواطلبان نظام جدید و نظام قدیم مشاهده کنید. پاسخنامه تشریحی زبان تخصصی کنکور زبان 98 نیز برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

پاسخنامه تشریحی زبان تخصصی کنکور زبان 98

پاسخنامه تشریحی زبان تخصصی کنکور زبان 98 نظام قدیم


نظرات ارسال شده 1

ح
حمیدرضا قجر

واقعا نحوه پاسخگویی به سوالات عالی و خوب هستش